Yamaha YXZ1000R jest wyposażona w układ napędowy w postaci 3-cylindrowego silnika o pojemności 998 cm3 o wysokim momencie obrotowym, skalibrowane na nowo wysokiej klasy zawieszenie o dużym skoku oraz hamulce tarczowe. Jest to czysto sportowy pojazd SxS o agresywnej stylistyce.
Wejdź do kokpitu rodem z myśliwca, usiądź w ergonomicznym fotelu kubełkowym i przygotuj się na sportowe przyspieszenie, jednocześnie ciesząc się najlepszym w tej klasie prowadzeniem. Zdobądź każdy teren.
Rewolucyjny YXZ1000R i jego wersja specjalna YXZ1000R SE wprowadzą Cię w całkowicie nowy wymiar. Za sprawą zaawansowanych techniczne komponentów i niesamowitych osiągów te supersportowe SxS właśnie odmieniają oblicze pojazdów terenowych.
150 000.00 / 143 000.00 zł* Bez homologacji (model shift / model manual)
161 000.00 / 154 000.00 zł* Homologacja T1 (model shift / model manual)
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Trzycylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 998 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 80,0 mm x 66,2 mm |
Stopień sprężania | 11,3 : 1 |
Układ smarowania | Sucha miska olejowa |
Układ paliwowy | Triple Mikuni 41 mm |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 5-biegowa |
Napęd | On-Command® 2WD, 4WD, 4WD z blokadą dyferencjału |
Napęd końcowy | Wał |
Układ przedniego zawieszenia | Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 412 mm wheel travel |
Układ tylnego zawieszenia | Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 432 mm wheel travel |
Hamulec przedni | Podwójny hydrauliczny tarczowy |
Hamulec tylny | Podwójny hydrauliczny tarczowy, Hamulec postojowy zamontowany na wale |
Ogumienie przednie | Maxxis M917, AT29x9.00R-14, Cast aluminium wheels (SE: bead lock wheels) |
Ogumienie tylne | Maxxis M918, AT29x11.00R-14, Cast aluminium wheels (SE: bead lock wheels) |
Długość całkowita | 3 121 mm |
Szerokość całkowita | 1 626 mm |
Wysokość całkowita | 1 834 mm |
Rozstaw osi | 2 300 mm |
Minimalny prześwit | 330 mm |
Min. promień skrętu | 6,0 m |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 685 kg / 699 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 34,0 l |
Olej | 3,4 l |
Część załadunkowa | 136 kg |
Układ kierowniczy | Typ Ackermann z elektrycznym układem sterowania |
Instrumentation | Analog Tachometer, Digital Speedometer w/ Shift Indicator, LCD Display w/ Odometer, Dual Trip Meters, Battery Voltage, Hour Meter, Fuel Meter, Clock, Water Temp, Gear Position Indicator, 4WD/Diff-Lock Status, EPS and Engine Trouble |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN