Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

Ninja H2 SX

Nowy Kawasaki Ninja H2 SX to najbardziej zaawansowany Sports-Tourer w historii Kawasaki;
całkowita integracja technologii, wydajności i komfortu jazdy.Nowe dedykowane funkcje,
jak system ARAS zapewniający komfort podczas codziennych podróży, jak adaptacyjny
tempomat i system monitorowania martwego pola. Dodatkowo na pokładzie
integrowany z nowym 6,5-calowym kolorowym oprzyrządowaniem TFT system
Kawasaki SPIN. Poczuj radość z wyjątkowego, zbalansowanego
silnika z doładowaniem mechanicznym, zarówno podczas
długich tras turystycznych, jak i codziennej
jazdy.Najlepsza technologia to taka, która
staje się naturalnym przedłużeniem
naszych pragnień i pozwala poczuć
wolność.Ninja H2 SX.
ZAPROJEKTOWANY, BY POCZUĆ
WOLNOŚĆ.

Multimedia

CENA:

134000 zł* 2023

Kontakt ws. modelu Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/users/moto46/public_html/moto46.pl/wp-content/themes/moto2016/includes/sections/model/_modelGallery.php on line 4

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy

  • Wyświetlacz 6.5” (TFT)

    Duży, czytelny, pełnokolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 6,5 cala - czyli centrum sterowania H2 SXem. Umożliwia wiele trybów wyświetlania i łączność ze smartfonem, kompatybilność z Kawasaki SPIN oferuje liczne niemal nieograniczone możliwości. więcej

  • FCW - System ostrzegania o potencjalnej kolizji

    Gdy system wykryje, że kontynuowanie jazdy z aktualną prędkością może spowodować kolizję z pojazdem jadącym z przodu, ostrzeże kierowcę.

  • Automatyczne światła drogowe - AHB

    Czujnik kamery pozwala dostrzec światła pojazdów jadących z przodu, latarni ulicznych itp. AHB automatycznie włącza lub wyłącza światła drogowe H2 SX w razie potrzeby. Aby system działał, przełącznik musi być ustawiony na światła drogowe, a motocykl musi jechać z prędkością powyżej 20 km/h i musi być ciemno. Po włączeniu systemu ikona wyświetlana na ekranie przyrządu będzie świecić na zielono. więcej

  • System bezkluczykowy KIPASS

    KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) umożliwia zdalną aktywację zapłonu i blokady kierownicy za pośrednictwem dedykowanego nadajnika/pilota.

  • Sygnał awaryjnego hamowania (ESS)

    Podczas gwałtownego hamowania,ESS powoduje pulsacyjne miganie światła hamowania.

  • Asystent zatrzymywania pojazdu (VHA)

    Aktywowany po zatrzymaniu motocykla naciśnięciu hamulca (hamulcy) - VHA włącza tylny hamulec, aby umożliwić kierowcy rozluźnienie dłoni/nogi na hamulcu.

  • BSD (Czujnik martwego kąta)

    Czujnik radarowy skierowany do tyłu monitoruje otoczenie motocykla i ostrzega kierowcę o obecności pojazdu zbliżającego się w martwym polu kierowcy.

  • System monitorowania ciśnienia w kołach (TPMS)

    TPMS stale monitoruje ciśnienie powietrza w oponach podczas jazdy, dodając pewności kierowcy podczas długich tras.

  • Silnik z doładowaniem mechanicznym

    Zaprojektowany, aby zapewnić zarówno moc, jak i niskie zużycie paliwa nawet podczas prędkości autostradowej, silnik z kompresorem (Supercharged) zapewnia moc aż 200 koni mechanicznych. Zestrojony pod kątem wysokiego momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów, stawia równocześnie na codzienną użyteczność w ruchu ulicznym, osiągając wówczas zużycie paliwa na poziomie Ninjy 1000SX czy Versysa 1000. więcej

  • Elektroniczny tempomat

    Elektroniczny Tempomat Kawasaki utrzymuje żądaną prędkość dzięki jednemu przyciśnięciu guzika. Wystarczy raz aktywować, aby kierowca nie musiał stale utrzymywać manetki gazu. Rozwiązanie to redukuje napięcia powstające w prawej dłoni podczas długich podróży, umożliwiając relaksującą jazdę i przyczyniając się do podwyższenia komfortu. więcej

