
Yamaha YZF-R7 to motocykl, który idealnie łączy ekscytujące osiągi z przemyślaną konstrukcją, tworząc maszynę dostosowaną zarówno do jazdy po torze, jak i codziennej eksploatacji. Został zaprojektowany z myślą o pasjonatach motocykli sportowych, którzy szukają bardziej dostępnej alternatywy dla topowych superbików, ale nie chcą rezygnować z emocji i precyzji prowadzenia.
Sercem modelu YZF R7 jest dobrze znany, dwucylindrowy silnik o pojemności 686 cm³, chłodzony cieczą i wyposażony w mokry typ sprzęgła. Ten układ gwarantuje liniowe dostarczanie momentu obrotowego, co przekłada się na natychmiastową reakcję przepustnicy i ekscytujące przyspieszenia już od niskich obrotów.
Dzięki układowi zapłonu TCI oraz systemowi zapobiegającemu blokowaniu tylnego koła podczas redukcji biegów, silnik Yamahy R7 zapewnia efektywne kontrolowanie osiągów i umożliwia płynniejszą zmianę przełożeń. Taka charakterystyka pozwala w pełni wykorzystać potencjał motocykla niezależnie od tego, czy jesteś na torze, czy przemierzasz kręte drogi.
Yamaha R7 wyróżnia się kompaktową konstrukcją ramy, która została starannie zaprojektowana, by zapewniać odpowiednią sztywność i lepsze działanie zawieszenia. Dzięki temu motocykl oferuje wysoki poziom kontroli, szczególnie podczas dynamicznego pokonywania zakrętów.
Na pokładzie znajdziemy w pełni regulowany widelec typu upside-down o średnicy 41 mm, który zapewnia zwinne prowadzenie i doskonałe czucie przodu motocykla. Z tyłu zastosowano regulowany amortyzator mocowany systemem dźwigni, co pozwala dostosować charakterystykę jazdy do stylu kierowcy.
Motocykl wyposażono radialne zaciski przedniego hamulca, co znacząco zwiększa precyzję i siłę hamowania. Dzięki tym rozwiązaniom, nawet podczas jazdy z całkowicie otwartą przepustnicą i wchodzenia w zakręty z dużą prędkością, kierowca może liczyć na optymalną kontrolę nad maszyną.
YZF-R7 czerpie pełnymi garściami z wyglądu modeli wyższej klasy w gamie R. Superwąski przód, agresywnie stylizowane światła pozycyjne i pojedyncza lampa przednia LED nadają mu wyrazistego, sportowego wyglądu, jednocześnie poprawiając wydajność aerodynamiczną. Centralny wlot powietrza, inspirowany motocyklami wyścigowymi, nie tylko wygląda efektownie, ale wpływa również na lepsze chłodzenie jednostki napędowej.
Jedną z istotnych cech modelu R7 są odlewane koła aluminiowe o 10-ramiennej konstrukcji. W połączeniu z lekką ramą, zapewniają one nie tylko wysoki poziom przyczepności, ale także mniejsze opory toczenia i większą precyzję manewrowania. Taki zestaw znacznie ułatwia szybsze pokonywanie zakrętów, co sprawdzi się zarówno podczas jazdy po torze, jak i w trakcie dynamicznej jazdy po drogach publicznych.
Yamaha YZF-R7 oferuje opcjonalny system szybkiej zmiany biegów (Quick Shift), który umożliwia płynne zmiany biegu bez użycia sprzęgła. To rozwiązanie zapewnia łatwiejszą zmianę przełożeń przy zachowaniu maksymalnej dynamiki i przyspieszenia, szczególnie podczas jazdy sportowej. System ten doskonale współpracuje ze skrzynią biegów w stałym zazębieniu, co zwiększa wydajność podczas gwałtownego przyspieszania i zwalniania.
Dodajmy, że sprzęgło Assist & Slipper (A&S) również zapewnia płynniejszą zmianę przełożeń i zapobiega zapobiega podskakiwaniu tylnego koła podczas ostrych redukcji, co przekłada się na bardziej przewidywalne zachowanie podczas hamowania przed zakrętami.
Yamaha YZF-R7 to motocykl, który sprawia, że świat wyścigowych emocji staje się dostępny dla szerszego grona pasjonatów. Jego sportowy charakter objawia się w każdym detalu – od pozycji za kierownicą, przez precyzję prowadzenia, aż po reakcję na ruch manetki gazu.
To maszyna, która czyni jazdę ekscytującą – bez względu na to, czy jesteś na torze wyścigowym, czy jedziesz boczną drogą do ulubionego celu. Yamaha YZF-R7 to świetna propozycja dla tych, którzy cenią sportowe osiągi, lepszą kontrolę motocykla i niepowtarzalne doznania z jazdy.
42 000.00 zł* PROMOCJA
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | 4-suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy, 2-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 689 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 80,0 mm x 68,6 mm |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Moc maksymalna | 54 kW (73,4 KM) @ 8750 obr./min |
Limited power version | Niedostępny |
Maksymalny moment obrotowy | 67 Nm (6,8 kg-m) @ 6 500 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy, Ø 41 mm |
Skok przedniego zawieszenia | 130 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 23º40' |
Wyprzedzenie | 90 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, Wahaczowe |
Skok tylnego zawieszenia | 130 mm |
Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Opona przednia | 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
Opona tylna | 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless |
Długość całkowita | 2 070 mm |
Szerokość całkowita | 705 mm |
Wysokość całkowita | 1 160 mm |
Wysokość siodełka | 835 mm |
Rozstaw kół | 1 395 mm |
Minimalny prześwit | 135 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 188 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 13 litrów |
Pojemność zbiornika oleju | 3 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN