
GRUPA MOTO46
Autoryzowany dealer marek:
Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM,
, Yamaha Marine, Suzuki Marine |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Możesz pokonać wszystkich przeciwników, ale zawsze jest wyzwanie, któremu musisz stawić czoła – to, które tkwi w Tobie. Dla takich jak Ty, którzy podejmują każde wyzwanie, opracowaliśmy motocykl, na który zasługuje prawdziwy mistrz. Nowe Ninja ZX-10R i Ninja ZX-10RR mają to, czego potrzeba do zwycięstwa: całkowicie nowe aerodynamiczne nadwozie ze zintegrowanymi wingletami, małe i lekkie reflektory LED, kolorowe przyrządy TFT i łączność ze smartfonem oraz ulepszenia wynikające z doświadczenia Kawasaki Racing Team World Superbike. Teraz, gdy masz ostateczną Ninja skoncentrowaną na wyścigach, zmierz się z samym sobą.
98 900 zł* Model 2025
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy |
Pojemność skokowa silnika | 998 cm³ |
Średnica x skok | 76 x 55 mm |
Stopień sprężania | 13.0:1 |
Układ zaworów | 16 zaworów DOHC |
Układ paliwowy | Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 z podwójnym wtryskiem |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Smarowanie | Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju |
Hamulce, przednie | Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy |
Hamulce, tylne | Pojedyncza tarcza 220 m. Zacisk: Jednotłoczkowy |
Zawieszenie, przednie | Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny top-out |
Zawieszenie, tylne | Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane |
Moc maksymalna | 149.3 kW {203 KM} / 13,200 obr./min |
Moc maksymalna z powietrzem RAM | 156.8 kW {213 KM} / 13,200 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 114.9 N•m {11.7 kgf•m} / 11,400 obr./min |
Przełożenie | 6-biegowa, kasetowa |
Przeniesienie napędu | Łańcuch uszczelniony |
Sprzęgło | Mokre wielotarczowe, manualne |
Typ ramy | Podwójna belka nośna, aluminium lane |
Ślad | 105 mm |
Skok zawieszenia, przednie | 120 mm |
Skok zawieszenia, tylne | 115 mm |
Opona, przednia | 120/70ZR17M/C (58W) |
Opona, tylna | 190/55ZR17M/C (75W) |
Kąt skrętu L/P | 27˚ / 27˚ |
Dł x Szer x Wys | 2,085 x 750 x 1,185 mm |
Rozstaw osi | 1,450 mm |
Prześwit pod pojazdem | 135 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 17 litrów |
Wysokość siedzenia | 835 mm |
Masa pojazdu gotowego do użytku | 206 kg |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN