Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

Nowy V-STROM 1050/1050 DE – Wszystko o modelu

15.09.2022
vstrom premiera artykl

Już wkrótce zespół Suzuki przedstawi kolejne wcielenie "Mistrza przygody". Oczywiście mowa tu o legendarnym V-STROM. W nowych modelach możemy spodziewać się wszystkich mocnych stron z poprzedniej wersji i wielu funkcji, które dostarczą nam jeszcze więcej przyjemności z jazdy. W tym artykule dowiesz się o nowościach wprowadzonych do modelu i zapoznasz się ze wszelkimi modyfikacjami.

Już wkrótce zespół Suzuki przedstawi kolejne wcielenie „Mistrza przygody”. Oczywiście mowa tu o legendarnym V-STROM.

W skrócie w nowych modelach możemy spodziewać się wszystkich mocnych stron z poprzedniej wersji i wielu funkcji, które dostarczą nam jeszcze więcej przyjemności z jazdy.

Za to wersja V-STROM 1050 DE została wyposażona tak, aby radzić sobie jeszcze lepiej na nieutwardzanych terenach z daleka od asfaltu.

Motocykl został zaprojektowany pod kątem maksymalizacji komfortu i osiągów na długich dystansach.

W tym artykule dowiesz się o nowościach wprowadzonych do modelu i zapoznasz się ze wszelkimi modyfikacjami.

 

  1. Silnik nowego V-STROM 1050/1050 DE
  2. System wspomagania jazdy (S.I.R.S.) w V-STROM 1050/1050 DE
  3. Podwozie w V-STROM 1050/1050 DE
  4. Elektronika w V-STROM 1050/1050 DE
  5. Zmiany w wyglądzie w V-STROM 1050/1050 DE

 

1. Silnik nowego V-STROM 1050/1050 DE

 

  • Sprawdzony V-twin, o pojemności 1037 cm3 cechuje charakterystyczny, głęboki gang w niskim zakresie obrotów, wysoki i liniowy moment obrotowy w średnim zakresie obrotów oraz wysoka moc w najwyższym zakresie obrotów.
  • Technologia podwójnych świec zapłonowych zwiększa wydajność spalania.
  • Zawory wydechowe wypełnione sodem obniżają temperaturę w komorze spalania.
  • Udoskonalona 6-biegowa skrzynia zapewnia płynną zmianę biegów i lepszą kulturę pracy.
  • Układ wspomagania sterowania sprzęgłem SCAS (Suzuki Clutch Assist System) zapewnia łatwiejsze operowanie sprzęgłem, zmniejszając zmęczenie podczas długich podróży i pozwalając na płynniejszą zmianę przełożeń.
  • V-STROM 1050 DE jest wyposażony we wzmocniony łańcuch napędowy.

2. System wspomagania jazdy (S.I.R.S.) w V-STROM 1050/1050 DE

 

  • Przełącznik trybu jazdy SDMS (Suzuki Drive Mode Selector) pozwala dopasować osiągi motocykla do warunków jazdy, nawierzchni lub preferowanego stylu jazdy.
  • Układ kontroli trakcji STCS (Suzuki Traction Control System) oferuje 3 tryby ustawień (plus możliwość całkowitego wyłączenia), zapewniając większą kontrolę w różnych warunkach.
  • Elektroniczny układ kontroli przepustnicy szybko reaguje na polecenia kierowcy. W nowym modelu manetka przepustnicy pracuje z większym oporem, żeby zapewnić jeszcze lepszą kontrolę i bardziej naturalne odczucia z jazdy.
  • Dwukierunkowy quickshifter (z możliwością wyłączenia) zapewnia szybszą, płynniejszą i pewniejszą zmianę biegów bez użycia sprzęgła.
  • Ulepszony tempomat umożliwia regulację w szerszym zakresie prędkości.
  • Układ hamulcowy z kontrolą ABS w pochyleniu (Motion Track Brake System) umożliwia aktywację systemu ABS w zakręcie, gdy motocykl jedzie wychylony.
  • Hill Hold Control System – Wspomaganie ruszania pod górę pozwala na płynne włączenie się do ruchu po zatrzymaniu się na pochyłej drodze.
  • Slope Dependent Control System – System kontrolowania jazdy po pochyłości zapewnia bardziej stabilne hamowanie podczas jazdy w dół.
  • Load Dependent Control System zapewnia lepsze hamowanie z większym obciążeniem.
  • System Suzuki Easy Start uruchamia silnik za pomocą jednokrotnego naciśnięcia przycisku rozrusznika.
  • Asystent ruszania (Low RPM Assist) pozwala na łatwe i płynne ruszanie z miejsca.

 

Dodatkowo w modelu – V-STROM 1050 DE

 

  • Nowy tryb G (Gravel) w ramach układu kontroli trakcji STCS (Suzuki Traction Control System) przydatny na drogach nieutwardzonych.
  • Możliwość wyłączenia systemu ABS w tylnym kole w celu poprawy właściwości jezdnych na nawierzchni szutrowej.

 

 

3. Podwozie V-STROM 1050/1050 DE:

 

  • Sprawdzona konstrukcja podwójnej ramy ze stopu aluminium ma poprawiony stelaż siedziska, żeby lepiej amortyzować nierówności na nieutwardzonej nawierzchni.
  • W pełni regulowany, odwrócony widelec KYB zapewnia pewną i płynną jazdę.
  • Regulowane tylne zawieszenie z wahaczem wleczonym zapewnia poręczność i stabilność.
  • Czterotłoczkowe, promieniowo montowane przednie zaciski hamulcowe, z podwójnymi tarczami pływającymi, o średnicy 310 mm zapewniają skuteczne hamowanie i pełną kontrolę nad motocyklem.

 

Szczegóły w modelu – V-STROM 1050 DE

 

  • Specjalnie zaprojektowana geometria podwozia z dłuższym nachyleniem i zwiększonym rozstawem osi to m.in. większy skok zawieszenia, lepsza stabilność i sterowność podczas jazdy po nieutwardzonych nawierzchniach.
  • Wydłużony skok przedniego i tylnego zawieszenia.
  • 21-calowe, szprychowe koło aluminiowe z przodu.
  • 17-calowe tylne opony Dunlop TRAILMAX MIXTOUR z blokowym wzorem bieżnika.
  • Dłuższy aluminiowy wahacz o podwyższonej sztywności skrętnej, przystosowany do zwiększonego skoku zawieszenia i dłuższego rozstawu osi.
  • Poszerzona i zwężana kierownica wykonana z grubszej rury z bardziej miękkiego stopu aluminium.
  • Ulepszone siedzisko zaprojektowane pod kątem przenoszenia większych obciążeń w czasie jazdy po nierównościach.
  • Szersze stalowe podnóżki zapewniają lepszą stabilizację podczas jazdy w pozycji stojącej.
  • Niska, przyciemniona szyba zapewnia lepszą widoczność podczas jazdy po nawierzchni szutrowej lub terenowych szlakach.
  • Przedni błotnik ma nową, trzyczęściową konstrukcję, bardziej wytrzymałą na uderzenia.
  • Aluminiowa osłona silnika na wyposażeniu standardowym.
  • Nowa nóżka boczna i podnóżek centralny są dopasowane do nowej geometrii podwozia i większego skoku zawieszenia.
  • Osłona rurowa na wyposażeniu standardowym.

 

Szczegóły w modelu – V-STROM 1050

 

  • Aluminiowa, zwężana kierownica zaprojektowana do jazdy na asfalcie i w płaskim terenie.
  • 10-ramienne, aluminiowe obręcze kół z oponami Bridgestone Battlax Adventure A41.
  • Regulowana szyba czołowa zmniejsza zmęczenie podczas długich podróży.
  • Dzielona konstrukcja siedziska kierowcy i pasażera umożliwia jazdę w wygodnej, wyprostowanej pozycji, redukując zmęczenie nawet podczas dalekich podróży. Wysokość siedziska kierowcy można regulować o 20 mm.
  • Aluminiowe podnóżki zapewniają równowagę i komfort podczas dalekich podróży.
  • Osłona podwozia wykonana z tworzywa sztucznego.

 

4. Elektronika w V-STROM 1050/1050 DE

 

  • Nowy, 5-calowy kolorowy wyświetlacz informacyjny TFT LCD dostarcza informacje do kierowcy w czytelny sposób.
  • Reflektor LED ustawiony pionowo zapewnia dobrą widoczność. Diodowe są kompaktowe światła pozycyjne LED, kierunkowskazy i oświetlenie tylne.
  • Port USB wbudowany po lewej stronie zestawu wskaźników pozwala naładować smartfona. Dodatkowe gniazdo 12V DC pod siedzeniem umożliwia ładowanie urządzeń elektrycznych podczas podróży.

 

5. Zmiany w wyglądzie w V-STROM 1050/1050 DE

 

  • Wygląd motocykla to nowoczesna interpretacja legendarnego modelu wyczynowego Suzuki DRZ Paris-Dakar. Prostsze, ostrzejsze linie i wyrazisty „dziób” wyraźnie nawiązują do stylistycznego DNA marki Suzuki. Zapewniają dynamiczny i wyrafinowany wygląd.
  • Model V-STROM 1050 DE podkreśla swój twardy charakter poprzez unikalny profil przedniego błotnika oraz aluminiową osłonę zabezpieczającą silnik przed uszkodzeniem.
  • Kolorystyka motocykla łączy połysk i matowe wykończenie, nadając mu wyrafinowany wygląd i wysoką jakość.
  • Naklejki i grafiki symbolizują prędkość i podkreślają wrażenie ruchu.

 

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46