
Yamaha MT-07 2025 to model MT, który łączy dynamiczne osiągi z nowoczesną technologią i odświeżonym designem inspirowanym filozofią „Dark Side of Japan”. Model ten został zaprojektowany z myślą o motocyklistach, którzy poszukują zwinności, mocy i zaawansowanych rozwiązań elektronicznych, zarówno w miejskim ruchu, jak i podczas turystycznej jazdy autostradą.
Yamaha MT-07 2025 oferuje doskonałą specyfikację techniczną, w której istotną rolę odgrywa system Yamaha Ride Control (YRC). Umożliwia on wybór spośród trzech trybów jazdy: Sport, Street oraz User – pozwalając na precyzyjne dopasowanie charakterystyki motocykla do własnych preferencji. Elektroniczna przepustnica Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) zapewnia błyskawiczną reakcję silnika na ruch manetką, co przekłada się na dynamiczne przyspieszenia i kontrolę nad jednostką napędową.
Dodatkowo, model został wyposażony w przełączany układ kontroli trakcji, który zapobiega utracie przyczepności podczas gwałtownego hamowania lub nagłego przyspieszenia. System sygnalizacji hamowania awaryjnego natychmiast uruchamia światła awaryjne, zwiększając widoczność motocykla podczas nagłego hamowania, co chroni uczestników ruchu.
Yamaha MT-07 2025 napędzana jest dwucylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem CP2 o pojemności 689 cm³. Jednostka ta generuje moc 73,4 KM przy 8750 obr./min oraz moment obrotowy 67 Nm przy 6500 obr./min, co zapewnia dynamiczne przyspieszenia i elastyczność na każdym biegu. Liniowe przyspieszenie umożliwia płynne przejścia między biegami, minimalizując wysiłek kierowcy. Dzięki skrzyni manualnej kierowca ma pełną kontrolę nad stylami jazdy, co sprawia, że motocykl osiąga wyższy poziom zwinności i mocy.
Yamaha MT-07 2025 została wyposażona w widelec typu upside-down o średnicy 41 mm, co znacząco poprawia stabilność i tłumienie drgań. Tylni amortyzator został zoptymalizowany pod kątem komfortu użytkownika, umożliwiając lepsze wyczucie przyczepności.
System hamulcowy to konstrukcja oparta na radialnych zaciskach hamulcowych, które współpracują z dwoma tarczami 298 mm z przodu. Dzięki temu Yamaha MT-07 osiąga doskonałą skuteczność hamowania, co przekłada się na wyższy poziom kontroli. Tylna tarcza hamulcowa 245 mm uzupełnia układ, zapewniając stabilne hamowanie niezależnie od warunków drogowych.
Nowoczesny kokpit motocykla Yamaha MT-07 2025 wyposażono w kolorowy wyświetlacz TFT, który umożliwia bieżące monitorowanie parametrów jazdy oraz nawigację turn-by-turn za pomocą bezpłatnej aplikacji MyRide. System MyRide pozwala na odbieranie połączeń przychodzących, sterowanie muzyką oraz śledzenie powiadomień, co sprawia, że motocykl dostępny jest bliżej kierowcy niż kiedykolwiek wcześniej.
Dla motocyklistów preferujących turystyczne wypady, Yamaha wyposażyła MT-07 w tempomat, który pozwala na utrzymanie stałej prędkości, zmniejszając zmęczenie podczas długich przejazdów autostradami. Sportowy, minimalistyczny wygląd podkreślają aluminiowa kierownica i agresywnie stylizowany reflektor LED, które łączą nowoczesny design z charakterystycznym, dynamicznym profilem serii MT.
35 900.00 zł* Wersja z manualną 6 -biegową skrzynią biegów
37 500.00 zł* Wersja Y-AMT
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 689 cm³ |
Średnica x skok tłoka | 80,0 mm x 68,6 mm |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Moc maksymalna | 54,0 kW (73,4 KM) @ 8750 obr./min |
Wersja z ograniczoną mocą (opcja) | 35,0 kW |
Maksymalny moment obrotowy | 67,0 Nm PRZY 6 500 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | 4,3 l/100km |
Emisja CO2 | 98 g/km |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 130 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 24º20 |
Wyprzedzenie | 90 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, |
Skok tylnego zawieszenia | 130 mm |
Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Opona przednia | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Opona tylna | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
Długość całkowita | 2 065 mm |
Szerokość całkowita | 780 mm |
Wysokość całkowita | 1 110 mm |
Wysokość siodełka | 805 mm |
Rozstaw kół | 1 395 mm |
Minimalny prześwit | 150 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 183 kg / 186 kg Y-AMT |
Pojemność zbiornika paliwa | 14 l |
Pojemność zbiornika oleju | 3,0 l |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN