Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

XSR900 GP NOWOŚĆ 2024

Stworzony jako ikona

Połączenie kultowej klasyki Grand Prix z lat 80. z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi. XSR900 GP jest ucieleśnieniem ducha wyścigowej przeszłości Yamahy i dzięki nowoczesnym osiągom staje się najlepszym modelem z rodziny Sport Heritage.

Swoim wyglądem przywodzi na myśl model YZR500, na którym o tytuły walczyli legendarni zawodnicy Yamahy w latach 80. i 90. XSR900 GP to celebracja wyścigowego rodowodu Yamahy. Inspirowane zawodnikiem Grand Prix – modelem YZR – owiewka i garb siedzenia przywołują wspomnienia złotej ery wyścigów Grand Prix — w hołdzie dla niektórych z najbardziej kultowych motocykli wyścigowych w historii Yamahy.

Nie daj się zwieść tradycyjnemu stylowi owiewek. Pod nimi kryją się najnowocześniejsze technologie Yamahy, tworzące niezwykle wydajną maszynę dostarczającą niezapomniane wrażenia przy każdym otwarciu przepustnicy. Najnowsze podzespoły układu hamulcowego i zawieszenia poprawiają jakość prowadzenia, a zintegrowane tryby jazdy i rozbudowany pakiet układów elektronicznych podnoszą poprzeczkę jeszcze wyżej.

CENA:

62 000.00 zł*

Kontakt ws. modelu Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy

  • Charakterystyczny design przywodzący na myśl zawodników Grand Prix z lat 80. i 90.

    Górna owiewka modelu XSR900, zachowana w tradycyjnym stylu, przywodzi na myśl „Złotą erę” Grand Prix z lat 80. Połączona z osobnymi osłonami dłoni nie tylko przypomina model YZR500, ale także zwiększa prędkość maksymalną i przyspieszenie dzięki aerodynamicznemu efektowi. Nakładka na siedzenie pasażera w dopasowanym kolorze dopełnia wyścigowego wyglądu motocykla z szerokim tyłem w stylu lat 80. więcej

  • Udoskonalone, inspirowane latami 80. siedzenie, nowe osłony boczne i zdejmowana nakładka na miejsce pasażera

    Nowo zaprojektowane, wygodne siedzenie nawiązuje stylistyką do motocykli wyścigowych z lat 80. i 90. Zamknięte panele boczne znajdują się pod siedzeniem, aby zachować wygląd wyścigowego motocykla wyposażonego w półowiewkę i są zabezpieczone używanymi w wyścigach szybkozłączkami (D-Ring) umożliwiającymi szybki i łatwy demontaż. Nakładka na miejsce pasażera znajduje się nad kanapą - można ją zdjąć i jeździć w dwie osoby. więcej

  • Wysokowydajny 3-cylindrowy silnik o pojemności 889 cm3 spełniający normę EU5+

    Nowy model XSR900 GP jest wyposażony w potężny, chłodzony cieczą 3-cylindrowy, 4-suwowy silnik Crossplane o pojemności 889 cm3. W uzyskiwaniu maksymalnych osiągów pomaga także system kontroli trakcji, sprzęgło antyhoppingowe. więcej

  • Nowy 5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT umożliwiający łączność ze smartfonem

    Nowy pięciocalowy, kolorowy wyświetlacz TFT jest umieszczony w kokpicie utrzymanym w stylistyce retro. Dostępne są cztery motywy wyświetlacza, umożliwiające dopasowanie ich do zróżnicowanych wrażeń z jazdy. W zestawie znajduje się analogowy obrotomierz, inspirowany motocyklami wyścigowymi z poprzednich lat. Łączność ze smartfonem jest standardem w modelu XSR900 GP, co dodatkowo wzbogaca wrażenia z jazdy, dzięki możliwości sparowania smartfona z motocyklem dzięki aplikacji My Ride Link. więcej

  • Tempomat, system Quick Shift trzeciej generacji i sprzęgło A&S

    Ciesz się lepszymi przyspieszeniami dzięki systemowi Quick Shift trzeciej generacji, który umożliwia zmianę biegów bez użycia sprzęgła i to zarówno w górę, jak i dół. Aby ułatwić jazdę na dłuższych dystansach, w wyposażeniu standardowym znajduje się tempomat obsługiwany za pomocą nowego, intuicyjnego przełącznika, podczas gdy sprzęgło antyhoppingowe (A&S) zapewnia stabilność motocykla w trakcie sportowej jazdy. więcej

  • System Yamaha Ride Control YRC i 6-osiowy moduł IMU

    Zaawansowany, 6-osiowy moduł IMU, zaczerpnięty z modelu R1, steruje szeroką gamą układów wspomagających kierowcę, m.in. systemem kontroli trakcji rozpoznającym pochylenie motocykla, ABS-em, systemem kontroli uślizgu oraz systemem kontroli unoszenia przedniego koła. System Yamaha Ride Control umożliwia wybór mocy silnika i poziom wspomagania układów wspomagających kierowcę rozpoznających pochylenie motocykla, dopasowując wybór do preferencji i warunków drogowych. Trzy fabrycznie zaprogramowane zintegrowane tryby jazdy „SPORT”, „STREET” i „RAIN” połączone z ustawieniami o różnych poziomach interwencji elektorniki są dopasowane do zróżnicowanych warunków. Motocyklista może wszystko ustawić manualnie w trybie "CUSTOM". więcej

  • Nowo zaprojektowana kierownica typu clip-on i przełączniki na kierownicy

    Aby sportowy styl jazdy odpowiadał estetyce inspirowanej wyścigami, połówki kierownicy modelu XSR900 GP (clip on) zostały zamocowane bezpośrednio na rurach widelca tuż nad górną półką. W efekcie kierowca jest bardziej wysunięty do przodu, co dociąża przód motocykla i oznacza lepsze wyczucie opony, jakiego można oczekiwać od maszyny wyścigowej, zachowując przy tym komfort podczas jazdy. więcej

Specyfikacja

Silnik
Typ silnika 3-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy
Pojemność 889 cm³
Średnica x skok tłoka 78,0 mm x 62,1 mm
Stopień sprężania 11,5 : 1
Moc maksymalna 87,5 kW (119 KM) 10 000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm (9,5 kgf-m) 7000 obr./min
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła Mokre, wielotarczowe
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Układ zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny
Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy Łańcuch
Emisja CO2 116 g/km
Podwozie
Układ przedniego zawieszenia Widelec teleskopowy
Skok przedniego zawieszenia 130 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy 25º20'
Wyprzedzenie 110 mm
Układ tylnego zawieszenia Wahacz,
Skok tylnego zawieszenia 131 mm
Hamulec przedni Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm
Hamulec tylny Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm
Opona przednia 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless)
Opona tylna 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)
Wymiary
Długość całkowita 2 160 mm
Szerokość całkowita 810 mm
Wysokość całkowita 1 180 mm
Wysokość siodełka 810 mm
Rozstaw kół 1 500 mm
Minimalny prześwit 1405mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 200 kg
Pojemność zbiornika paliwa 14 l
Pojemność zbiornika oleju 3,5 l
Uwaga EU5 compliant

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Yamaha

Części, akcesoria, odzież do marki Yamaha (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46