Wszystko zaczęło się w 1979 r. kiedy Yamaha po raz pierwszy wygrała Rajd Dakar. Ten historyczny triumf zainspirował nas do zbudowania pierwszej Yamahy Ténéré. Była to nasza odpowiedź na marzenie o motocyklu, którym można pojechać dosłownie wszędzie. Duch tamtego modelu Ténéré nie tylko przetrwał, lecz odrodził się z jeszcze większą mocą w najbardziej ekskluzywnym motocyklu typu adventure Yamahy ‑ Ténéré 700 World Rally
Ténéré 700 World Rally pełnymi garściami czerpie z modeli, na których legendarny francuski zawodnik Stéphane Peterhansel aż sześć razy triumfował w rajdzie Dakar. Ta superwytrzymała maszyna jest utrzymana w ekskluzywnej wyścigowej kolorystyce i została wyposażona w najwyższej klasy podzespoły, wśród których na uwagę zasługują lekki tłumik Akrapovič typu slip-on, specjalny widelec o dużym skoku oraz koła i płaska rajdowa kanapa w czarnym kolorze.
Jest to bez wątpienia najbardziej zaawansowany motocykl z rodziny Yamaha Adventure. Podwójny zbiornik paliwa o pojemności 23 litrów, legendarny silnik CP2 o wysokim momencie obrotowym i pojemności 690 cm3 plus najlepsze w swojej klasie zawieszenie KYB i kolorowy wyświetlacz TFT umożliwiający połączenie ze smartfonem ‑ Ténéré 700 World Rally jest gotowa na każdą przygodę.
65 500,00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Rzędowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 689 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 80 mm x 68,6 mm |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Moc maksymalna | 54 kW (73 KM) przy 9000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 68,0 Nm przy 6 500 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | łańcuch |
Rama | Rama z rur stalowych, podwójna kołyska |
Układ przedniego zawieszenia | Odwrócony widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 230 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz |
Skok tylnego zawieszenia | 220 mm |
Hamulec przedni | Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 282 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 245 mm tarczowy |
Opona przednia | 90/90 R21 M/C 54V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR |
Opona tylna | 150/70 R18 M/C 70V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR |
Długość całkowita | 2 370 mm |
Szerokość całkowita | 905 mm |
Wysokość całkowita | 1 490 mm |
Wysokość siodełka | 890mm |
Rozstaw kół | 1 595 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 23 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN