yandex
Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

Yamaha XSR900

Legenda powraca

Yamaha XSR900 to więcej niż motocykl – to hołd dla klasyki w świeżym, odważnym stylu. Inspirowana złotą erą wyścigów, stworzona dla tych, którzy cenią ducha wolności i autentyczność. Łączy styl retro z nowoczesnym podejściem do jazdy, pozostając wierną filozofii Faster Sons – idei, że przyszłość powinna czerpać z tego, co najlepsze w przeszłości.

Design inspirowany legendą

Yamaha XSR900 to motocykl, który nie próbuje udawać niczego – on opowiada historię. Już na pierwszy rzut oka przyciąga wzrok sylwetką inspirowaną złotą erą wyścigów, ale pod warstwą klasycznego designu kryje się przemyślana konstrukcja oparta na współczesnych rozwiązaniach. To właśnie ta równowaga – pomiędzy przeszłością a przyszłością – czyni go wyjątkowym.

Projektując XSR900, inżynierowie Yamahy czerpali wzorce konstrukcyjne z najbardziej rozpoznawalnych modeli marki. W efekcie powstała konstrukcja nawiązująca do kultowych maszyn sportowych z lat 80., ale przystosowana do potrzeb dzisiejszego motocyklisty. Niska, agresywna linia, muskularny bak, krótki tył i smukłe proporcje – wszystko to sprawia, że XSR zachowuje ducha klasyki, a jednocześnie wygląda świeżo i dynamicznie.

Moc, która robi różnicę

Pod klasyczną sylwetką Yamahy XSR900 kryje się serce o nowoczesnym charakterze – legendarny silnik CP3. Ten trzycylindrowy, rzędowy motor o pojemności 890 cm³ to jednostka, która zyskała uznanie zarówno wśród pasjonatów dynamicznej jazdy, jak i tych, którzy oczekują elastyczności w każdych warunkach. Oferuje imponujący moment obrotowy dostępny już w niskim zakresie obrotów i zapewnia liniowe przyspieszenie aż do 10 000 obr./min.

Dzięki zastosowaniu wtrysku paliwa, nowoczesnego układu zasilania oraz technologii spełniającej normę emisji spalin EU5, silnik CP3 nie tylko zachwyca osiągami, ale także dba o środowisko. To rozwiązanie znane z modeli sportowych Yamahy zostało zoptymalizowane z myślą o wszechstronności – Yamaha XSR900 doskonale sprawdza się zarówno podczas dynamicznych przelotów po krętych drogach, jak i w codziennej jeździe miejskiej.

Silnik współpracuje z układem quick shift (QSS), który pozwala zmieniać biegi bez używania sprzęgła. To ogromne ułatwienie w różnych stylach jazdy – szczególnie w intensywnych manewrach i podczas szybkich przyspieszeń. Za płynność odpowiada również sprzęgło antyhoppingowe typu mokrego z funkcją docisku, które zwiększa kontrolę nad motocyklem przy redukcji biegów i zapobiega zablokowaniu tylnego koła.

Yamaha XSR900 – dane techniczne

Yamaha XSR900 to motocykl, który nie uznaje kompromisów. Łączy styl retro z nowoczesną technologią i osiągami godnymi współczesnych maszyn sportowych. Poniżej znajdziesz kluczowe dane techniczne, które potwierdzają jego wyjątkowy charakter:

  • Silnik: CP3, 3-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą
  • Pojemność: 890 cm³
  • Maksymalna moc: 119 KM przy 10 000 obr./min
  • Moment obrotowy: imponujące 93 Nm przy 7 000 obr./min
  • Układ zasilania: wtrysk paliwa
  • Sprzęgło: antyhoppingowe, olejowa typ sprzęgła mokre, z funkcją docisku
  • Skrzynia biegów: elektryczna, 6-biegowa, w stałym zazębieniu, z układem quick shift
  • Zawieszenie: pełni regulowany widelec USD z przodu, amortyzator z regulacją z tyłu
  • Rama: lekka rama typu Deltabox
  • Hamulce: wydajne hamulce z radialną pompą hamulcową Brembo, system ABS
  • Systemy elektroniczne: tempomat, kontrola trakcji, kontrola uślizgu SCS, tryby jazdy, kolorowy panel TFT
  • Masa: 193 kg (gotowy do jazdy)
  • Norma emisji spalin: EU5

Yamaha XSR900 to motocykl dla tych, którzy szukają emocji, stylu i technologii w jednym. Niezależnie od tego, czy poruszasz się po mieście, czy ruszasz w dłuższą trasę – XSR900 oferuje wszystko, czego potrzebujesz, by cieszyć się jazdą w każdych warunkach.

CENA:

51 500.00 zł*

Kontakt ws. modelu Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

XSR900 57

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy Yamaha XSR900

  • XSR900 37
    Ponadczasowa konstrukcja wzorowana na klasycznych rozwiązaniach

    Oszczędne przemyślane wzornictwo modelu XSR900 stanowi unikatową mieszankę ponadczasowej sportowej stylizacji oraz nawiązań do motocykli wyścigowych Yamahy z ramą Deltabox z lat 80-ych ubiegłego wieku

  • XSR900 68
    Klasyczny styl i materiały najwyższej jakości

    Ergonomia tego wyjątkowego motocykla linii Sport Heritage zapewnia elastyczność i uniwersalność niezbędne przy różnych stylach jazdy- sportowym, miejskim i rekreacyjnym.

  • XSR900 12
    Wysokowydajny 3-cylindrowy silnik o pojemności 889 cm3 spełniający normę EU5

    Nowy model XSR900 jest wyposażony w potężny, chłodzony cieczą 3-cylindrowy, 4-suwowy silnik Crossplane o pojemności 889 cm3. W uzyskiwaniu maksymalnych osiągów pomaga także system kontroli trakcji, sprzęgło antyhoppingowe. więcej

  • XSR900 29
    Zaawansowane, elektroniczne systemy sterowania

    Sercem układu jest 6-osiowy moduł bezwładnościowy oparty na rozwiązaniu znanym z maszyny R1. Steruje on działaniem systemu kontroli trakcji, systemu kontroli uślizgu (SCS) i systemu kontroli unoszenia przedniego koła (LIFT). Tryby można wybierać na kolorowym panelu wskaźników TFT. więcej

  • XSR900 11
    QSS, tempomat, sprzęgło A&S

    Nowy model XSR900 już w standardzie jest bardzo bogato wyposażona. Zawiera m.in. układ Quick Shift, który pozwala zmieniać biegi na niższe i wyższe bez używania sprzęgła, tempomat oraz sprzęgło antyhoppingowe z funkcja docisku (A&S) więcej

Dane techniczne Yamaha XSR900

XSR900 88

Silnik Yamaha XSR900

Typ silnika 3-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy
Pojemność 889 cm³
Średnica x skok tłoka 78,0 mm x 62,1 mm
Stopień sprężania 11,5 : 1
Moc maksymalna 87,5 kW (119 KM) 10 000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm (9,5 kgf-m) 7000 obr./min
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła Mokre, wielotarczowe
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Układ zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny
Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy Łańcuch
Emisja CO2 116 g/km

Podwozie

Układ przedniego zawieszenia Widelec teleskopowy
Skok przedniego zawieszenia 130 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy 25º
Wyprzedzenie 108 mm
Układ tylnego zawieszenia Wahacz,
Skok tylnego zawieszenia 137 mm
Hamulec przedni Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm
Hamulec tylny Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm
Opona przednia 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless)
Opona tylna 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)

Wymiary

Długość całkowita 2 155 mm
Szerokość całkowita 860 mm
Wysokość całkowita 1 155 mm
Wysokość siodełka 810 mm
Rozstaw kół 1 495 mm
Minimalny prześwit 140 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 193 kg
Pojemność zbiornika paliwa 14 l
Pojemność zbiornika oleju 3,5 l
Uwaga EU5 compliant

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Yamaha

Części, akcesoria, odzież do marki Yamaha (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR
dotacja

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46

Ta strona wykorzystuje pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, które wspierają jej funkcjonalność oraz służą do monitorowania sposobu, w jaki korzystasz z naszej witryny internetowej. Aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenie użytkownika, prosimy o włączenie określonych plików cookie w ustawieniach i kliknięcie "Akceptuj"

Niezbędne
Funkcjonalne
Statystyczne
Marketing

Pliki cookie to małe pliki tekstowe przechowywane na Twoim komputerze przez strony internetowe, które przeglądasz. Strony internetowe korzystają z plików cookie w celu ułatwienia użytkownikom sprawnej nawigacji i wykonywania określonych funkcji. Pliki cookie, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, nie wymagają Twojej zgody. Wszystkie inne pliki cookie wymagają zgody przed ustawieniem ich obsługi w przeglądarce. Możesz w każdej chwili zmienić decyzję na temat korzystania z plików cookie na naszej stronie dotyczącej polityki prywatności.