
Rama Deltabox o wyścigowej geometrii została uzupełniona widelcem upside-down KYB z goleniami o śr. 41 mm oraz mocowanym systemem dźwigni centralnym amortyzatorem – wszystko to w celu zapewnienia super-poręcznego prowadzenia. Układ podnóżków/siedzenia/kierownicy zapewnia sportową pozycję gwarantującą optymalną kontrolę nad pojazdem, a nowy, 5-calowy ekran TFT z możliwością łączności ze smartfonem zapewnia motocykliście dostęp do wszystkich informacji oraz pozostanie w kontakcie z innymi. A mocny, centralnie umieszczony przedni ledowy reflektor i podwójne światła pozycyjne w kształcie litery M o agresywnym wyglądzie podkreślają DNA serii R.
Uzyskanie optymalnych osiągów, i to w całym zakresie obrotów, zapewnia temu 4-suwowemu silnikowi o pojemności 125 cm3 opracowana przez Yamahę technologia zmiennych faz rozrządu (VVA) i zmodyfikowany układ wydechowy, a system kontroli trakcji i sprzęgło A&S, zwiększają kontrolę zarówno podczas przyspieszania, jak i hamowania. Dzięki wykończeniu premium, dostępnemu w wersji Icon Blue nowej generacji oraz Tech Black z nowymi elementami graficznymi, R125 ma wszystko, czego potrzebujesz, żeby wkroczyć do świata serii R.
25 600.00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Jednocylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, SOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 124,7 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 52,0 mm x 58,6 mm |
Stopień sprężania | 11,2 : 1 |
Moc maksymalna | 11,0 kW (15,0 KM) @ 9 000 obr./min |
Limited power version | Niedostępny |
Maksymalny moment obrotowy | 11,5 Nm (1,16 kg-m) @ 8 000 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe, ze sprężyną śrubową |
Układ zasilania | Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Układ zapłonu | TCI (cyfrowy) |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | 2,13 l/100km |
Emisja CO2 | 49 g/km |
Rama | Stalowa, Deltabox |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy typu upside-down, Ø 41 mm |
Skok przedniego zawieszenia | 130 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 25º |
Wyprzedzenie | 89 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, |
Skok tylnego zawieszenia | 114 mm |
Hamulec przedni | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 292 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 230 mm |
Opona przednia | 100/80-17 M/C |
Opona tylna | 140/70-17 M/C |
Długość całkowita | 1 955 mm |
Szerokość całkowita | 680 mm |
Wysokość całkowita | 1 065 mm |
Wysokość siodełka | 825 mm |
Rozstaw kół | 1 355 mm |
Minimalny prześwit | 155 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 142 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 11,5 litrów |
Pojemność zbiornika oleju | 1,15 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN