Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

F250D

Gdy morskie przygody wymagają mocy silnika V6

Elegancki, doskonale wyglądający model F250 to szczytowe osiągnięcie technologii Yamahy. Ten lekki, kompaktowy silnik V6, zaprojektowany został z myślą o trudnym środowisku morskim. To potężna maszyna, którą warto mieć na pokładzie podczas uprawiania sportów wodnych.

W celu zapewnienia ekologicznych parametrów, cichej pracy, płynnego działania, oszczędności paliwa i łatwego rozruchu w zaawansowanym, 24-zaworowym silniku DOHC Yamaha zastosowała układ elektronicznego wtrysku paliwa (EFI) oraz zmienne fazy rozrządu (VCT). Połączenie technologii ze stylową, elegancką i kompaktową konstrukcją mówi samo za siebie.

Elektroniczny system sterujący przepustnicą i przełączanie biegów w technologii przewodowej Yamaha zapewnia najwyższą płynność i precyzję sterowania.

  • Maksymalna pojemność przy minimalnej masie
  • Precyzyjna elektroniczna regulacja przepustnicy/biegów
  • 24-zaworowy układ DOHC z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
  • Uruchamianie i wyłączanie za pomocą przycisku „Start/Stop”
  • Cyfrowe wskaźniki sieciowe (standardowe i zaawansowane)
  • Synchronizacja silników (dwa/trzy silniki)
  • Układ tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS)
  • Zróżnicowane obroty przy trollingu
  • Wysokowydajny alternator (70 A)
  • Opcjonalny ogranicznik nachylenia
  • Opcjonalny system zabezpieczający przed kradzieżą Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP)
  • Opcjonalny układ ładowania dwóch akumulatorów

CENA: (cena nie zawiera pakietu akcesoriów)
104 000.00 zł – Yamaha F250DETX – Kolumna X

104 000.00 zł – Yamaha F250DETU – Kolumna U

104 000.00 zł – Yamaha FL250DETX – Przekładnia lewoskrętna, kolumna X

104 000.00 zł – Yamaha FL250DETU – Przekładnia lewoskrętna, Kolumna U

CENA:

104 000 zł* F250DET

Kontakt ws. modelu Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

Cechy

  • 24-zaworowy silnik V6 o kącie rozwarcia 60º i pojemności 4,2 litra, wyposażony w technologie DOHC, EFI i VCT

    W zaawansowanej, lekkiej jednostce napędowej zastosowano wykonane w technologii plazmowej cylindry beztulejowe, podwójny wałek rozrządu w głowicy (DOHC) i 4 zawory na cylinder. Zmienne fazy rozrządu (VCT) zapewniają większą wydajność spalania w pełnym zakresie prędkości obrotowych. Połączenie zaawansowanych technologii gwarantuje najlepszą moc z litra pojemności w klasie. więcej

  • Cylindry nowej generacji – duża pojemność przy niskiej masie

    Zastosowanie procesu przetapiania plazmowego pozwoliło na uzyskanie powierzchni cylindrów o 60% twardszych w porównaniu do konstrukcji stalowych. Cylindry wykonane w tej technologii są lżejsze, gwarantują lepsze chłodzenie i mniejsze opory tarcia. W efekcie powstał silnik charakteryzujący się największą pojemnością na rynku i jednocześnie najmniejszą masą. więcej

  • Elektroniczna regulacja przepustnicy i przełączanie biegów, a także regulacja obrotów przy trollingu

    Dostępny opcjonalnie Digital Network System gwarantuje najbardziej komfortowe i precyzyjne sterowanie, łącznie z automatyczną synchronizacją silników podwójnych lub potrójnych oraz regulacją obrotów przy trollingu. Przycisk na tachometrze umożliwia regulację prędkości obrotowej co 50 obr./min, w zakresie więcej

  • Uruchamianie i wyłączanie wielu silników za pomocą przycisku „Start/Stop”

    Naciśnięcie jednego przycisku umożliwia uruchamianie i wyłączanie wielu silników jednocześnie. Stylowy i praktyczny panel obsługi umożliwiający uruchamianie i wyłączanie silnika za pomocą przycisku „Start/Stop” współpracuje z głównym wyłącznikiem wyposażonym w kluczyk. więcej

  • Cyfrowy system sieciowy Yamaha (Digital Network II)

    Wszystkie prezentowane silniki mogą być wyposażone w cyfrowym system sieciowy Yamaha drugiej generacji (Digital Network System II). Zastosowano w nim nowe wskaźniki 6Y9, kolorowy wyświetlacz LCD o wysokiej rozdzielczości, gamę nowych paneli z przyciskami włączania/wyłączania, skrzynki sterownicze, akcesoria oraz bramkę NMEA-2000®. Ten zaawansowany system można bez trudu skonfigurować do zastosowań z jednym, dwoma lub trzema silnikami. więcej

  • Układ tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS)

    Unikalny system tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS), wprowadzony po raz pierwszy w naszych większych modelach (V8 i V6), jest świetnym rozwiązaniem, które znacząco ogranicza „zgrzyt” towarzyszący zazwyczaj zmianie biegów. Dzięki starannie opracowanemu rozwiązaniu pozwalającemu na bardziej płynne i ciche przełączanie biegów, wyposażona w wypusty gumowa piasta oraz nakładka na rufie pochłaniają hałas i wibracje. więcej

  • Opcjonalny system zabezpieczający przed kradzieżą Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP)

    Opcjonalny immobiliser Y-COP jest łatwy w obsłudze i bardzo skuteczny. Jednym przyciskiem na prostym, funkcjonalnym pilocie możesz zablokować silnik lub go odblokować. System zabezpiecza silnik przed kradzieżą i zapewnia Ci spokój, gdy pozostawiasz swoją łódź bez nadzoru. więcej

  • Mikroprocesorowy moduł sterujący silnika (Engine Control Module)

    Mikrokomputer jest „mózgiem” Twojego silnika. Nieustannie monitoruje ustawienia i odbierane dane w celu zapewnienia płynnej pracy oraz optymalnych czasów zapłonu, a ponadto automatycznie uruchamia lampki ostrzegawcze i systemy zabezpieczające. Wygodny port komputerowy umożliwia autoryzowanym serwisom Yamaha dostęp w celu diagnozowania ewentualnych awarii. więcej

Specyfikacja

Silnik
Typ silnika 4-suwowy
Pojemność 4 169 cm³
Liczba cylindrów/układ V6 (60°), 24-zaworowy, DOHC with VCT
Średnica x skok tłoka 96,0 mm x 96,0 mm
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów 183,8 kW / 5 500 obr./min
Pełny zakres roboczy przepustnicy 5 000 - 6 000 rpm
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Układ paliwowy EFI
System wyprzedzenia zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny z Prime Start�
Przełożenie przekładni 1.75 (21/12)
Wymiary
Zalecana wysokość pawęży łodzi X:643 mm U:770 mm
Masa ze śrubą F250DETX: 260.0 kg, FL250DETX: 260.0 kg, F250DETU: 268.0 kg, FL250DETU: 268.0
Pojemność zbiornika paliwa -
Pojemność miski olejowej 6,3 litrów
Informacje dodatkowe
System kontrolny Sterowanie Drive By Wire (DBW)
Sposób trymowania i podnoszenia System Power Trim & Tilt
Cewka prądowa / alternator 12 V - 70 A with rectifier/regulator
Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem) Opcjonalny
Immobilizer YCOP optional
Śruba Opcjonalny
Model lewoskrętny Available (ETX)
Pływanie na płytkiej wodzie Standardowy
Monitor cyfrowy LCD Opcjonalny
Wskaźnik cyfrowy Opcjonalny
Zmienne obroty trollingowe Z cyfrowymi wskaźnikami lub wielofunkcyjnym rumplem
Układ zasilania z dwoma akumulatorami Opcjonalny
System śruby napędowej z SDS Opcjonalny
Uwaga Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28
Potrzebujesz więcej informacji o tej marce?

Wyszukiwarka części Yamaha Marine

Części, akcesoria, odzież do marki Yamaha Marine (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46