
Yamaha MT-10 SP 2025 to motocykl, który łączy ekstremalne osiągi z nowoczesnym designem i zaawansowaną elektroniką. Zainspirowany technologią wyścigową, oferuje pakiet funkcji wspomagających kierowcę, które pozwalają w pełni wykorzystać potencjał maszyny na każdym zakręcie. To model dla tych, którzy oczekują od motocykla nie tylko mocy, ale też precyzyjnej kontroli i wyjątkowego komfortu jazdy.
Yamaha MT-10 SP 2025 to flagowy model w segmencie hyper naked, który został zaprojektowany, aby zapewniać maksymalną stabilność zawieszenia i osiągi na najwyższym poziomie. Yamaha po raz kolejny podnosi poprzeczkę, oferując motocykl inspirowany wyścigami, wyposażony w zaawansowane układy wspomagania kierowcy i najnowsze technologie. Charakterystyczny schemat kolorystyczny Icon Performance oraz dolna owiewka dodają agresywnego wyglądu, a tytanowy układ wydechowy wzmacnia doznania akustyczne.
Yamaha MT-10 SP 2025 to motocykl, który wyróżnia się minimalistyczną, agresywną sylwetką inspirowaną wyścigami. Dolna owiewka i wyjątkowy schemat kolorystyczny podkreślają sportowy charakter modelu. Zbiornik paliwa o zwiększonej pojemności pozwala na dłuższe przejażdżki, a dbałość o jakość premium sprawia, że każda część motocykla – od stalowych przewodów hamulcowych po tytanowy układ wydechowy – została starannie dopracowana.
Yamaha MT-10 SP 2025 została wyposażona w sześcioosiowy moduł bezwładnościowy (IMU), który na bieżąco monitoruje parametry jazdy i automatycznie dostosowuje systemy kontroli trakcji, hamowania oraz uślizgu. Motocykl oferuje sześć trybów jazdy, które można precyzyjnie dopasować do indywidualnych preferencji kierowcy, co pozwala na optymalizację osiągów w różnych warunkach. Elektroniczne zawieszenie sterowane automatycznie zapewnia maksymalną stabilność, niezależnie od stylu jazdy i nawierzchni. Dodatkowo, system kontroli siły hamowania umożliwia precyzyjne pokonywanie zakrętów, zwiększając pewność i bezpieczeństwo prowadzenia. Dzięki tym technologiom Yamaha MT-10 SP 2025 oferuje pełną kontrolę nad maszyną, niezależnie od dynamiki jazdy.
Yamaha MT-10 SP 2025 to maszyna napędzana czterocylindrowym silnikiem chłodzonym cieczą, który generuje imponujący moment obrotowy i maksymalną moc, zachowując przy tym optymalną wydajność spalania. Dzięki systemowi hamowania silnikiem kierowca zyskuje lepszą kontrolę nad motocyklem podczas agresywnych manewrów, co pozwala na bardziej precyzyjne operowanie gazem. Ulepszony układ dolotowy zapewnia szybszą reakcję na manetkę, co przekłada się na dynamiczne przyspieszenia i płynność jazdy. Dodatkowo, zaawansowany system kontroli uniesienia przedniego koła sprawia, że motocykl zachowuje pełną stabilność nawet przy gwałtownych przyspieszeniach, gwarantując pewność prowadzenia w każdej sytuacji.
Yamaha MT-10 SP 2025 została zaprojektowana z myślą o komforcie i bezpieczeństwie kierowcy, oferując zaawansowane technologie wspomagające jazdę. Elektronicznie sterowane zawieszenie automatycznie dostosowuje się do warunków na drodze, zapewniając optymalną stabilność i wygodę. System kontroli uślizgu skutecznie minimalizuje ryzyko utraty przyczepności, co szczególnie sprawdza się podczas dynamicznej jazdy. Ogranicznik prędkości pozwala na bezpieczne poruszanie się w zatłoczonych obszarach, a intuicyjne przełączniki na kierownicy umożliwiają szybką konfigurację systemów bez odrywania wzroku od drogi. Dzięki temu Yamaha MT-10 SP 2025 gwarantuje pełną kontrolę nad motocyklem niezależnie od warunków jazdy.
82 000.00 zł* PROMOCJA
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 998 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 79,0 mm x 50,9 mm |
Stopień sprężania | 12 : 1 |
Moc maksymalna | 122,0 kW (165,9 KM) @ 11 500 obr./min |
Limited power version | Niedostępny |
Maksymalny moment obrotowy | 112,0 Nm (11,4 kg-m) @ 9 000 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | 6,83 l/100km |
Emisja CO2 | 159 g/km |
Rama | Diamond |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy, Ø 43 mm |
Skok przedniego zawieszenia | 120 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 24º |
Wyprzedzenie | 102 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, Wahaczowe |
Skok tylnego zawieszenia | 120 mm |
Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm |
Opona przednia | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Opona tylna | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
Długość całkowita | 2 100 mm |
Szerokość całkowita | 800 mm |
Wysokość całkowita | 1 165 mm |
Wysokość siodełka | 835 mm |
Rozstaw kół | 1 405 mm |
Minimalny prześwit | 135 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 212 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 17 litrów |
Pojemność zbiornika oleju | 4,9 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN