yandex
Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

Yamaha YZF-R1 RACE Bez homologacji

Historia R. Twoja przyszłość.

Zaprojektowana do walki o ułamki sekund R1 RACE jest modelem przeznaczonym wyłącznie do jazdy torowej. Ten model korzysta z najnowocześniejszej technologii, która powstała na bazie wiedzy zdobytej dzięki zaangażowaniu Yamahy w wyścigi na najwyższym poziomie. Wspaniały 4-cylindrowy silnik typu cross plane o pojemności 998 cm3 bezpośrednio bazuje na jednostce YZR-M1, a zaawansowany pakiet systemów elektronicznych R-jedynki został opracowany we współpracy z zespołami wyścigowymi Yamahy.

Nowe aerodynamiczne owiewki, nawiązujące stylem do MotoGP, przyczyniają się do maksymalnej wydajności układu zapobiegającego unoszeniu przedniego koła. Poprawiają wyczucie motocykla podczas hamowania i w zakrętach. Zapewnia to lepsze osiągi na torze, bez uszczerbku dla opływowego i sugestywnego stylu R1. Przygotowany na torowe wyzwania model R1 RACE pozwoli Ci jeździć na wyższym poziomie.

CENA:

89 900.00 zł*

Kontakt ws. modelu Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

YZF-R1 RACE Bez homologacji 6

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy Yamaha YZF-R1 RACE Bez homologacji

  • YZF-R1 RACE Bez homologacji 13
    Silnik o mocy 200 KM z wałem korbowym w technologii crossplane opracowany na bazie modelu M1 spełniający normę EURO 5

    Yamaha R1 jest napędzana 4-cylindrowym silnikiem z wałem korbowym w technologii crossplane o pojemności 998 cm3 z 4 zaworami na cylinder. Jednostka napędowa rozwija moc 200 KM bez systemu dynamicznego doładowania powietrza. Opracowana na bazie silnika napędzającego zwycięską Yamahę YZR-M1 w cyklu MotoGP jednostka ma przesunięte wykorbienia wału korbowego, co wymusza zapłon przy ustawieniach 270° – 180° – 90° – 180°. To rozwiązanie pozwala rozwinąć bardzo wysoki moment obrotowy o liniowej charakterystyce. więcej

  • YZF-R1 RACE Bez homologacji 16
    Głowica o wysokim stopniu sprężania wykonana z lekkich podzespołów

    Aby zapewnić optymalne osiągi, silnik spręża mieszankę paliwowo-powietrzną w stosunku 13:1. Jednostka napędowa ma głowicę o specjalnym kształcie komór spalania oraz kanały ssące i wydechowe o dużej średnicy. Zastosowanie tytanowych korbowodów i kutych tłoków z aluminium gwarantuje natychmiastową reakcję silnika na każdy ruch przepustnicy, bardzo dużą moc i wysoki moment obrotowy o liniowej charakterystyce. więcej

  • YZF-R1 RACE Bez homologacji 86
    Układ dolotowy powietrza o dużej przepustowości

    Dla zapewnienia optymalnej wydajności, nowa Yamaha R1 została wyposażona w dużą obudowę filtra powietrza o pojemności 10,5 litra. Świeże powietrze jest wtłaczane do kanałów elektronicznie sterowanego układu dolotowego (Yamaha Chip Controlled Intake – YCC-I), który automatycznie reguluje ich długość w celu zapewniania optymalnych osiągów przy danej prędkości obrotowej. więcej

  • YZF-R1 RACE Bez homologacji 54
    Lekki tytanowy układ wydechowy i tłumik umieszczony w środkowej części motocykla

    Imponujące osiągi i liniowa krzywa momentu obrotowego silnika z wałem korbowym krzyżowym to między innymi efekt zastosowania lekkiego układu wydechowego typu 4-2-1. Sterowany serwosilnikiem zawór układu wydechowego reguluje przepływ gazów spalinowych, optymalizując czas reakcji i moc silnika, a kompaktowy, umieszczony w środkowej części motocykla tłumik przyczynia się do centralizacji masy i wydaje niepowtarzalny, niski pomruk. więcej

  • YZF-R1 RACE Bez homologacji 29
    Zwarta rama typu Deltabox

    Aluminiowa rama typu Deltabox współpracuje z wahaczem kratownicowym. Tylny stelaż jest wykonany ze stopu magnezu, co podkreśla wyścigowe DNA Yamahy R1. Mały rozstaw osi wynoszący zaledwie 1405 mm i masa motocykla gotowego do jazdy wynosząca zaledwie 199 kg sprawia, że Yamaha R1 to wzór zwrotności i poręczności, którą doceni każdy kierowca jeżdżący po torze. więcej

  • YZF-R1 RACE Bez homologacji 15
    Nowe aerodynamiczne skrzydełka zwiększające docisk inspirowane stylem MotoGP

    Aerodynamiczne skrzydełka w stylu MotoGP zamontowane w górnej części owiewki zostały zaprojektowane i opracowane na podstawie doświadczeń fabrycznego zespołu Yamaha Factory Racing MotoGP. Owiewki z włókna węglowego redukują masę bez wpływu na sztywność czy wytrzymałość, zwiększają docisk aerodynamiczny i poprawiając wyczucie stabilności przedniej części motocykla. więcej

  • YZF-R1 RACE Bez homologacji 27
    Wyczynowe zawieszenie

    Regulowany widelec KYB z goleniami o średnicy 43 mm został połączony z osią o średnicy 25 mm, co zapewnia wyjątkową precyzję prowadzenia. Idealne proporcje łącznika wahacza, osi zębatki napędowej i wahacza gwarantują stabilność, precyzję i doskonałą przyczepność podczas przyspieszania, hamowania i skręcania. więcej

  • YZF-R1 RACE Bez homologacji 74
    Nowy poziom wydajności układu hamulcowego Brembo

    Użyty w modelu R1 RACE nowy, wydajny i szybko reagujący, układ hamulcowy z pompą Brembo i zaciskami Stylema przenosi hamowanie na zupełnie nowy poziom. Tłok radialnej pompy hamulcowej porusza się równolegle do kierunku ruchu dźwigni hamulca, wywierając nacisk w linii prostej, gdy motocyklista naciska dźwignię, co daje mu doskonałe wyczucie siły hamowania oraz poczucie kontroli. Z kolei lekkie zaciski Brembo Stylema zapewniają optymalny przepływ powietrza, redukując zjawisko zapadania się dźwigni hamulca podczas ostrego hamowania. więcej

Dane techniczne Yamaha YZF-R1 RACE Bez homologacji

YZF-R1 RACE Bez homologacji 79

Silnik Yamaha YZF-R1 RACE Bez homologacji

Typ silnika chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-zaworowy
Pojemność 998 cm3
Średnica x skok tłoka 79,0 mm x 50,9 mm
Stopień sprężania 13,0 : 1
Moc maksymalna 147,1 kW (200,0 KM) @ 13 500 obr./min
Limited power version Niedostępny
Maksymalny moment obrotowy 113,3 Nm (11,6 kg-m) przy 11 500 obr./min
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła Mokre, wielotarczowe
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Układ zapłonu TCI (cyfrowy)
Układ rozrusznika Elektryczny
Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy Łańcuch
Spalanie 7,2 l/100km
Emisja CO2 167 g/km

Podwozie

Rama Aluminiowa, Deltabox
Układ przedniego zawieszenia Widelec teleskopowy, Ø 43 mm
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy 24º
Wyprzedzenie 102 mm
Układ tylnego zawieszenia Wahacz, Wahaczowe
Skok tylnego zawieszenia 120 mm
Hamulec przedni Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm
Hamulec tylny Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm
Opona przednia 120/70 ZR17M/C (58W)
Opona tylna 190/55 ZR17M/C (75W)

Wymiary

Długość całkowita 2 055 mm
Szerokość całkowita 690 mm
Wysokość całkowita 1 165 mm
Wysokość siodełka 855 mm
Rozstaw kół 1 405 mm
Minimalny prześwit 130 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 201 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Pojemność zbiornika oleju 4,9 litrów

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Yamaha

Części, akcesoria, odzież do marki Yamaha (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR
dotacja

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46

Ta strona wykorzystuje pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, które wspierają jej funkcjonalność oraz służą do monitorowania sposobu, w jaki korzystasz z naszej witryny internetowej. Aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenie użytkownika, prosimy o włączenie określonych plików cookie w ustawieniach i kliknięcie "Akceptuj"

Niezbędne
Funkcjonalne
Statystyczne
Marketing

Pliki cookie to małe pliki tekstowe przechowywane na Twoim komputerze przez strony internetowe, które przeglądasz. Strony internetowe korzystają z plików cookie w celu ułatwienia użytkownikom sprawnej nawigacji i wykonywania określonych funkcji. Pliki cookie, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, nie wymagają Twojej zgody. Wszystkie inne pliki cookie wymagają zgody przed ustawieniem ich obsługi w przeglądarce. Możesz w każdej chwili zmienić decyzję na temat korzystania z plików cookie na naszej stronie dotyczącej polityki prywatności.