
Yamaha MT-10 2025 to motocykl, który redefiniuje pojęcie hyper naked, oferując zaawansowane elektroniczne układy i bezkompromisową moc. Model ten powstał z myślą o tych, którzy oczekują maksymalnego stopnia kontroli nad maszyną i dynamicznych osiągów, które zachwycą nawet najbardziej wymagających motocyklistów. Dzięki użyciu najnowocześniejszych technologii zastosowanych w konstrukcji silnika i pełnym układzie wspomagania kierowcy, MT-10 wyznacza nowy standard w segmencie hyper naked, łącząc moc i precyzję z wyjątkowym komfortem jazdy.
Yamaha MT-10 2025 zachwyca minimalistyczną, agresywną stylistyką, która doskonale wpisuje się w linię rodziny hyper naked. Krótka przednia sekcja i kompaktowe światła nadają motocyklowi drapieżny charakter, a przeprojektowany zbiornik paliwa poprawia ergonomię jazdy. Dzięki solidnym elementom, takim jak radialna pompa hamulcowa i stalowe przewody hamulcowe, model ten zapewnia pełną kontrolę nad każdym manewrem. Dodatkowo, kontrola siły hamowania pozwala na precyzyjne pokonywanie zakrętów, zapewniając pełnię kontroli niezależnie od prędkości. Nowoczesne regulowane systemy kontroli trakcji pozwalają na dostosowanie poziomu ingerencji do preferencji kierowcy, co zwiększa pewność jazdy niezależnie od warunków drogowych.
Yamaha MT-10 2025 została wyposażona w sześciosiowy moduł bezwładnościowy (IMU), który nieustannie monitoruje parametry jazdy i automatycznie dostosowuje systemy kontroli trakcji, kontroli uślizgu oraz hamowania. Motocykl oferuje kilka trybów pracy, które można dostosować do aktualnych warunków – od spokojnej jazdy miejskiej po agresywną jazdę sportową. Dodatkowo, zaawansowany układ Yamaha obejmuje najnowocześniejszy system sterowania, który pozwala na pełną kontrolę nad motocyklem bez względu na prędkość. Funkcja ogranicznika prędkości to kolejne udogodnienie, które umożliwia bezpieczne przemieszczanie się w zatłoczonych miejskich obszarach.
Sercem Yamaha MT-10 2025 jest chłodzony cieczą, czterocylindrowy silnik CP4 o pojemności 998 cm³, który generuje imponujący moment obrotowy i maksymalną moc. Dzięki hamowaniu silnikiem kierowca zyskuje lepszą kontrolę nad pojazdem podczas intensywnego przyspieszania i hamowania. Ulepszony układ dolotowy nie tylko wzmacnia głęboki syk układu dolotowego, ale również zapewnia szybszą reakcję na manetkę gazu. Dodatkowo, system kontroli uniesienia przedniego koła zapobiega niekontrolowanym podniesieniom, zwiększając stabilność podczas dynamicznych startów. System ten działa w połączeniu z kontrolą uślizgu, co pozwala na pełne wykorzystanie mocy silnika bez ryzyka utraty przyczepności. Każdy element konstrukcji silnika został zaprojektowany z myślą o osiągach, czyniąc MT-10 królem serii MT, który kiedykolwiek opuścił fabrykę Yamahy.
Yamaha MT-10 2025 została zaprojektowana z myślą o maksymalnym komforcie i bezpieczeństwie kierowcy. Elektronicznie sterowane zawieszenie dostosowuje się automatycznie do warunków na drodze, minimalizując ryzyko utraty przyczepności. Ogranicznik prędkości pozwala na bezpieczne poruszanie się w miejskich korkach, a sensor grip zapewnia pewny chwyt nawet przy wysokich prędkościach. Dodatkowo, kompaktowe światła LED i krótka przednia sekcja nie tylko poprawiają widoczność, ale również nadają motocyklowi nowoczesny, agresywny wygląd. Zastosowanie radialnej pompy hamulcowej oraz zaawansowanego systemu kontroli hamowania gwarantuje pewne i precyzyjne zatrzymanie pojazdu, nawet w trudnych warunkach. Koła ustawione pod kątem pozwalają w pełni zapanować nad motocyklem, a dostrojony układ dolotowy zwiększa efektywność przepustnicy APSG, dzięki której przepustnica pracuje płynnie i przewidywalnie.
68 500,00 zł* PROMOCJA
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 998 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 79,0 mm x 50,9 mm |
Stopień sprężania | 12 : 1 |
Moc maksymalna | 122,0 kW (165,9 KM) @ 11 500 obr./min |
Limited power version | Niedostępny |
Maksymalny moment obrotowy | 112,0 Nm (11,4 kg-m) @ 9 000 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | 6,83 l/100km |
Emisja CO2 | 159 g/km |
Rama | Diamond |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy, Ø 43 mm |
Skok przedniego zawieszenia | 120 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 24º |
Wyprzedzenie | 102 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, Wahaczowe |
Skok tylnego zawieszenia | 120 mm |
Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm |
Opona przednia | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Opona tylna | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
Długość całkowita | 2 100 mm |
Szerokość całkowita | 800 mm |
Wysokość całkowita | 1 165 mm |
Wysokość siodełka | 835 mm |
Rozstaw kół | 1 405 mm |
Minimalny prześwit | 135 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 212 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 17 litrów |
Pojemność zbiornika oleju | 4,9 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN