
Yamaha TRACER 9 GT+ to definicja nowoczesnego motocykla sportowo-turystycznego. Łączy w sobie ekscytujące osiągi z wyjątkową wygodą i wszechstronnością, jakiej oczekuje się od maszyny stworzonej do długich podróży. Ten model wyznacza nowe standardy w klasie sport touring, oferując rozwiązania, które jeszcze do niedawna były zarezerwowane dla topowych modeli premium. Yamaha TRACER 9 GT+ to coś więcej niż motocykl – to towarzysz każdej drogi, stworzony z myślą o przygodzie, niezależnie od kierunku.
Centralnym punktem tego modelu jest silnik CP3 o pojemności 890 cm³, który dzięki wtryskowi paliwa i nowoczesnej konstrukcji oferuje wyjątkową elastyczność i charakterystyczną linię mocy. Stopień sprężania silnika został zoptymalizowany, by zapewnić płynną reakcję na gaz w każdych warunkach i przy różnych trybach jazdy. Ten trzycylindrowy agregat to gwarancja emocjonujących przyspieszeń, doskonałego prowadzenia i niepowtarzalnych doznań dźwiękowych.
TRACER 9 GT+ to także najbardziej zaawansowany pakiet elektroniki, jaki kiedykolwiek trafił do motocykla Yamaha. Znajdziemy tu zintegrowane tryby jazdy, które automatycznie dostosowują charakterystykę pracy silnika, elektroniczne zawieszenie, poziom wspomagania trakcji oraz system kontroli hamowania – wszystko w zależności od warunków drogowych i indywidualnych preferencji kierowcy. Wbudowane tryby jazdy sprawiają, że wystarczy jeden ruch palcem, aby przestawić motocykl z trybu komfortowego w dynamiczny i odwrotnie.
Półaktywne zawieszenie KYB analizuje dane z czujników w czasie rzeczywistym i nieustannie dopasowuje siłę tłumienia do stylu jazdy, prędkości oraz nawierzchni. Dzięki temu motocykl pozostaje stabilny i przewidywalny zarówno podczas szybkiego pokonywania zakrętów, jak i w trakcie spokojnego cruisingu. Zintegrowany układ hamulcowy UBS (Unified Brake System) zwiększa bezpieczeństwo poprzez automatyczne dopasowanie siły hamowania pomiędzy przednie i tylne koło, uwzględniając takie czynniki jak prędkość, kąt pochylenia czy obciążenie motocykla. Ten zintegrowany układ hamulcowy działa w pełni płynnie i dyskretnie, wspierając kierowcę w krytycznych momentach.
Jednym z przełomowych rozwiązań w Yamaha Tracer 9 GT+ jest adaptacyjny tempomat ACC, który wykorzystuje radar do utrzymywania bezpiecznego dystansu od poprzedzającego pojazdu. To system, który realnie zwiększa komfort jazdy na długich dystansach, zwłaszcza na autostradach, gdzie precyzyjne i płynne przyspieszanie oraz hamowanie mają ogromne znaczenie. Dodatkowo zastosowano system doświetlania zakrętów, czyli światła doświetlające zakręty, które zwiększają widoczność w trakcie nocnej jazdy, dostosowując kąt świecenia do kąta pochylenia motocykla.
Dla tych, którzy cenią sobie technologiczną wygodę, 7-calowy wyświetlacz TFT zapewnia intuicyjny dostęp do wszystkich funkcji. Możliwość połączenia go ze smartfonem sprawia, że w trakcie jazdy można odbierać powiadomienia, śledzić trasę czy sterować muzyką. Dzięki współpracy z aplikacją Garmin Motorize, kierowca zyskuje pełną mapę i opcję zaplanowania najlepszej trasy z uwzględnieniem aktualnego ruchu drogowego, pogody czy lokalnych atrakcji.
Zaawansowany pakiet elektroniki obejmuje również szereg systemów wspomagających, takich jak system kontroli trakcji, system kontroli unoszenia przodu czy system kontroli uślizgu tylnego koła. Wszystko to działa razem, tworząc motocykl, który nie tylko imponuje możliwościami, ale też wybacza drobne błędy i wspiera kierowcę w trudniejszych momentach.
Yamaha nie zapomniała też o aspekcie praktycznym. Podgrzewane manetki, wygodna kanapa, możliwość montażu turystycznych kufrów, pełny pakiet GT, kask integralny jako dopełnienie zestawu oraz ergonomiczna pozycja jazdy sprawiają, że każda podróż staje się przyjemnością. Nowy TRACER 9 GT + to wyjątkowy motocykl sportowo-turystyczny, który łączy najnowocześniejsze rozwiązania, elektronicznie sterowaną skrzynię biegów oraz lekką ramę, by stworzyć harmonijną całość, której trudno się oprzeć.
71 500.00 zł* PROMOCJA
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | 3-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 890 cm³ |
Średnica x skok tłoka | 78,0 mm x 62,1 mm |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Moc maksymalna | 87,5 kW (119 KM) @ 10 000 obr./min |
Limited power version | Niedostępny |
Maksymalny moment obrotowy | 93,0 Nm (9,5 kg-m) @ 7000 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | 5,0 l/100km |
Emisja CO2 | 116 g/km |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 130 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 25º |
Wyprzedzenie | 108 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, |
Skok tylnego zawieszenia | 122 mm |
Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Opona przednia | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Opona tylna | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Długość całkowita | 2 175 mm |
Szerokość całkowita | 885 mm |
Wysokość całkowita | 1 430 mm max 1 470 mm |
Wysokość siodełka | 810 mm max 825 mm |
Rozstaw kół | 1 500 mm |
Minimalny prześwit | 135 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 213 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 19 l |
Pojemność zbiornika oleju | 3,5 l |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN