Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

Jaki motocykl do motocrossu na początek?

05.08.2022
nakladka ktm 250 sxf

Sprawdź jaki model okazał się najlepszy według naszego zespołu. Dowiedz się o nim wszystkiego, sprawdź dane techniczne i zobacz zdjęcia. Ta maszyna to wszystko, czego potrzebujesz, aby szybko stanąć już do pierwszych wyścigów.

Jeśli marzysz o rozpoczęciu swojej przygody z jednym z najciekawszych odmian motosportu na świecie, jesteś we właściwym miejscu.

Ktoś, kto nie miał styczności z motocrossem za młodu, może myśleć, że ten świat jest już zbyt odległy i trudny do okiełznania. Jednak to słynne „latanie” motocyklem często okazuje się dużo prostsze, niż mogłoby się wydawać.  Grunt to dobry start.

Odpowiednia motywacja i właściwie dobrana maszyna to wszystko, czego potrzebujesz, aby w pełni cieszyć się adrenaliną, jaką zapewnia ten rewelacyjny sport.

W tym artykule chcemy zaprezentować Ci naszym zdaniem najlepszy motocykl do motocrossu na początek. KTM 250 SX-F jest doskonałym wyborem zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.

Sprawdź:

  1. Dlaczego 250 SX-F jest najlepszy na początek przygody z motocrossem?
  2. KTM 250 SX-F 2021 – wszystko co musisz wiedzieć
  3. Dane techniczne modelu 250 SX-F
  4. Zdjęcia motocykla 250 SX-F

1. Dlaczego 250 SX-F jest najlepszy na początek przygody z motocrossem?

 

To jest motocykl, którym od razu staniesz na starcie. Ten pomarańczowy czterosuw jest uznawany z najbardziej konkurencyjną 250-tkę na rynku. Ma na swoim koncie co najmniej 9 tytułów mistrzowskich w klasie MX2.

To oczywisty dowód, że jest to rewelacyjna maszyna. Najbardziej polecamy modele od 2012 roku w górę. Ponieważ właśnie od tego roku zaczęto stosować elektryczny rozrusznik, który na pewno docenisz.

Bardzo ważne również jest, że KTM 250 SX-F jest bardzo łatwy w opanowaniu.

 

2. KTM 250 SX-F 2021 – wszystko co musisz wiedzieć

 

Model na sezon 2021 przeszedł kilka zabiegów modernizacyjnych, dzięki którym maszynę prowadzi się teraz znacznie lepiej. Głównie dzięki centralizacji mas.

Zaawansowany, lekki i mocny silnik ma duży moment obrotowy i przyjazne oddawanie mocy, dzięki któremu możesz liczyć na świetną przyczepność.

Zmodyfikowane zawieszenie — KTM 250 SX-F 2021

Przedni widelec WP XACT AER oraz tylny amortyzator. Dla jeszcze lepszej przyczepności zyskały twardsze ustawienia. Podniosło to również poczucie pewności i komfortu podczas jazdy.

Nowe uszczelnienia SKF o niskim współczynniku tarcia pozwoliły na jeszcze lepsze działanie zawieszenia.

W widelcu zintegrowano obejście oleju i powietrza. Dzięki ich przedłużeniu zmniejszono skoki ciśnienia podczas jazdy. 

Szybkie zmiany w jednostce napędowej za pomocą smartfona – KTM 250 SX-F 2021

To jedna z największych zmian w modelu na sezon 2021. Możliwość połączenia się z smartfonem dzięki akcesoryjnej jednostce PowerParts, która zastępuję klasyczną piankę kierownicy.

Dodatkowo narzędzie do diagnostyki, współpracujące z aplikacją myKTM.

Takie rozwiązanie pozwala dostosować maszynę do swoich preferencji bez poważnego tuningu.

Z pomocą tego narzędzia możesz jeszcze:

  • zmienić mapowanie silnika
  • dostosować kontrolę trakcji
  • poziom hamowania silnikiem
  • reakcję przepustnicy
  • system kontroli startu

Jeśli wiesz już, że KTM 250 SX-F jest dla Ciebie, skontaktuj się z nami w sprawie modelu.

3. Dane techniczne modelu 250 SX-F

 

SILNIK KTM 250 SX-F

SKRZYNIA BIEGÓW  –  5-biegowa
ROZRUSZNIK  –  Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO  –  Mokre, wielotarczowe z hydrauliką Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA  –  249.9 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM  –  Keihin EMS
DESIGN  –  Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

PODWOZIE KTM 250 SX-F

WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) –  99 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)  –  7 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ  –  260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ  –  220 mm
PRZEDNI HAMULEC  –  Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC  –  Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH  –  5/8 x 1/4″
KONSTRUKCJA RAMY  –  Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE  –  WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT  –  370 mm
TYLNE ZAWIESZENIE  –  WP XACT Monoshock z łącznikami
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA –   950 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY –  63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) –  310 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) –  300 mm

 

4. Zdjęcia motocykla 250 SX-F

 

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46