Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

YZF-R1M

Historia R. Twoja przyszłość.

R1M to najbardziej zaawansowany motocykl w produkcji seryjnej, jaki kiedykolwiek stworzyła Yamaha. Stworzony specjalnie z myślą o najwyższych osiągach na torze wyścigowym, motocykl jest wyposażony w rewolucyjną technologię sterowania elektronicznego, która pozwoli Ci przesunąć granice i odkryć swój prawdziwy potencjał.

Yamaha stworzyła wyścigowy motocykl R1M przy użyciu jednych z najbardziej wyrafinowanych technologii opracowanych na podstawie zwycięskiego motocykla M1 MotoGP. Najnowocześniejsze, wyczynowe zawieszenie Öhlins sterowane elektronicznie (ERS) z pneumatycznym widelcem przeciwkawitacyjnym NPX wydobywa najlepsze osiągi na każdym torze, a nadwozie z karbonu o niskiej powierzchni czołowej pomaga skrócić czasy pokonywania okrążeń.

Jego wyjątkowość i przełomowy charakter wynikają jednak z zaawansowanych technologicznie funkcji, w tym sterowania hamulcami, zarządzania hamulcem silnikowymi i kontroli uruchamiania – a także z jednostki sterującej komunikacją do rejestrowania danych i bezprzewodowego dostrajania silnika. R1M, dostępny w odnowionym, karbonowo-czarnym kolorze Icon Performance z niebieskimi akcentami i felgami, to najlepszy model serii R, zapewniający najbardziej kompletny pakiet wyścigowy.

  • Owiewki z włókna węglowego w stylu M1
  • Wyczynowe zawieszenie Öhlins sterowane elektronicznie (ERS)
  • Pneumatyczne widelce przeciwkawitacyjne Öhlins NPX
  • Lekka sekcja tylna z włókna węglowego
  • Grawerowany numer produkcyjny
  • System kontroli hamowania (BC)
  • System hamowania silnikiem (EBM)
  • silnik o pojemności 998 cm3 z krzyżowym wałem korbowym
  • Przepustnica ride-by-wire APSG
  • Układ sterowania startem (LCS)
  • Opony Bridgestone Battlax RS11 — szerokość 190 z tyłu
  • Specjalny moduł CCU umożliwia bezprzewodowy tuning
  • 6-osiowy moduł bezwładnościowy (IMU)
  • Zaawansowane elektroniczne funkcje sterujące
CENA:

126 000.00 zł*

Kontakt ws. modelu Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy

  • Wyczynowe zawieszenie sterowane elektronicznie (ERS)

    Elektroniczny moduł sterujący zawieszeniem (SCU) wykorzystuje dane przesyłane przez 6-osiowy inercyjny moduł pomiarowy (IMU), aby na bieżąco optymalizować ustawienia widelca i amortyzatorów. Natychmiastowa adaptacja do panujących warunków powoduje zwiększenie stabilności podczas hamowania i ogranicza zjawisko „nurkowania” przodu motocykla. Zwiększa również trakcję i kontrolę nad motocyklem podczas dynamicznego wychodzenia z zakrętów. więcej

  • Moduł sterujący komunikacją (CCU)

    Moduł sterujący komunikacją (CCU) ma funkcję zapisu danych telemetrycznych, która umożliwia rejestrację czasów okrążeń, wykresów prędkości, położenia przepustnicy, ścieżki GPS, kąta pochylenia motocykla itd. Moduł umożliwia również komunikację z systemem Yamaha Ride Control (YRC) podczas przeglądania, pobierania lub modyfikacji trybów pracy silnika. więcej

  • Owiewki z włókna węglowego w stylu YZR-M1

    Centralnie umieszczony wlot powietrza i wysoka szyba sprawiają, że nadwozie z włókna węglowego do złudzenia przypomina linię fabrycznej Yamahy M1. Małe, diodowe reflektory po obu stronach wlotu powietrza podkreślają wyścigowe właściwości maszyny. Natomiast podwójne diodowe światła pozycyjne nadają motocyklowi niepowtarzalny, sportowy wygląd. więcej

  • Silnik o mocy 200 KM z wałem korbowym krzyżowym opracowany na bazie modelu M1

    Yamaha R1M jest napędzana 4-cylindrowym silnikiem z wałem korbowym w technologii crossplane o pojemności 998 cm3 z 4 zaworami na cylinder. Jednostka napędowa rozwija moc 200 KM bez systemu dynamicznego doładowania powietrza. Opracowana na bazie silnika napędzającego zwycięską Yamahę YZR-M1 w cyklu MotoGP jednostka napędowa ma przesunięte wykorbienia wału korbowego, co wymusza zapłon przy ustawieniach 270° – 180° – 90° – 180°. To rozwiązanie pozwala rozwinąć bardzo wysoki moment obrotowy o liniowej charakterystyce. więcej

  • 6-osiowy inercyjny moduł pomiarowy (IMU)

    Zaawansowany, 6-osiowy inercyjny moduł pomiarowy (IMU) przekazuje precyzyjne dane na temat położenia i stanu motocykla głównemu modułowi sterującemu. Na podstawie tych danych steruje on systemami elektronicznymi nowej Yamahy R1M: systemem kontroli poślizgu tylnego koła uwzględniającym kąt pochylenia motocykla (Slide Control System – SCS) oraz systemem kontroli trakcji (Traction Control System - TCS). więcej

  • 3-wymiarowa kontrola

    Motocykl został wyposażony w system kontroli poślizgu tylnego koła uwzględniający kąt pochylenia motocykla (Slide Control System – SCS), system kontroli trakcji (Traction Control System – TCS), system kontroli uniesienia przedniego koła (Front Lift Control system – LIF), system kontroli startu (Launch Control System – LCS) oraz w system szybkiej zmiany biegów (Quick Shift System – QSS). Dzięki nowoczesnym układom elektronicznym zastosowanym w motocyklu Yamaha R1M umożliwiają każdy kierowca osiągnie doskonałe wyniki podczas jazdy na torze. więcej

  • Zintegrowany układ hamulcowy z układem ABS

    Podwójne, 320 mm przednie tarcze współpracują z nowymi zaciskami monoblock, a tylna tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm to część zintegrowanego układu hamulcowego, który obejmuje również zaawansowany układ ABS monitorujący kąt pochylenia motocykla, zapewniając kierowcy pełną kontrolę niezależnie od sytuacji i warunków panujących na torze i na drodze. więcej

  • Zwarta rama typu Deltabox

    Aluminiowa rama typu Deltabox współpracuje ze skierowanym ku górze wahaczem typu kratownicowego. Tylny stelaż jest wykonany ze stopu magnezu, co podkreśla wyścigowe DNA Yamahy R1M. Mały rozstaw osi wynoszący zaledwie 1405 mm i masa motocykla gotowego do jazdy wynosząca zaledwie 200 kg sprawia, że Yamaha R1M to wzór zwrotności i poręczności, którą doceni każdy kierowca jeżdżący po torze. więcej

Specyfikacja

Silnik
Typ silnika chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-zaworowy
Pojemność 998 cm3
Średnica x skok tłoka 79,0 mm x 50,9 mm
Stopień sprężania 13,0 : 1
Moc maksymalna 147,1 kW (200,0 KM) @ 13 500 obr./min
Limited power version Niedostępny
Maksymalny moment obrotowy 113,3 Nm (11,6 kg-m) @ 11 500 obr./min
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła Mokre, wielotarczowe
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Układ zapłonu TCI (cyfrowy)
Układ rozrusznika Elektryczny
Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy Łańcuch
Spalanie 7,2 l/100km
Emisja CO2 168 g/km
Podwozie
Rama Aluminiowa, Deltabox
Układ przedniego zawieszenia Widelec teleskopowy, Ø 43 mm
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy 24º
Wyprzedzenie 102 mm
Układ tylnego zawieszenia Wahacz, Wahaczowe
Skok tylnego zawieszenia 120 mm
Hamulec przedni Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm
Hamulec tylny Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm
Opona przednia 120/70 ZR17M/C (58W)
Opona tylna 200/55 ZR17M/C (78W)
Wymiary
Długość całkowita 2 055 mm
Szerokość całkowita 690 mm
Wysokość całkowita 1 165 mm
Wysokość siodełka 860 mm
Rozstaw kół 1 405 mm
Minimalny prześwit 130 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 202 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Pojemność zbiornika oleju 4,9 litrów

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Yamaha

Części, akcesoria, odzież do marki Yamaha (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46