
Yamaha XTZ700 Ténéré to motocykl, który stworzono z myślą o wymagających podróżnikach, gotowych na wyprawy w każdych warunkach. To maszyna, która łączy rajdowy charakter z nowoczesną technologią, oferując niezawodność, płynną jazdę i doskonałą zwrotność na każdym rodzaju nawierzchni. Dzięki swoim terenowym możliwościom, model ten jest stworzony, by sprostać każdemu wyzwaniu – od miejskich ulic po off-roadowe bezdroża.
Yamaha Ténéré 700 inspirowana jest sukcesami Yamahy w rajdzie Dakar. Motocykl charakteryzuje się nowocześnie dynamicznym designem, łączącym lekkość z wytrzymałością. Rama z rur stalowych została zaprojektowana tak, aby wytrzymać najtrudniejsze warunki terenowe, a krótki rozstaw osi zapewnia doskonałą zwrotność zarówno w terenie, jak i na asfaltowych zakrętach. Wysoki prześwit oraz zawieszenie o długim skoku sprawiają, że Ténéré 700 radzi sobie na kamienistych ścieżkach, piaszczystych drogach i miejskich ulicach. Dodatkowo, konstrukcja motocykla została zoptymalizowana pod kątem redukcji wagi, co znacząco poprawia manewrowość i przyspieszenie na trudnych nawierzchniach. Ténéré 700 dostępna jest w dwóch motywach wizualnych, które pozwalają dopasować motocykl do indywidualnych preferencji kierowcy.
Sercem Yamaha Ténéré 700 jest chłodzony cieczą, dwucylindrowy silnik CP2 o pojemności 689 cm³, który zapewnia płynną jazdę i wysoki moment obrotowy w każdych warunkach. Stopień sprężania wynoszący 11,5:1 gwarantuje dynamiczne przyspieszenia, a zoptymalizowana skrzynia biegów z systemem stałego zazębienia umożliwia precyzyjne przekazywanie mocy na tylne koło. Dzięki temu motocykl doskonale sprawdza się zarówno na asfalcie, jak i w terenie, oferując pełną kontrolę nawet na luźnej nawierzchni. Silnik CP2 wyróżnia się również niską emisją spalin, spełniając normy EURO 5, co sprawia, że Ténéré 700 jest nie tylko mocna, ale i przyjazna dla środowiska. Yamaha Tenere 700 to motocykl, który oferuje elektryczną skrzynię biegów, co dodatkowo poprawia komfort jazdy.
Yamaha Ténéré 700 została wyposażona w układ ABS z możliwością wyboru jednego z trzech trybów pracy – pełni włączony, wyłączony lub tryb off-road. Dzięki temu kierowca może dostosować działanie ABS do aktualnych warunków i własnych preferencji. Motocykl oferuje również kokpit typu rajdowego, wyposażony w czytelny wyświetlacz TFT, który umożliwia pełną kontrolę nad parametrami jazdy, a także możliwość sparowania z aplikacją MyRide. Dzięki temu kierowca może śledzić wiadomości tekstowe, połączenia i nawigację bez odrywania rąk od kierownicy. Nowoczesny kokpit pozwala także na bieżąco monitorować zużycie paliwa oraz analizować osiągi motocykla podczas dynamicznej jazdy w terenie. ABS działa na obu kołach, co zwiększa bezpieczeństwo jazdy nawet w trudnych warunkach terenowych.
Ergonomiczne siedzenie, szeroka kierownica i smukła konstrukcja to cechy, które czynią Yamaha Ténéré 700 motocyklem idealnym na długie wyprawy. Dodatkowe osłony dłoni, wysoka szyba i pełne oświetlenie LED zapewniają komfort i bezpieczeństwo podczas jazdy w zmiennych warunkach pogodowych. Dodatkowo, zbiornik paliwa o pojemności 16 litrów pozwala na pokonanie długich dystansów bez częstego tankowania, a szprychowe koła Scorpion Rally oferują dodatkową pewność siebie na nierównym terenie. Komfortowe zawieszenie o dużym skoku zapewnia doskonałą amortyzację, co sprawdza się zarówno podczas jazdy po kamienistych szlakach, jak i szybkich odcinkach asfaltowych.
47 000.00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Rzędowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 689 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 80 mm x 68,6 mm |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Moc maksymalna | 54 kW (73 KM) przy 9000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 68,0 Nm przy 6 500 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | łańcuch |
Rama | Rama z rur stalowych, podwójna kołyska |
Układ przedniego zawieszenia | Odwrócony widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 210 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz |
Skok tylnego zawieszenia | 200 mm |
Hamulec przedni | Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 282 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 245 mm tarczowy |
Opona przednia | 90/90 R21 M/C 54V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR |
Opona tylna | 150/70 R18 M/C 70V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR |
Długość całkowita | 2 365 mm |
Szerokość całkowita | 915 mm |
Wysokość całkowita | 1 455 mm |
Wysokość siodełka | 880mm |
Rozstaw kół | 1 590 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 16 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN