
YZ450F Monster Energy Edition z ekskluzywnym czarno-niebieskim nadwoziem, oficjalnymi grafikami Monster Energy Yamaha Factory Team i dopasowanymi niebieskimi kołami to najwyższej jakości produkcyjny motocykl wyścigowy Yamahy. Niska waga, wyjątkowa moc i precyzja prowadzenia zaprowadzą Cię prosto do strefYZwyciezców. Lekka aluminiowa rama zapewnia idealną równowagę pomiędzy sztywnością, precyzją jazdy i zwrotnością na zakrętach, a najlepszy na rynku widelec sprężynowy i tylny wahacz zapewniają wyjątkową równowagę.
Za pomocą aplikacji Power Tuner na smartfonie możesz błyskawicznie zmieniać ustawienia silnika bezpośrednio na torze, aby uzyskać pełną kontrolę w każdych warunkach jazdy — dzięki czemu YZ450F Monster Energy Edition będzie sprawował się na torze jak rasowy motocykl fabryczny. Droga na szczyt Zaczyna się tutaj.
Aplikacja Power Tuner na smartfony
Węższe i bardziej płaskie siedzenie
Łatwa wymiana filtra powietrza
Głowica z odwróconym kierunkiem przepływu gazów
Bardziej smukłe i zwarte nadwozie
Zawieszenie zoptymalizowane pod kątem współpracy z ramą
Bardzo sztywna, podwójna rama
Nowe mocowanie przedniej osi i nowe tuleje
Chłodnica z lepszym chłodzeniem
Kompaktowy, 6,2-litrowy zbiornik paliwa
Głowica cylindra o wysokim stopniu sprężania
Lekki, elektryczny rozrusznik z akumulatorem litowo-jonowym
47 500.00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy, nachylony do tyłu, jednocylindrowy |
Pojemność | 449 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 97,0 mm x 60,8 mm |
Stopień sprężania | 13,0 : 1 |
Moc maksymalna | - |
Limited power version | - |
Maksymalny moment obrotowy | - |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Nożny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 5-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | - |
Emisja CO2 | - |
Rama | Rama typu Bilateral Beam |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy typu upside-down |
Skok przedniego zawieszenia | 310 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 26,55º |
Wyprzedzenie | 120 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, Wahaczowe |
Skok tylnego zawieszenia | 317 mm |
Hamulec przedni | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 270 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Opona przednia | 80/100-21 51M |
Opona tylna | 110/90-19 62M |
Długość całkowita | 2 185 mm |
Szerokość całkowita | 825 mm |
Wysokość całkowita | 1 285 mm |
Wysokość siodełka | 965 mm |
Rozstaw kół | 1 485 mm |
Minimalny prześwit | 335 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 112 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 6,2 litrów |
Pojemność zbiornika oleju | 0,90 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN