
XSR700 Legacy to coś więcej niż tylko motocykl – to esencja wolności i indywidualizmu zamknięta w konstrukcji inspirowanej kultowymi modelami marki Yamaha. Ta maszyna z rodziny Sport Heritage zachwyca wyglądem retro i nowoczesną technologią, dając kierowcy możliwość wybrania własnej drogi i stworzenia własnego stylu jazdy motocyklem.
Od pierwszego spojrzenia Yamaha XSR700 Legacy przyciąga uwagę ponadczasowym stylem. Inspirowana legendarnymi scramblerami z poprzednich dekad, zachowuje klasyczny okrągły kształt reflektora, okrągłe lampy, a także smukłą sylwetkę. Charakterystyczna płaska kanapa, szeroka kierownica z poprzeczką i grafika zainspirowane dziedzictwem Yamaha Heritage budują spójny, autentyczny wizerunek. Dodatkowo unikatowe kolory podkreślają wygląd retro. Alternatywny styl łączący klasykę z nowoczesnością to odpowiedź na potrzeby tych, którzy szukają czegoś więcej niż standardowych rozwiązań.
To jeden z najlżejszych scramblerów w swojej kategorii, którego kompaktowy rozstaw osi oraz połączenie ramy z rur stalowych przekładają się na łatwość prowadzenia oraz wyjątkową poręczność na krętych asfaltach i w miejskim zgiełku. XSR700 Legacy równie dobrze czuje się na asfalcie, jak i na szutrach – to zasługa między innymi opon Pirelli MT 60 RS z kostkowym bieżnikiem, które oferują przyczepność zarówno na twardych, jak i luźnych nawierzchniach.
Sercem tego charyzmatycznego modelu jest chłodzony cieczą dwucylindrowy silnik CP2 o pojemności 690 cm³, który od lat cieszy się znakomitą opinią wśród motocyklistów. Dzięki systemowi wtrysku paliwa i wysokiemu momentowi obrotowemu jednostka zapewnia zadziwiające przyspieszenia na każdym biegu, gwarantując nieskrępowaną radość z jazdy – niezależnie od tego, czy pokonujesz kolejne kilometry na autostradzie, czy przemierzasz boczne drogi w poszukiwaniu przygody.
Dzięki komfortowo zestrojonemu zawieszeniu, motocykl pewnie zachowuje się w każdych warunkach. Manetki, podnóżki i przedni wspornik kierownicy zostały zaprojektowane z myślą o ergonomii i wygodzie, co przekłada się na pewność manewrowania. To wszystko sprawia, że Yamaha XSR700 Legacy nie tylko dobrze wygląda, ale też lepiej jeździ niż wiele innych motocykli w tej klasie.
Pod nostalgiczną stylistyką kryją się zaawansowane technologie. W wyposażeniu znajduje się nowoczesne oświetlenie LED i ekran LCD umieszczony z przodu w charakterystycznym okrągłym module. Nowoczesna elektronika nie dominuje nad stylem – jest subtelna, ale funkcjonalna. Hamulce gwarantują skuteczność w każdych warunkach, a układ jezdny dostosowuje się zarówno do miejskiego asfaltu, jak i bardziej wymagających nawierzchni.
Wersja Legacy została stworzona z myślą o tych, którzy chcą wyróżnić się z tłumu nie tylko wyglądem, ale i podejściem do jazdy. To propozycja dla indywidualistów, którzy nie idą na kompromisy – ani pod względem stylu, ani osiągów. XSR700 Legacy daje możliwość wybrania własnej drogi, pozostając wiernym wartościom marki Yamaha – jakości, tradycji i innowacji.
Dostępna także w wersji 35 kW dla kategorii A2, Yamaha XSR700 Legacy to idealny wybór dla tych, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z motocyklem, nie rezygnując z wyjątkowego charakteru i emocji. To jednoślad, który nie wymaga kompromisów – daje wszystko, czego można oczekiwać od nowoczesnego scramblera w klasycznej oprawie.
Jeśli szukasz maszyny, która połączy styl, osiągi i swobodę, ten kompaktowy motocykl z rodziny Sport Heritage jest odpowiedzią.
39 900.00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 689 cm³ |
Średnica x skok tłoka | 80,0 mm x 68,6 mm |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Moc maksymalna | 54,0 kW (73,4 KM) @ 8750 obr./min |
Limited power version | 35,0 kW |
Maksymalny moment obrotowy | 67,0 Nm (6,8 kg-m) 6 500 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | 4,3 l/100km |
Emisja CO2 | 100 g/km |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 130 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 24º30' |
Wyprzedzenie | 90 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, |
Skok tylnego zawieszenia | 130 mm |
Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Opona przednia | 120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless) |
Opona tylna | 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless) |
Uwaga | EU5 compliant |
Długość całkowita | 2 075 mm |
Szerokość całkowita | 820 mm |
Wysokość całkowita | 1 130 mm |
Wysokość siodełka | 835 mm |
Rozstaw kół | 1 405 mm |
Minimalny prześwit | 140 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 188 kg ABS |
Pojemność zbiornika paliwa | 14 l |
Pojemność zbiornika oleju | 3,0 l |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN