
Yamaha Tracer 900 GT to motocykl klasy Sport Tourer, który bez trudu łączy osiągi, wygodę i nowoczesne technologie. Zaprojektowany z myślą o długodystansowych wyprawach i codziennych dojazdach, model ten oferuje rozwiązania gwarantujące wysoki poziom komfortu i pewność prowadzenia – bez względu na to, czy poruszasz się po zakrętach górskich serpentyn, czy pokonujesz autostradowe kilometry.
Tracer 900 GT to rozwinięcie popularnego modelu Yamaha Tracer, wzbogacone o elementy zwiększające funkcjonalność i wygodę jazdy. Już na pierwszy rzut oka wyróżnia się pełnym oświetleniem LED i wyrazistą, agresywną grafiką. Z przodu uwagę przyciąga regulowana szyba, która skutecznie chroni przed wiatrem, zapewniając jednocześnie dobrą widoczność.
Wersja GT to nie tylko wygląd – to również w pełni regulowane zawieszenie, umożliwiające dostosowanie ustawień do stylu jazdy, obciążenia czy nawierzchni. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad maszyną i pewność w trakcie jazdy, nawet przy większym obciążeniu.
Sercem tego motocykla jest chłodzony cieczą trzycylindrowy silnik o pojemności 847 cm³. Jednostka napędowa oferuje idealną równowagę między mocą a elastycznością – niezależnie od obrotów, reakcja na gaz jest błyskawiczna i przewidywalna. System wtrysku paliwa dba o precyzyjne dawkowanie mieszanki, co przekłada się na ekonomię oraz dynamikę. Stopień sprężania zapewnia optymalne osiągi, a dźwięk silnika dostarcza dodatkowych emocji w trakcie jazdy.
Model został wyposażony w szereg rozwiązań zwiększających komfort – zarówno dla kierowcy, jak i pasażera. Na szczególną uwagę zasługuje kolorowy ekran TFT, inspirowany sportowym modelem YZF-R1. Tablica przyrządów prezentuje przejrzyście wszystkie dane techniczne, informacje o prędkości, spalaniu, biegu czy ciśnieniu w oponach.
Podczas długich podróży kierowca doceni podgrzewane manetki, które skutecznie poprawiają komfort termiczny w chłodniejsze dni. Tempomat pozwala na utrzymanie stałej prędkości, zmniejszając zmęczenie podczas jazdy autostradą. Dodatkowo system Quick Shifter umożliwia zmianę biegów bez użycia sprzęgła – to rozwiązanie zwiększające płynność prowadzenia i eliminujące niepotrzebne przestoje przy dynamicznych manewrach.
Tracer 900 GT zbudowany jest na lekkiej ramie, która zapewnia wysoką sztywność konstrukcji i dobrą zwrotność. Motocykl znakomicie zachowuje się na zakrętach, oferując doskonałą przyczepność i łatwość zmiany kierunku. Hamulce działają przewidywalnie i skutecznie – zarówno w sytuacjach awaryjnych, jak i przy spokojnym hamowaniu.
Nowoczesne systemy wspomagające, jak kontrola trakcji, pozwalają ograniczyć ryzyko uślizgu tylnego koła, co zwiększa bezpieczeństwo – szczególnie na śliskiej nawierzchni lub przy zmiennych warunkach pogodowych.
Yamaha Tracer 900 GT została zaprojektowana z myślą o kierowcach, którzy cenią zarówno osiągi, jak i funkcjonalność. Sztywne kufry boczne w standardzie pozwalają bezpiecznie przewozić bagaż, a przygotowanie pod system Garmin sprawia, że nawigacja jest zawsze pod ręką. Dzięki wygodnej pozycji za kierownicą, motocykl nie męczy nawet po wielu godzinach w siodle.
Chcesz poczuć wolność na trasie i pełną kontrolę w mieście? Postaw na Tracera i przekonaj się, jak wygląda nowoczesny motocykl turystyczny bez kompromisów.
51900.00 zł* Model z rocznika 2018
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | 3-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 847 cm³ |
Średnica x skok tłoka | 78,0 mm x 59,1 mm |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Moc maksymalna | 84,6 kW (115 KM) @ 10 000 obr./min |
Limited power version | Niedostępny |
Maksymalny moment obrotowy | 87,5 Nm (8,9 kg-m) @ 8 500 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | 5,5 l/100km |
Emisja CO2 | 127 g/km |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 137 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 24º |
Wyprzedzenie | 100 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, |
Skok tylnego zawieszenia | 130 mm |
Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Opona przednia | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Opona tylna | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Długość całkowita | 2 160 mm |
Szerokość całkowita | 950 mm |
Wysokość całkowita | 1 345 mm max 1,375 mm |
Wysokość siodełka | 845 mm max 860 mm |
Rozstaw kół | 1 440 mm |
Minimalny prześwit | 135 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 210 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 18 l |
Pojemność zbiornika oleju | 3,4 l |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN