
50 lat temu Yamaha wprowadziła na rynek pierwsze modele z linii YZ, a w 1973 roku zdobyła pierwszy tytuł Mistrzostw Świata w Motocrossie. By uczcić półwiecze nieprzerwanej produkcji linii YZ, powstał ekskluzywny model YZ450F 50th Anniversary Edition. Jest wyposażony w ten sam najlepszy w swojej klasie silnik i ramę, które dały naszym fabrycznym zawodnikom tak wiele zwycięstw w seriach MXGP i SX. Tą limitowaną edycją Yamaha upamiętnia wyjątkową rocznicę w historii firmy.
Jest to najlżejszy, najsmuklejszy, najbardziej dynamiczny i najszybszy motocykl crossowy z silnikiem o pojemności 450 cm³ jaki kiedykolwiek opuścił fabrykę Yamahy. Jego zaawansowana konstrukcja jest rezultatem 50-letnich sportowych doświadczeń na najwyższym poziomie. Silnik z odwróconą głowicą zapewnia wydajne spalanie, które przekłada się na poprawę osiągów, a najnowsza aplikacja Power Tuner App ułatwia wybór mapy zapłonu najlepiej przystosowanej do warunków panujących na torze.
Scentralizowana masa oraz lekka rama zapewniają maksymalną zwinność, a najlepsze w swojej klasie zawieszenie KYB zapewnia maksymalną efektywność tłumienia oraz trakcję. Białe owiewki w kolorze Anniversary White z fioletowo-różową grafiką, fioletowa kanapa i czarne koła będą Ci przypominać o wyścigowym DNA tej maszyny podczas każdej przejażdżki.
46 500,00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy, nachylony do tyłu, jednocylindrowy |
Pojemność | 449 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 97,0 mm x 60,8 mm |
Stopień sprężania | 13,0 : 1 |
Moc maksymalna | - |
Limited power version | - |
Maksymalny moment obrotowy | - |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Nożny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 5-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | - |
Emisja CO2 | - |
Rama | Rama typu Bilateral Beam |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy typu upside-down |
Skok przedniego zawieszenia | 310 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 26,55º |
Wyprzedzenie | 120 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, Wahaczowe |
Skok tylnego zawieszenia | 317 mm |
Hamulec przedni | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 270 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Opona przednia | 80/100-21 51M |
Opona tylna | 110/90-19 62M |
Długość całkowita | 2 185 mm |
Szerokość całkowita | 825 mm |
Wysokość całkowita | 1 285 mm |
Wysokość siodełka | 965 mm |
Rozstaw kół | 1 485 mm |
Minimalny prześwit | 335 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 112 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 6,2 litrów |
Pojemność zbiornika oleju | 0,90 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN