Użytkownicy Ténéré 700 wiedzą już, że to naprawdę niezwykły i ekscytujący motocykl. Jest to maszyna numer jeden w swojej klasie, ponieważ każdemu pozwala przeżyć wyjątkową przygodę. A dzięki w pełni regulowanemu zawieszeniu o dużym skoku i fabrycznemu wyposażeniu specjalnemu – na tej wersji Yamahy Ténéré 700 poczujesz, czym jest ekstremalność.
Ténéré 700 Extreme, inspirowana zwycięskimi motocyklami rajdowymi Yamahy, została skonstruowana z myślą o jeszcze dalszych trasach w trudnym terenie. Dzięki zaawansowanemu zawieszeniu KYB i większemu prześwitowi, a także szerokiej gamie off-roadowych komponentów i kokpitowi TFT z trzema motywami i opcjami łączności, ta hardkorowa maszyna z silnikiem o pojemności 690 cm³ jest gotowa na każde wyzwanie.
Niezależnie od tego, czy masz już doświadczenie z motocyklami Adventure czy dopiero zaczynasz odkrywać ten fascynujący świat, nowa Ténéré 700 Extreme z pewnością zasługuje na Twoją uwagę. Przekonaj się na własnej skórze i testuj swoje możliwości.
54 500.00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Rzędowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 689 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 80 mm x 68,6 mm |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Moc maksymalna | 54 kW (73 KM) przy 9000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 68,0 Nm przy 6 500 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | łańcuch |
Rama | Rama z rur stalowych, podwójna kołyska |
Układ przedniego zawieszenia | Odwrócony widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 230 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz |
Skok tylnego zawieszenia | 220 mm |
Hamulec przedni | Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 282 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 245 mm tarczowy |
Opona przednia | 90/90 R21 M/C 54V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR |
Opona tylna | 150/70 R18 M/C 70V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR |
Długość całkowita | 2 370 mm |
Szerokość całkowita | 905 mm |
Wysokość całkowita | 1 490 mm |
Wysokość siodełka | 910mm |
Rozstaw kół | 1 595 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 16 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN