yandex
Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

Yamaha YZF-R1M

Historia R. Twoja przyszłość.

Yamaha YZF-R1M to motocykl, który powstał z myślą o pasjonatach torowej jazdy i najbardziej wymagających kierowcach, którzy oczekują nie tylko mocy, ale także bezkompromisowej precyzji, kontroli i innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Ten zaawansowany motocykl jest bezpośrednią spuścizną sukcesów Yamahy w MotoGP – to ucieleśnienie wiedzy i doświadczenia inżynierów, którzy opracowali jeden z najbardziej rozpoznawalnych i wygrywających motocykli klasy królewskiej, M1. R1M to efekt przeniesienia najbardziej wyrafinowanych technologii opracowanych na torach wyścigowych wprost do maszyny dostępnej w produkcji seryjnej.

Silnik 998 cm3 zapewniający najwyższe osiągi

Sercem Yamahy YZF-R1M jest czterocylindrowy silnik o pojemności 998 cm3 z charakterystycznym krzyżowym wałem korbowym, który zapewnia liniowe dostarczanie mocy oraz wyjątkowe wyczucie trakcji. Typ silnika – DOHC z 16 zaworami – umożliwia osiąganie prędkości obrotowych rzędu 13 500 obr/min, a wysoki stopień sprężania (13,0:1) to jeden z elementów odpowiadających za najwyższe osiągi motocykla na torze. System wtrysku paliwa oraz elektroniczne modyfikacje trybów pracy silnika pozwalają precyzyjnie dostosować charakterystykę jednostki napędowej do stylu jazdy i warunków torowych.

R1M wyróżnia się również karbonowymi panelami nadwozia wykonanymi z włókna węglowego, które redukują masę i poprawiają aerodynamikę. Niski opór powietrza przekłada się na lepszą stabilność przy dużych prędkościach i krótsze czasy pokonywania okrążeń. Czarno-srebrny zbiornik paliwa nie tylko świetnie komponuje się z karbonową stylistyką modelu Icon Performance, lecz także świadczy o dbałości o detale konstrukcyjne.

Wyczynowe zawieszenie

Jedną z najbardziej imponujących cech R1M jest kompletny pakiet wyścigowy, który obejmuje elektroniczny moduł sterujący zawieszeniem Öhlins ERS z pneumatycznym widelcem NPX – rozwiązaniem, które znacząco poprawia przyczepność i reakcję zawieszenia w zmiennych warunkach jazdy. Motocykl został również wyposażony w inercyjny moduł pomiarowy (IMU), który w czasie rzeczywistym analizuje sześć osi ruchu, dostarczając danych nie tylko do systemu kontroli trakcji, lecz także do systemu Yamaha Ride Control, odpowiedzialnego za zarządzanie wieloma aspektami jazdy – w tym kątem pochylenia motocykla, położeniem przepustnicy czy działaniem systemu hamowania silnikiem.

R1M korzysta z całego wachlarza zaawansowanych technologicznie funkcji, takich jak kontrola uruchamiania (launch control), system kontroli startu, system hamowania silnikiem oraz zarządzanie hamulcem silnikowym, co pozwala uzyskać maksymalną precyzję na wejściu w zakręt. Wspomagane elektronicznie sterowanie hamulcami oraz możliwość bezprzewodowego dostrajania silnika sprawiają, że każda sesja treningowa lub wyścig staje się idealną okazją do pełnego wykorzystania możliwości tej maszyny.

Specjalny moduł CCU

Zaawansowany moduł CCU (Communication Control Unit) umożliwia rejestrowanie danych, tworzenie wykresów prędkości, analizę położenia przepustnicy oraz czasy pokonywania okrążeń – a wszystko to w celu optymalizacji stylu jazdy i ustawień motocykla. Moduł umożliwia także przesyłanie danych bezpośrednio na smartfona lub tablet, co ułatwia analizę sesji treningowych tuż po zjeździe z toru.

R1M został stworzony dla tych, którzy chcą odkryć swój prawdziwy potencjał i przesunąć granice tego, co możliwe na dwóch kołach. To nie tylko najbardziej zaawansowany motocykl Yamahy dostępny w sprzedaży, ale też konstrukcja, która dzięki przełomowemu charakterowi i technologii przeniesionej z MotoGP, plasuje się na samym szczycie stawki w swojej klasie. Yamaha YZF R1M to nie kompromis – to czysta esencja wyścigowej pasji i technologicznej precyzji, zamknięta w agresywnej, nowoczesnej formie.

CENA:

126 000.00 zł*

Kontakt ws. modelu Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

YZF-R1M 89

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy Yamaha YZF-R1M

  • YZF-R1M 6
    Wyczynowe zawieszenie sterowane elektronicznie (ERS)

    Elektroniczny moduł sterujący zawieszeniem (SCU) wykorzystuje dane przesyłane przez 6-osiowy inercyjny moduł pomiarowy (IMU), aby na bieżąco optymalizować ustawienia widelca i amortyzatorów. Natychmiastowa adaptacja do panujących warunków powoduje zwiększenie stabilności podczas hamowania i ogranicza zjawisko „nurkowania” przodu motocykla. Zwiększa również trakcję i kontrolę nad motocyklem podczas dynamicznego wychodzenia z zakrętów. więcej

  • YZF-R1M 46
    Moduł sterujący komunikacją (CCU)

    Moduł sterujący komunikacją (CCU) ma funkcję zapisu danych telemetrycznych, która umożliwia rejestrację czasów okrążeń, wykresów prędkości, położenia przepustnicy, ścieżki GPS, kąta pochylenia motocykla itd. Moduł umożliwia również komunikację z systemem Yamaha Ride Control (YRC) podczas przeglądania, pobierania lub modyfikacji trybów pracy silnika. więcej

  • YZF-R1M 66
    Owiewki z włókna węglowego w stylu YZR-M1

    Centralnie umieszczony wlot powietrza i wysoka szyba sprawiają, że nadwozie z włókna węglowego do złudzenia przypomina linię fabrycznej Yamahy M1. Małe, diodowe reflektory po obu stronach wlotu powietrza podkreślają wyścigowe właściwości maszyny. Natomiast podwójne diodowe światła pozycyjne nadają motocyklowi niepowtarzalny, sportowy wygląd. więcej

  • YZF-R1M 48
    Silnik o mocy 200 KM z wałem korbowym krzyżowym opracowany na bazie modelu M1

    Yamaha R1M jest napędzana 4-cylindrowym silnikiem z wałem korbowym w technologii crossplane o pojemności 998 cm3 z 4 zaworami na cylinder. Jednostka napędowa rozwija moc 200 KM bez systemu dynamicznego doładowania powietrza. Opracowana na bazie silnika napędzającego zwycięską Yamahę YZR-M1 w cyklu MotoGP jednostka napędowa ma przesunięte wykorbienia wału korbowego, co wymusza zapłon przy ustawieniach 270° – 180° – 90° – 180°. To rozwiązanie pozwala rozwinąć bardzo wysoki moment obrotowy o liniowej charakterystyce. więcej

  • YZF-R1M 93
    6-osiowy inercyjny moduł pomiarowy (IMU)

    Zaawansowany, 6-osiowy inercyjny moduł pomiarowy (IMU) przekazuje precyzyjne dane na temat położenia i stanu motocykla głównemu modułowi sterującemu. Na podstawie tych danych steruje on systemami elektronicznymi nowej Yamahy R1M: systemem kontroli poślizgu tylnego koła uwzględniającym kąt pochylenia motocykla (Slide Control System – SCS) oraz systemem kontroli trakcji (Traction Control System - TCS). więcej

  • YZF-R1M 15
    3-wymiarowa kontrola

    Motocykl został wyposażony w system kontroli poślizgu tylnego koła uwzględniający kąt pochylenia motocykla (Slide Control System – SCS), system kontroli trakcji (Traction Control System – TCS), system kontroli uniesienia przedniego koła (Front Lift Control system – LIF), system kontroli startu (Launch Control System – LCS) oraz w system szybkiej zmiany biegów (Quick Shift System – QSS). Dzięki nowoczesnym układom elektronicznym zastosowanym w motocyklu Yamaha R1M umożliwiają każdy kierowca osiągnie doskonałe wyniki podczas jazdy na torze. więcej

  • YZF-R1M 80
    Zintegrowany układ hamulcowy z układem ABS

    Podwójne, 320 mm przednie tarcze współpracują z nowymi zaciskami monoblock, a tylna tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm to część zintegrowanego układu hamulcowego, który obejmuje również zaawansowany układ ABS monitorujący kąt pochylenia motocykla, zapewniając kierowcy pełną kontrolę niezależnie od sytuacji i warunków panujących na torze i na drodze. więcej

  • YZF-R1M 100
    Zwarta rama typu Deltabox

    Aluminiowa rama typu Deltabox współpracuje ze skierowanym ku górze wahaczem typu kratownicowego. Tylny stelaż jest wykonany ze stopu magnezu, co podkreśla wyścigowe DNA Yamahy R1M. Mały rozstaw osi wynoszący zaledwie 1405 mm i masa motocykla gotowego do jazdy wynosząca zaledwie 200 kg sprawia, że Yamaha R1M to wzór zwrotności i poręczności, którą doceni każdy kierowca jeżdżący po torze. więcej

Dane techniczne Yamaha YZF-R1M

YZF-R1M 44

Silnik Yamaha YZF-R1M

Typ silnika chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-zaworowy
Pojemność 998 cm3
Średnica x skok tłoka 79,0 mm x 50,9 mm
Stopień sprężania 13,0 : 1
Moc maksymalna 147,1 kW (200,0 KM) @ 13 500 obr./min
Limited power version Niedostępny
Maksymalny moment obrotowy 113,3 Nm (11,6 kg-m) @ 11 500 obr./min
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła Mokre, wielotarczowe
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Układ zapłonu TCI (cyfrowy)
Układ rozrusznika Elektryczny
Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy Łańcuch
Spalanie 7,2 l/100km
Emisja CO2 168 g/km

Podwozie

Rama Aluminiowa, Deltabox
Układ przedniego zawieszenia Widelec teleskopowy, Ø 43 mm
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy 24º
Wyprzedzenie 102 mm
Układ tylnego zawieszenia Wahacz, Wahaczowe
Skok tylnego zawieszenia 120 mm
Hamulec przedni Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm
Hamulec tylny Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm
Opona przednia 120/70 ZR17M/C (58W)
Opona tylna 200/55 ZR17M/C (78W)

Wymiary

Długość całkowita 2 055 mm
Szerokość całkowita 690 mm
Wysokość całkowita 1 165 mm
Wysokość siodełka 860 mm
Rozstaw kół 1 405 mm
Minimalny prześwit 130 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 202 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Pojemność zbiornika oleju 4,9 litrów

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Yamaha

Części, akcesoria, odzież do marki Yamaha (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR
dotacja

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46

Ta strona wykorzystuje pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, które wspierają jej funkcjonalność oraz służą do monitorowania sposobu, w jaki korzystasz z naszej witryny internetowej. Aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenie użytkownika, prosimy o włączenie określonych plików cookie w ustawieniach i kliknięcie "Akceptuj"

Niezbędne
Funkcjonalne
Statystyczne
Marketing

Pliki cookie to małe pliki tekstowe przechowywane na Twoim komputerze przez strony internetowe, które przeglądasz. Strony internetowe korzystają z plików cookie w celu ułatwienia użytkownikom sprawnej nawigacji i wykonywania określonych funkcji. Pliki cookie, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, nie wymagają Twojej zgody. Wszystkie inne pliki cookie wymagają zgody przed ustawieniem ich obsługi w przeglądarce. Możesz w każdej chwili zmienić decyzję na temat korzystania z plików cookie na naszej stronie dotyczącej polityki prywatności.