Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

V-Strom 800 DE – Najlepszy do tej pory?

01.05.2023
artykul V-Strom 800 DE - Najlepszy do tej pory_

Poznaj wszystkie informacje i nasze wrażenia z jazdy nowym V-Strom 800 DE. Motocykl okazał się fenomenalnie uniwersalny i potrafi pokazać pazur!

Czy model 800 DE z 2023 roku można nazwać najlepszym V-Strom, jakiego do tej pory wypuściło Suzuki? Po raz pierwszy pokazany na targach ECIMA w Mediolanie w 2022 roku. Nasz zespół maszynę miał przyjemność testować na asfalcie oraz terenie.

Z góry trzeba przyznać, że Suzuki wrzucił na rynek naprawdę dobrego zawodnika.

W tym artykule chcemy podzielić się z Wami naszymi wrażeniami z jazdy i przedstawić solidną garść informacji o modelu V-Strom 800 DE. Nie zabraknie też zdjęć.

 

  1. Silnik motocykla V-Strom 800 DE
  2. Jak jeździ się nowym V-Strom 800 DE
  3. Co możemy powiedzieć o komforcie – V-Strom 800 DE
  4. Elektronika w V-Strom 800 DE
  5. Inne ważne cechy V-Strom 800 DE

 

1. Silnik motocykla V-Strom 800 DE

Całkowicie nowy, zaskakujący żwawością i chęcią wchodzenia na wyższe obroty

Zacznijmy od specyfikacji nowego serca V-Strom 800 DE. Mamy tutaj 84 KM przy 8500 obr/min. 2-cylindrowy rzędowy z pojemnością skokową 776 cm3. Ciekawostką jest, że ten sam silnik jest w GSX-8S.

Jak wspomnieliśmy wyżej, jednostka jest bardzo żwawa i chętnie wkręca się w obroty. Silnik zdecydowanie nie należy do leniwych w żadnym zakresie obrotów. W każdym przypadku zachowuje się wzorowo – w dolnym, środkowym i górnym zakresie.

 

Dla wielu ważną informacją może być fakt, że nawet przy wysokich obrotach nadwozie nie przejmuje nieprzyjemnych wibracji i to jest duży plus. Wygląda na to, że zespół Suzuki nie rzuca obietnic na wiatr. Informowali, że dołożą wszelkich starań właśnie w kwestii przenoszenia wibracji i zdecydowanie efekty ich zmagań przyniosły owoce.

 

Warto w tym punkcie wspomnieć też o

Quickshifter w V-Strom 800 DE

Działa po prostu znakomicie. Biegi w górę i w dół bez sprzęgła zmieniają się gładko. W czasie testowania motocykla nie wystąpił ani jeden problem, a pracujemy tu z 6-biegową skrzynią.

 

2. Jak jeździ się nowym V-Strom 800 DE

Pewne i stabilne prowadzenie oraz znakomite poczucie kontroli

 

Kręte drogi i zakręty nie stanowią żadnego problemu dla nowego V-Strom 800 DE. Maszyna pozwala na bardzo wiele. Świetną stabilność i kontrolę dopełnia szeroka kierownica.

Co do hamulców – poprostu nie możemy powiedzieć złego słowa. Układ jest bardzo skuteczny i dokładny w kwestii miarkowania siły.

Podsumowując do tej pory – wraz z energicznym silnikiem całość sprawia, że V-Strom 800 DE jest bardzo wszechstronną maszyną, która zdecydowanie zapewnia dużo radości.

 

3. Co możemy powiedzieć o komforcie – V-Strom 800 DE

Duży plus dla Suzuki za wygodną kanapę.

 

Pierwsze co przychodzi nam na myśl w kwestii wygody u V-Strom 800 DE, to zdecydowanie siedzenie, na którym zwyczajnie pokonanie nawet bardzo długiego dystansu nie stanowi problemu. Co do rozmiaru maszyny spokojnie można powiedzieć, że kierowcy między 190, a 180 cm wzrostu będą czuli się bardzo dobrze za kierownicą tego motocykla.

Nie powinni narzekać na pozycje, czy też brak miejsca na nogi.

4. Elektronika w V-Strom 800 DE

Czym nowy V-Strom może się pochwalić w kwestii gadżetów?

  • 3 tryby jazdy
  • Regulowany sys. ABS (w tym tryb off-road i ABS wyłączony na tylnym kole)
  • Kontrola trakcji z możliwością regulacji
  • Łatwy w obsłudze i bardzo czytelny wyświetlacz

5. Inne ważne cechy V-Strom 800 DE

 

Zacznijmy w tym punkcie od spalania – podczas dobrych warunków i płynnej jazdy spalanie nie powinno przekroczyć 4,4l/100 jednak w praktyce i trudniejszych warunkach maksymalne spalanie osiąga do 5l/100 co jest całkowicie normalne.

5,5l/100 przy bardzo dynamicznej jeździe. Jednak i tak mamy tutaj świetny zasięg przy 20 litrowym zbiorniku (ok. 400 km).

 

Waga motocykla równo 230 kg czy to dobrze? Tak, oczywiście wiele osób może pomyśleć, że taka masa może być problemem, jednak mamy tu do czynienia z motocyklem typu Adventure. Ta maszyna ma nas wygodnie dowieść do celu, nie służy do szaleństw jak np. lekkie motocykle cross.

 

V-Strom 800 DE dla wielu może okazać się najlepszym jak do tej pory. Naszym zdaniem zdecydowanie jest najbardziej uniwersalnym ze wszystkich modeli V-Strom.

Maszyna ma potencjał do szybkiej jazdy, doskonale radzi sobie na zakrętach i w razie potrzeby poradzi sobie poza asfaltem.

 

Jeśli jesteś zainteresowany/na motocyklem V-Strom 800 DE, może skontaktować się z nami.

Skontaktuj się z nami w sprawie modelu, a my przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę.

Przejdź tutaj – https://www.moto46.pl/suzuki/sport-enduro-tourer/v-strom-800-de/

 

 

 

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46