Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

Versys 1000 SE

Przygoda wzywa

Podróże na motocyklu to najlepsza przygoda w życiu. Każdy dzień jest okazją do nowych wyzwań,
a nieznane drogi oraz dalekie zakątki świata stają się bliższe i łatwiejsze do
osiągnięcia dzięki modelowi Versys 1000 SE. Gdy wzywa Cię przygoda, Ty i Versys
1000 SE jesteście gotowi. KAŻDA DROGA JEST W TWOIM ZASIĘGU.

Multimedia

CENA:

88600 zł* 2023

Kontakt ws. modelu Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy

  • KECS wraz z Technologią Showa Skyhook

    Versys 1000 SE 2020 korzysta z zaktualizowanego KECS (Elektronicznie sterowanego zawieszenia Kawasaki). Nowe zawieszenie, zapewnia płynniejszą jazdę zarówno dla kierowcy jak i pasażera powodując wzrost komfortu i przyjemności z jazdy. Koncepcja Skyhook to abstrakcyjny hak podtrzymujący masę resorowaną motocykla i modelujący siłę tłumienia zawieszenia, umożliwiając przejazd przez napotkane nierówności przy zachowaniu pionowej pozycji motocykla i możliwie minimalnych zakłóceniach. więcej

  • KCMF (System zarządzania jazdą w zakrętach Kawasaki)

    Używając najnowszego oprogramowania Kawasaki wraz z instrukcjami otrzymywanymi z systemu Bosch IMU (Bezwładnościowej Jednostki Pomiarowej), KCMF monitoruje parametry silnika i nadwozia podczas jazdy w zakręcie– od wejścia, przez apex, aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamowania i moc silnika aby ułatwiać gładkie przechodzenie z fazy przyśpieszenia do hamowania i odwrotnie, oraz aby wspierać kierowcę w utrzymaniu zamierzonej lini jazdy przez zakręt. więcej

  • Doświetlanie zakrętów w technologii LED

    Dodatkowe lampy LED umieszczone w owiewkach pomagaja oświetlić drogę w trakcie pokonywania zakrętów w nocy. W każdej z dwóch lamp znajdziesz po trzy panele świetlne, które mają niezmienny kierunek świecenia i są aktywowane w zależności od kąta pochylenia motocykla. W trakcie przechyłu pojazdu światła zapalają się oświetlając jezdnię znacznie szerzej w kierunku, w którym podążasz. więcej

  • Podwójne przednie lampy LED

    Każda z obu przednich lamp zawiera teraz światła mijania, drogowe jak i światła pozycyjne. Wysoka wydajność nowych przednich lamp oferuje znacznie lepszą jasność, aby lepiej oświetlić drogę w trakcie nocnych jazd. więcej

  • Regulowana szyba

    Uzupełniając ochronę przed wiatrem zapenioną przez owiewkę centralną i boczne, bezstopniowo regulowana szyba może być ustawiona według preferencji kierowcy, przyczyniając się do komfortowej jazdy po autostradach. Wysokość szyby może być łatwo regulowana z poziomu siedzenia kierowcy. więcej

  • KQS (Kawasaki Quick Shifter)

    Uzupełniając ekscytujący charakter silnika Versysa 1000, model S zawiera w standardowym wyposażeniu Quick Shifter, który dzięki możliwości zmiany biegów bez użycia sprzęgła, uwalnia niezakłucony strumień przyśpieszenia, jak i łatwe spowalnianie pojazdu. więcej

  • Elektroniczna przepustnica

    Dzięki elektronicznym zaworom w przepustnicy jednostka ECU kontroluje zarówno ilość paliwa (poprzez wtryskiwacze paliwa) jak i powietrza (przez przepustnicę) dostarczane do silnika. W rezultacie idealne ustawienie wytryskiwaczy paliwa i przepustnicy skutkuje gładkimi, neturalnymi reakcjami silnika i płynnym oddawaniem mocy. więcej

  • W pełni kolorowy wyświetlacz TFT

    Kompaktowy, w pełni cyfrowy, kolorowy wyświetlacz TFT sprawia, żę kokpit wygląda nowocześnie i jest zaawanasowany technologicznie. Wysokiej jakości, w pełni kolorowy wyświetlacz w technologi TFT zapewnia wyraźny obraz. Tło wyświetlacza ma możliwość zmiany koloru (czarny lub biały), a jego jasność jest dostosywana automatycznie w zależności od warunków nasłonecznienia. Oprócz kilku okien wielofunkcyjnych, dwa sposoby wyświetlania pozwalają kierowcy wybrać sposób prezentacji danych. więcej

  • Zintegrowane tryby jazdy

    Versys 1000 S wyposażony jest standardowo w zintegrowane trzy tryby jazdy, które automatycznie łączą cechy kontroli trakcji i mapy silnika dla trybu Sport, Road, Rain Plus i Rider (manualny).

  • Gniazdo zasilania

    Umiejscowione w kokpicie gniazdo zapalniczki - poprzednio jako dodatek – dziś na liście standardowego wyposażenia. Łącznie do dyspozycji 40w mocy.

  • Radialne przednie zaciski hamulcowe

    Przednie tarcze o średnicy 310mm są teraz zatrzymywane przez sztywny, radialny zacisk typu monoblock, uzupełniony przez radialną pompę hamulcową, przyczyniając się do doskonałej dozowalności i potężnej siły hamowania. więcej

  • Dwa siedzenia do wyboru

    Versys 1000 S wyposażony jest w komforowe siedzisko, zbudowane z grubszej pianki uretanowej, zapewniając komfort umożliwiający spędzenie długich godzin w siodle i oferując wyższym kierowcom pozycję odciążającą kolana. Zarówno Versys 1000 SE jak i wersja “S” może być wyposażony w akcesoryjne obniżone siedzenie (20mm niższe) pozwalające łatwiej dosięgnąć do podłoża. więcej

  • System montażu kufrów Cean-Mount

    System montażu akcesoryjnych kufrów bocznych pozwala instalować i demontować kufry w bardzo prosty sposób, przyczniając się do zwiększenia wygody użytkowania. Dzięki mocowaniu Cean-Mount kufry są dopasowane do tyłu nadwozia i umieszczone blisko osi pojazdu - a dzięki minimalistycznej konstrukcji stelaża - po demontażu kufów motocykl wciąż wygląda dobrze. więcej

  • Elektroniczny tempomat

    Tempomat Kawasaki pozwala utrzymywać żądaną prędkość poprzez łatwe naciśnięcie guzika. Wystarczy raz aktywować, aby odciążyć kierowcę z konieczności stałego trzymania manetki gazu. Redukuje to napięcia powstające w prawej dłoni w trakcie podróżowania na długich dystansach, przyczyniająć się do wysokiego komfortu jazdy i czyniąc jazdę bardziej relaksującą. więcej

  • Podgrzewane manetki

    Podgrzewane manetki podwyższą komfort podróżowania w chłodne dni. Ogrzewanie działa na całej powierzchni manetki zapewniając dokładne ogrzanie dłoni.

  • Pełne oświetlenie LED

    Od podwójnych przednich lamp i kompaktowych świateł doświetlających zakręty, do tylnej lampy i żarówek podświetlenia tablicy rejestracyjnej, Versys 1000 oferuje pełen pakiet nowoczesnego oświetlenia LED więcej

  • Połączenie ze smartfonem

    Uzupełnieniem wyświetlacza TFT nowego Versysa 1000 S jest wbudowany moduł Bluetooth, pozwalający kierowcy na bezprzewodowe połączenie z motocyklem. Używając na smartfonie aplikacji “RIDEOLOGY THE APP”, kierowca otrzymuje dostęp do wielu przydatnych funkcji, przyczyniając się do potęgowania doświadczeń pynących z jazdy na motocyklu. więcej

  • Kontrola trakcji KTRC

    Trzy tryby na różne warunki jazdy, oferujące sportowe osiągi lub spokój umysłu w zależności od warunków – to wszystko aby pokonywać śliskie odcinki trasy z pewnością siebie.

  • KIBS (Inteligentny system Kawasaki zapobiegający blokowaniu hamulca)

    Supersportowy, precyzyjny system zarządzania siłą hamowania Kawasaki jest teraz dostępny w standardowym wyposażeniu Versysa 1000. Jest to ta sama baza używana w Ninja H2 i Ninja ZX-10R, zaprogramowana i dopasowana do drogowych warunków i wysokiego skoku zawieszenia Versysa 1000. więcej

  • KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI)

    KCMF kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie. Służy to również śledzeniu linii, jaką kierowcy kreślą podczas skręcania. W modelu Ninja H2R KCMG nadzoruje następujące układy: - KTRC (w tym kontrolę trakcji oraz kontrolę uślizgu i unoszenia się przedniego koła) - KLCM - KIBS (z kontrolą przechyłów) - Sterowanie hamowania silnikiem Kawasaki Umożliwia on na łagodne przejście z przyspieszenia do hamowania oraz ponownie do przyspieszenia. System KCMF również pomaga kierowcom w utrzymaniu idealnej linii przejazdu w zakręcie. więcej

  • KQS - MECHANIZM KAWASAKI DO SZYBKIEJ ZMIANY PRZEŁOŻEŃ

    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła. Zaprojektowany by pomóc kierowcom zmaksymalizować przyśpieszenie na torze poprzez zmianę przełożeń bez sprzęgła przy całokowcicie otwartej przepustnicy. Mechanizm KQS wykrywa, że dźwignia zmiany biegów została aktywowana i wysyła sygnał do ECU. Na jego podstawie ECU odcina zapłon, co umożliwia zmianę przełożenia na wyższe bez konieczności użycia sprzegła. W zależności od ustawień ECU (lub wtedy gdy używane są ustawienia torowe do wyścigu) zmiana przełożeń na niższe bez użycia sprzęgła również jest możliwa. więcej

  • ZESPÓŁ PRZEPUSTNIC STEROWANYCH ELEKTRONICZNIE

    W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy. W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy. Rezultatem idealnie zgranych obydwu parametrów jest równa, płynna praca silnika jak również jego moc. W istotny sposób system przyczynia się również do redukcji emisji spalin. Zespół elektronicznie sterowanych przepustnic umożliwia ponadto bardziej precyzyjną kontrolę nad sterowaniem takimi układami jak: S-KTRC ( Sport Kawasaki Traction Control), i KTRC (Kawasaki Traction Control), a także pozwala na wdrożenie takich systemów elektronicznych jak: KLCM (Kawasaki Launch Control Mode), Kawasaki Engine Brake Control, a także systememu Cruise Control. więcej

  • IMU

    Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustwień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy. IMU - Enhanced Chassis Orientation Awareness (Inercyjny Zespół Pomiarowy) Siłą najnowszych rozwiązań elektronicznych Kawasaki zawsze było wysoce zaawansowane programowanie sterowników. Dzięki niemu do jednostki ECU w czasie rzeczywistym dostarczane są informacje o aktualnym położeniu motocykla. Program modelowania dynamicznego Kawasaki umiejętnie wykorzystuje formułę „Magic Tyre” analizując zmiany wielu parametrów, umożliwiających uwzględnienie zmiennych warunków nawierzchni, przyczepności oraz stanu opon. Zastosowanie modułu IME umożliwia monitorowanie inercji względem 6 stopni swobody. Mierzone jest przyśpieszenie wzdłużne, poprzeczne i pionowe, jak również przechył boczny i wzdłużny. Wskaźnik odchylenia obliczany jest przez ECU. To dodatkowe wsparcie przyczynia się do jeszcze czystszego obrazu położenia nadwozia (motocykla) w czasie rzeczywistym, pozwalając na jeszcze precyzyjniejsze zarządzanie. Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustwień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy. . Program modelowania dynamicznego Kawasaki w połączeniu z sygnałami wejściowymi z IMU (Inercyjnego Zespołu Pomiarowego) umożliwiają jeszcze bardziej precyzyjne określenie położenia pojazdu, przenosząc tym elektronikę Kawasaki na kolejny poziom. więcej

  • Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagajace pracę dźwigni sprzęgła.

  • KTRC (3-mode)

    System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

  • Power Modes - tryby zasilania

    Power modes (tryby zasilania) pozwalają szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.

  • Tempomat

    Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiajacym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy. Po naciśnięciu ergonomicznego przycisku komputer zapamięta aktualną prędkość obrotową silnika i będzie ją utrzymywał automatycznie regulując położenie przepustnicy w zależnosci od warunków jazdy (wzniesienia, wiatr). Podczas długich podróży, ECC pozwala odpocząć prawej dłoni co w znacznym stopniu poprawia komfort jazdy. Tempomat wspólnie z ekonomicznym stylem jazdy może znacząco obniżyć zużycie paliwa. więcej

  • Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Zużycie paliwa zależy glównie od sposobu jazdy, obchodzenia sie manetką gazu, wyboru biegu itp. Komputer monitoruje bardzo wiele parametrów jazdy (m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu). Kontrolka ECO pojawia się, gdy komputer zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), co pozwala kierowcy dostosować sposób jazdy, wybór biegu i obrotów do trybu ekonomicznego. więcej

  • KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

  • ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • SMARTPHONE CONNECTIVITY

    Innowacyjna technologia umożliwia motocyklistom bezprzewodowe połączenie z motocyklem. Za pomocą aplikacji na smartfon "RIDEOLOGY THE APP" można uzyskać dostęp do szeregu funkcji motocykla co przyczynia się do poprawy wrażenia z jazdy motocyklem. Informacje o pojeździe takie jak przebieg, wskaźnik paliwa czy harmonogram czynności serwisowych można wyświetlić na smartfonie. Dzienniki jazdy (zależnie od modelu, ale mogą obejmować trasę GPS, pozycję biegów, obroty czy inne informacje) można wyświetlić na smartfonie. Po podłączeniu na panelu instrumentów wyświetlane są powiadomienia telefoniczne (połączenia czy poczta). Kierowcy mogą również wprowadzać zmiany w ustawieniach wyświetlacza swojego motocykla (preferowane jednostki, ustawienia zegara i daty, itp.) To wszystko za pośrednictwem smartfona. W niektórych modelach można nawet sprawdzić i dostosować ustawienia pojazdu (takie jak tryb jazdy motocyklem, funkcje elektronicznego wsparcia kierowcy i ustawienia ładunku) za pomocą smartfona. więcej

  • Tylny Amortyzator "Back-Link"

    Poziomy uklad amortyzatora "Back-Link" poprawia rozklad masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • Światła skrętu

    Światła skrętu doświetlają drogę podczas jazdy w skręcie, zwiększając oświetlenie kierunku w którym jedzie motocykl. W każdy z kierunkowskazów wbudowane są trzy światła w kształcie pasów aktywowanych na przez kąt nachylenia motocykla (10, 20 i 30 stopni). Gdy skręcający motocykl się przechyla, aktywują się kolejne światła w kierunku, w którym zmierza motocykl. więcej

Specyfikacja

Silnik
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika 1,043 cm³
Średnica x skok 77 x 56 mm
Stopień sprężania 10.3:1
Układ zaworów 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 43 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne Back-link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna 88.2 kW {120 KM} / 9,000 obr./min
Emisja C02 128 g/km
Maksymalny moment obrotowy 102 N•m {10.4 kgf•m} / 7,500 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Rama & Wymiary
Typ ramy Dwururowy, aluminiowy
Ślad 106 mm
Skok zawieszenia, przednie 150 mm
Skok zawieszenia, tylne 152 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu L/P 34° / 34°
Dł x Szer x Wys 2,270 x 950 x 1,490 (1,530 z wyższą szybą) mm
Rozstaw osi 1,520 mm
Prześwit pod pojazdem 150 mm
Pojemność zbiornika paliwa 21 litrów
Wysokość siedzenia 840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 257 kg

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Kawasaki

Części, akcesoria, odzież do marki Kawasaki (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46