  • ACC - Aktywny tempomat

    Zaawansowana wersja elektronicznego tempomatu, w której ACC utrzymuje prędkość ustawioną przez kierowcę, ale jednocześnie dostosowuje prędkość tak, aby utrzymać odpowiednią odległość od poprzedzającego pojazdu. więcej

  • Kawasaki SPIN

    Nowy system Kawasaki na smartfony umożliwia pobieranie i wyświetlanie różnych aplikacji innych firm na centralnym wyświetlaczu TFT

  • Bezstelażowy system mocowania kufrów

    Mocowanie i zdejmowanie akcesoryjnych kufrów jest banalnie proste i wygodne dzięki dedykowanemu systemowi mocowania. Po zamontowaniu kufra bezproblemowo integrują się z tyłem motocykla; natomiast po ich demontażu, pozbawiona widocznego stelaża konstrukcja sprawia, że tył motocykla prezentuje się bardzo dobrze. więcej

  • KCMF - kontrola skręcania

    KCMF kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie. Służy to również śledzeniu linii, jaką kierowcy kreślą podczas skręcania. W modelu Ninja H2R KCMG nadzoruje następujące układy: - KTRC (w tym kontrolę trakcji oraz kontrolę uślizgu i unoszenia się przedniego koła) - KLCM - KIBS (z kontrolą przechyłów) - Sterowanie hamowania silnikiem Kawasaki Umożliwia on na łagodne przejście z przyspieszenia do hamowania oraz ponownie do przyspieszenia. System KCMF również pomaga kierowcom w utrzymaniu idealnej linii przejazdu w zakręcie. więcej

  • KLCM

    KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

  • IMU

    Program modelowania dynamicznego Kawasaki umiejętnie wykorzystuje formułę „Magic Tyre” analizując zmiany wielu parametrów, umożliwiających uwzględnienie zmiennych warunków nawierzchni, przyczepności oraz stanu opon. więcej

  • KQS

    ZKQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła. Zaprojektowany by pomóc kierowcom zmaksymalizować przyśpieszenie na torze poprzez zmianę przełożeń bez sprzęgła przy całokowcicie otwartej przepustnicy. Mechanizm KQS wykrywa, że dźwignia zmiany biegów została aktywowana i wysyła sygnał do ECU. Na jego podstawie ECU odcina zapłon, co umożliwia zmianę przełożenia na wyższe bez konieczności użycia sprzegła. W zależności od ustawień ECU (lub wtedy gdy używane są ustawienia torowe do wyścigu) zmiana przełożeń na niższe bez użycia sprzęgła również jest możliwa. więcej

  • Kawasaki Engine Brake Control

    System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem. Gdy system jest aktywny, efekt hamowania silnikiem jest redukowany, zmniejszając interferencje podczas jazdy po torze. więcej

  • Tryby zasilania

    Power modes (tryby zasilania) pozwalają szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.

  • Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

Specyfikacja

Silnik
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność skokowa silnika 998 cm³
Średnica x skok 76 x 55 mm
Stopień sprężania 11.2:1
Układ zaworów 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy Fuel injection: Ø 40 mm x 4 with dual injection
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie Dual semi-floating 320 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Hamulce, tylne Single 250 mm disc. Caliper: 2-piston
Zawieszenie, przednie ø43 inverted fork with rebound and compression damping and spring preload adjustability, and top-out springs
Zawieszenie, tylne New Uni-Trak, gas-charged shock with piggyback reservoir, compression (high/low-speed) and rebound damping adjustability, remote spring preload adjuster, and top-out spring
Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna 147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 137.3 N•m {14 kgf•m} / 8,500 obr./min
Przełożenie 6-biegowa, pierścieniowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Rama & Wymiary
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Ślad 103 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 139 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 190/55ZR17M/C (75W)
Dł x Szer x Wys 2,175 x 790 x 1,260 mm
Rozstaw osi 1,480 mm
Prześwit pod pojazdem 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa 19 litrów
Wysokość siedzenia 835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 266 kg

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Kawasaki

Części, akcesoria, odzież do marki Kawasaki (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46