Wersja standard i limitowana z fabryczną homologacją drogową na ciągnik rolniczy, wspomaganie EPS, napęd 2WD/4WD, blokada dyferencjału.
YXZ1000R bezpowrotnie zmienił scenę pojazdów ROV. Cechujący się agresywną stylistyką i wyposażony w wysokowydajny silnik oraz zaawansowaną konstrukcję podwozia model zapoczątkował nową erę sportowych pojazdów SxS.
YXZ1000R SS wyznacza nowy poziom osiągów w terenie dzięki najwyższym parametrom w klasie SxS! Układ łopatek w rajdowym stylu gwarantuje bezsprzęgłową zmianę biegów przy całkowicie otwartej przepustnicy. System kontroli startu jest uruchamiany przez układ YCC-S, dzięki czemu model YXZ1000R SS nie ma sobie równych podczas startu z miejsca.
Oba modele — YXZ1000R SS i SE — zostały wyposażone w 14-calowe, odlewane aluminiowe koła z blokadą oraz na nowo skalibrowane zawieszenie o dużym skoku.
150 000.00 / 143 000.00 zł* Bez homologacji (model shift / model manual)
161 000.00 / 154 000.00 zł* Homologacja T1 (model shift / model manual)
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Trzycylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 998 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 80,0 mm x 66,2 mm |
Stopień sprężania | 11,3 : 1 |
Układ smarowania | Sucha miska olejowa |
Układ paliwowy | Triple Mikuni 41 mm |
Układ zapłonu | Niedostępny |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 5-speed.forward, 1-speed.reverse |
Napęd | On-Command® 2WD, 4WD, 4WD z blokadą dyferencjału |
Napęd końcowy | Wał |
Układ przedniego zawieszenia | Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 412 mm wheel travel |
Układ tylnego zawieszenia | Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 432 mm wheel travel |
Hamulec przedni | Podwójny hydrauliczny tarczowy |
Hamulec tylny | Podwójny hydrauliczny tarczowy, Hamulec postojowy zamontowany na wale |
Ogumienie przednie | Maxxis MU09, AT27x9.00R-14, Cast aluminium wheels (SE: bead lock wheels) |
Ogumienie tylne | Maxxis MU09, AT27x11.00R-14, Cast aluminium wheels (SE: bead lock wheels) |
Długość całkowita | 3 121 mm |
Szerokość całkowita | 1 626 mm |
Wysokość całkowita | 1 834 mm |
Rozstaw osi | Niedostępny |
Minimalny prześwit | 330 mm |
Min. promień skrętu | 6,0 m |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 685 kg / 699 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 34,0 l |
Olej | 3,4 l |
Część załadunkowa | Niedostępny |
Układ kierowniczy | Typ Ackermann z elektrycznym układem sterowania |
Instrumentation | Analog Tachometer, Digital Speedometer w/ Shift Indicator, LCD Display w/ Odometer, Dual Trip Meters, Battery Voltage, Hour Meter, Fuel Meter, Clock, Water Temp, Gear Position Indicator, 4WD/Diff-Lock Status, EPS and Engine Trouble |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN