
GRUPA MOTO46
Autoryzowany dealer marek:
Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM,
, Yamaha Marine, Suzuki Marine |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Address 125 ma klasyczny styl i dobrą ergonomię. Skuter jest oszczędny i co za tym idzie mniej emituje CO2 do atmosfery (norma Euro 5). Jest też naprawdę niezawodny, oferuje praktyczne rozwiązania na co dzień i przyjemność z jazdy niezależnie czy jedziemy do szkoły, na zakupy czy do pracy. Address 125 po prostu jest synonimem radości z jazdy.
Suzuki Address 125 należy do nowej gamy skuterów miejskich japońskiego producenta. Obok modeli Avenis i Burgman EX, tworzy rodzinę pojazdów o wspólnej konstrukcji silnika i tym samym podejściu do rozwoju jednostki napędowej. Każdy z tych modeli ma inny charakter, ale to właśnie Address 125 pozostaje najbliższy klasyce. Nie próbuje zaskakiwać, nie rzuca się w oczy – jego siłą jest prostota, niezawodność i naprawdę niskie zużycie paliwa.
Suzuki Address to efekt przemyślanej koncepcji rozwojowej. Celem było stworzenie skutera lekkiego, łatwego w obsłudze i przede wszystkim oszczędnego. Inżynierowie Suzuki skupili się na zrównoważeniu osiągów z ekonomią, rezygnując z fajerwerków stylistycznych i skomplikowanej elektroniki.
Address 125 ma kompaktową konstrukcję i atrakcyjną linię nadwozia. Designerzy zajmujący się tworzeniem sylwetki pojazdu skupili się na zachowaniu prostych, wyraźnych proporcji. Chromowane akcenty dodają elegancji, ale nie przytłaczają. Długość całkowita wynosi 1870 mm, a wysokość siedziska to 770 mm. To konfiguracja przyjazna dla osób o różnych sylwetkach kierowców – łatwo postawić nogi na ziemi, a sama kanapa ma odpowiednią szerokość i miękkość, zapewniając właściwy komfort jazdy. Przestrzeń podłogi została zoptymalizowana – kierowca ma pełną swobodę ustawienia stóp, także podczas dłuższych przelotów.
Jednym z filarów konstrukcji było ograniczenie masy. Suzuki Address 125 waży zaledwie 105 kg, co przekłada się na znakomite prowadzenie skutera w ruchu miejskim. Swobodne manewrowanie w korku, zawracanie na wąskiej ulicy czy parkowanie na ciasnym chodniku – wszystko odbywa się bez wysiłku. Podwozie zaprojektowane z myślą o stabilności i szybkim reagowaniu na ruch kierownicą. Układ jezdny nie sprawia niespodzianek – skuter prowadzi się intuicyjnie, nawet dla osób bez doświadczenia.
Suzuki postawiło na prostą i efektywną konfigurację. Silnik o pojemności 124 cm³ chłodzony powietrzem powstał w ramach projektu SEP – Suzuki Eco Performance. Głównym celem było ograniczenie zużycia paliwa, przy jednoczesnym zachowaniu dynamiki, jakiej oczekuje się w codziennej jeździe po mieście.
Układ napędowy silnik zaprojektowany przez Suzuki pozwala generować moc wydajnie i bez strat. Jednocylindrowa jednostka osiąga 8,7 KM oraz 10 Nm momentu obrotowego. Konstrukcja uwzględnia ograniczenie masy ruchomych elementów, zmniejszenie oporów wewnętrznych oraz zoptymalizowany dolot powietrza. Wszystko po to, by spalanie pozostało niskie, bez strat na płynności jazdy. Address startuje żwawo, trzyma tempo w ruchu miejskim i nie potrzebuje wysokich obrotów, by ruszyć spod świateł. Przekładnia CVT została zestrojona w sposób łagodny, z wyczuciem – działa niezauważalnie, bez szarpnięć.
W celu optymalizacji efektywności spalania Suzuki zastosowało szereg rozwiązań wpływających na niższe zużycie paliwa. Address 125 bez problemu osiąga średnie spalanie w granicach 1,9–2,2 l/100 km, także przy dynamiczniejszej jeździe. Pojemność zbiornika paliwa wynosi 5 litrów. To oznacza, że w praktyce można pokonać ponad 200 kilometrów bez tankowania. Takie parametry czynią Address jednym z najoszczędniejszych jednośladów w swojej klasie.
Brak skomplikowanych rozwiązań elektronicznych i sprawdzona mechanika sprawiają, że Address 125 pozostaje naprawdę niezawodny. Układ napędowy jest prosty w obsłudze, a interwały serwisowe nie zaskakują częstotliwością. Suzuki zadbało również o trwałość materiałów i odporność konstrukcji na eksploatację w trudnych warunkach miejskich. To nie jest pojazd, który wymaga troski – wystarczy regularne tankowanie i przeglądy, by działał bez zarzutu.
Suzuki Address 125 skupia się na użyteczności – oznacza to, że oferuje praktyczne rozwiązania . Projektanci nie szukali ozdobników, tylko funkcjonalnych detali, które poprawiają codzienne doświadczenie jazdy. Każdy element nadwozia, każdy schowek i każdy przycisk ma swoje uzasadnienie.
Pod siedziskiem znajdziemy przestrzeń 21,8 litra – wystarczającą, by pomieścić torbę, niewielki kask typu jet lub dokumenty. Dodatkowy haczyk na zakupy i schowek przy kierownicy zwiększają możliwości przewozu drobiazgów. Przestrzeń podłogi została zoptymalizowana pod kątem użytkownika – jest płaska i szeroka, więc przewóz większej torby lub plecaka nie sprawia problemu.
Warto dodać, że Suzuki Address 125 ma czytelny, klasyczny kokpit, który daje jeszcze większe możliwości. Analogowy prędkościomierz znajduje się obok cyfrowego wyświetlacza, który prezentuje przebieg, poziom paliwa, zegar i wskaźnik ekonomicznej jazdy. Oświetlenie LED zwiększa widoczność – przedni reflektor i tylna lampa dobrze doświetlają drogę, a kierunkowskazy pozostają widoczne nawet w intensywnym świetle dziennym. Prosta forma i dobre kontrasty wpływają na łatwość obsługi, także dla początkujących.
Mniej informacji10 900 zł* Rok modelowy 2024
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | 4-suwowy, 1-cylindrowy |
Pojemność skokowa | 125 cm3 |
Przekładnia | CVT |
Długość całkowita | 1825 mm |
Szerokość całkowita | 690 mm |
Wysokość całkowita | 1160 mm |
Rozstaw kół | 1265 mm |
Prześwit | 160 mm |
Wysokość siedzenia | 770 mm |
Masa własna | 105 kg |
Zawieszenie - przód | Widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Zawieszenie - tył | Wahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Hamulce - przód | Tarczowe |
Hamulce - tył | Bębnowe |
Opony - przód | 90/90-12, bezdętkowa |
Opony - tył | 90/100-10, bezdętkowa |
Pojemność zbiornika paliwa | 5 l |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN