
Yamaha Tracer 9 GT+ 2025 to przykład, jak japońska inżynieria łączy osiągi, bezpieczeństwo i komfort w jednym z najbardziej zaawansowanych, produkowanych seryjnie motocykli Yamahy. Zbudowany na bazie cenionej platformy CP3, motocykl ten jest stworzony z myślą o kierowcach, którzy oczekują więcej – więcej dynamiki, więcej technologii, więcej wygody.
W „sercu” Tracera 9 GT+ drzemie trzycylindrowy silnik o pojemności 890 cm³, znany z ekscytującego przyspieszenia i maksymalnego momentu obrotowego. To zapewnia perfekcyjną charakterystykę silnika w każdych warunkach. Ten dynamiczny napęd pozwala na płynne pokonywanie zarówno miejskich ulic, jak i górskich serpentyn.
Nowością jest innowacyjna skrzynia biegów Y-AMT, która umożliwia płynne przełączanie między trybem automatycznym a manualną zmianą biegów, dostosowując pracę jednostki napędowej do osobistych preferencji kierowcy. Elektryczna skrzynia biegów w tym modelu to technologia, która zmienia zasady gry, umożliwiając zmianę przełożeń za pomocą przycisku, bez konieczności używania sprzęgła.
Jednym z wyróżników Tracera 9 GT+ jest półaktywne zawieszenie KYB Actimatic Damper System (A.D.S.), które w czasie rzeczywistym dostosowuje siłę tłumienia w zależności od nawierzchni, obciążenia i stylu jazdy. Ten system jest zintegrowany z sześcioosiowym modułem bezwładnościowym, który analizuje m. in. kąt pochylenia motocykla, przyspieszenia i siłę hamowania.
Dzięki temu rozwiązaniu, motocykl zapewnia nie tylko komfort jazdy, ale i wyjątkową precyzję prowadzenia – niezależnie, czy podróżujesz samotnie, z pasażerem czy z kompletem bagażu.
Radarowy adaptacyjny tempomat to rozwiązanie, które nie tylko utrzymuje stałą prędkość, ale również automatycznie dostosowuje ją do prędkości poprzedzającego pojazdu. W połączeniu z elektronicznym układem wspomagającym hamowanie i systemem wykrywania pochylenia motocykla, kierowca zyskuje narzędzia, które zapewniają większą kontrolę nad maszyną w każdej sytuacji. Nie bez znaczenia jest również system monitorowania ciśnienia w oponach.
Na pokładzie znajduje się również zintegrowany układ hamulcowy, który optymalizuje rozdział siły hamowania między przodem a tyłem oraz system Vehicle Hold Control, który zapobiega staczaniu się motocykla na wzniesieniach.
Odpowiednie oświetlenie to podstawa bezpiecznej jazdy. System doświetlania zakrętów oparty o reflektor Matrix LED tworzy ukształtowaną wiązkę światła, która dostosowuje się do kąta pochylenia motocykla, zapewniając optymalne oświetlenie drogi nawet w ostrych łukach. Za rozproszenie światła odpowiada precyzyjny system soczewek, eliminujący martwe punkty.
Yamaha Tracer 9 GT+ został zaprojektowany z myślą o długich trasach i codziennym komforcie. Dwustopniowa regulacja wysokości kanapy, regulowana przednia szyba i podgrzewane manetki kierownicy pozwalają dostosować motocykl do indywidualnych potrzeb. System Yamaha Ride Control (YRC) oferuje różne tryby jazdy, co czyni wszechstronność modelu GT jeszcze bardziej zauważalną.
System smart key umożliwia bezkluczykowy dostęp oraz centralne blokowanie kufrów, a także obsługę blokady kierownicy, co zwiększa wygodę użytkowania i bezpieczeństwo pojazdu.
Wśród elementów, które świadczą o turystycznym potencjale Tracera 9 GT+, warto wymienić sztywne kufry boczne o dużej pojemności oraz oryginalny centralny kufer Yamahy, dostępny jako akcesorium. Wlew paliwa został zaprojektowany z myślą o łatwości tankowania, a ergonomiczna kierownica i rozbudowany kokpit oferują zintegrowaną nawigację i intuicyjną obsługę.
Yamaha Tracer 9 GT+ 2025 to nie tylko motocykl dający mnóstwo frajdy, ale także maszyna zdolna sprostać wyzwaniom wielodniowej wyprawy. Dzięki połączeniu elektronicznego zawieszenia, nowoczesnych systemów wspomagania jazdy, adaptacyjnego tempomatu i dynamicznego trzycylindrowego silnika typu CP3, staje się motocyklem, który zmienia postrzeganie sportowo-turystycznej jazdy.
Chcesz, by Twoje podróże stały się jeszcze bardziej ekscytujące i komfortowe? Postaw na Tracer 9 GT + 2025 – model, który łączy technologię, moc i wygodę w jednej maszynie.
82 500.00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | 3-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 890 cm³ |
Średnica x skok tłoka | 78,0 mm x 62,1 mm |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Moc maksymalna | 87,5 kW (119 KM) @ 10 000 obr./min |
Limited power version | Niedostępny |
Maksymalny moment obrotowy | 93,0 Nm (9,5 kg-m) @ 7000 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | 5,0 l/100km |
Emisja CO2 | 116 g/km |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 130 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 24º25 |
Wyprzedzenie | 106 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, |
Skok tylnego zawieszenia | 131 mm |
Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Opona przednia | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Opona tylna | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Długość całkowita | 2 175 mm |
Szerokość całkowita | 900 mm |
Wysokość całkowita | 1 440 mm max 1 530 mm |
Wysokość siodełka | 845 mm max 860 mm |
Rozstaw kół | 1 500 mm |
Minimalny prześwit | 135 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 232 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 19 l |
Pojemność zbiornika oleju | 3,5 l |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN