yandex
Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

Yamaha YZF-R6 Race Bez homologacji

Udoskonalona. Przeprojektowana. Niesamowita.

Yamaha R6 Race to maszyna, która została stworzona z myślą o bezkompromisowych osiągach na torze wyścigowym. Nie posiada homologacji drogowej – i słusznie, bo wszystko w niej podporządkowane jest jednemu celowi: wygrywaniu. Ten model nie uznaje półśrodków – stanowi efekt wieloletnich doświadczeń zdobywanych w najważniejszych seriach wyścigowych świata.

Lekki silnik o sprawdzonych osiągach

W centrum konstrukcji R6 Race znajduje się lekki, czterocylindrowy silnik DOHC o pojemności 599 cm³, który dostarcza błyskawiczne reakcje na ruch manetką i oferuje osiągi znane z najwyższej klasy Supersport. Zastosowane tytanowe zawory oraz specjalny układ wydechowy to elementy, które nie tylko zmniejszają masę, ale również przyczyniają się do zwiększenia mocy wyjściowej i zapewnienia właściwego przepływu świeżego powietrza dostarczanego bezpośrednio przez air intake system inspirowany MotoGP.

Aerodynamika i ergonomia z wyścigowym DNA

R6 Race wyróżnia się aerodynamicznymi owiewkami opracowanymi z myślą o maksymalnej efektywności – w tym agresywnym przednim wlotem powietrza w kształcie litery M, wzorowanym na YZR-M1. Wyścigowe wykończenie nie jest jedynie estetyką – to realna korzyść w postaci skróconych czasów okrążeń i lepszego prowadzenia przy dużych prędkościach. Optymalny rozkład masy osiągnięto dzięki połączeniu kompaktowej ramy Deltabox, lekkiej ramy pomocniczej wykonanej ze stopu magnezu i aluminiowego zbiornika paliwa, co daje kierowcy doskonałą kontrolę nad maszyną w każdej fazie wyścigu.

Precyzja prowadzenia i zawieszenia

Pojemność zbiornika paliwa została dobrana tak, by zapewnić idealny kompromis między wagą a zasięgiem w warunkach wyścigowych. W połączeniu z zastosowaniem wysokiej klasy zawieszenia – m. in. zaawansowanego złotego widelca przedniego oraz amortyzatora tylnego – Yamaha R6 Race gwarantuje niespotykaną stabilność oraz precyzję podczas pokonywania zakrętów i przy agresywnym hamowaniu.

Elektronika klasy wyścigowej

Elektroniczne systemy sterowania to kolejny obszar, w którym R6 Race prezentuje pełnię możliwości. System kontroli trakcji, programowalny moduł ECU, system YCC-T oraz YCC-I stanowią integralny pakiet elektroniki GYTR, który pozwala na konfigurację motocykla pod kątem optymalnych osiągów silnika na danym torze i w określonych warunkach. Wspomniane rozwiązania zapewniają szereg funkcji zwiększających kontrolę, bezpieczeństwo oraz możliwości personalizacji ustawień – niezależnie, czy ścigasz się w lokalnej lidze, czy celujesz w podium Mistrzostw Europy.

Gotowość do startów i bogata oferta GYTR

Dla zawodników przygotowujących się do poważnych startów, Yamaha oferuje również zestawy wyścigowe oraz szeroką gamę akcesoriów wyścigowych. Wśród nich znaleźć można m. in. emulator ABS GYTR, zestaw zaślepek systemu AIS, osłonę dźwigni hamulca przedniego, osłonę tylnej zębatki, zestaw łańcucha, akcesoryjne haki, regulowany zestaw podnóżków, a także wyścigowe przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej, które po zainstalowaniu zapewniają lepsze wyczucie maszyny i większą odporność na przegrzewanie.

Techniczne detale gotowe na tor

Ważnym aspektem motocykla są również części wymagane przepisami FIM, które umożliwiają start w wyścigach zgodnych z międzynarodowymi regulacjami – w tym odpowiednio przygotowane tylne przewody hamulcowe, umożliwiające szybkie zdejmowanie tylnego koła w paddocku oraz podnośnika ułatwiającego serwisowanie.

R6 Race jest również kompatybilna z szeregiem części GYTR dostępnych bezpośrednio u autoryzowanych dealerów – dzięki temu każdy zawodnik może indywidualnie dostosować pojazd do swoich potrzeb, zyskując przewagę na torze poprzez lepsze wyczucie maszyny, większą redukcję masy oraz precyzyjne działanie układu napędowego.

Yamaha R6 Race nie jest kompromisem między drogą a torem. To czysta maszyna wyścigowa, której konstrukcja oparta jest na sprawdzonych rozwiązaniach z najwyższych serii wyścigowych, wykorzystująca supernowoczesne technologie. To motocykl, który daje zawodnikowi wszystko, czego potrzebuje, by pokazać pełnię możliwości – bez względu na poziom zaawansowania.

  • Specyfikacja wyścigowa
  • Lekki silnik o wysokich osiągach i pojemności 599 cm3
  • Aerodynamiczne owiewki opracowane z myślą o wyścigach
  • Zaawansowane, elektroniczne systemy sterowania
  • Wysokiej jakości widelec znany z modelu R1
  • Wyścigowa ergonomia
  • Kompaktowa rama Deltabox i lekka rama pomocnicza ze stopu magnezu
  • Wiodące w swojej klasie przednie hamulce znane z modelu R1
  • Lekki aluminiowy zbiornik paliwa
CENA:

61 000.00 zł*

Kontakt ws. modelu Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

YZF-R6 Race Bez homologacji 17

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy Yamaha YZF-R6 Race Bez homologacji

  • YZF-R6 Race Bez homologacji 58
    Linia serii R nowej generacji

    Opracowany zgodnie z linią serii R nowej generacji, najnowszy model YZF-R6 wygląda naprawdę agresywnie dzięki głęboko osadzonym reflektorom i podwójnym światłom pozycyjnym LED nadającym maszynie radykalnego charakteru. Dzięki ostremu nadwoziu i płynnym liniom poprzecznym ten motocykl klasy supersport z silnikiem o pojemności 600 cm3 ma wyścigową duszę serii R. więcej

  • YZF-R6 Race Bez homologacji 78
    Lepsza aerodynamika

    Wzięliśmy motocykl, który trzykrotnie wygrywał Mistrzostwa Świata Supoersport w ostatnich latach, i uczyniliśmy go jeszcze skuteczniejszym, obniżając opory powietrza. Inspirowana sprawdzonymi rozwiązaniami modelu YZF-R1 stylistyka, dynamicznie wyglądająca przednia czasza i przebudowana przednia szyba podkreślają silny charakter serii R i ulepszają aerodynamikę motocykla o 8%. więcej

  • YZF-R6 Race Bez homologacji 50
    Zaawansowane elektroniczne systemy sterujące

    Model YZF-R6, wyposażony w wiele najnowocześniejszych elektronicznych systemów sterujących, jest najbardziej zaawansowanym motocyklem klasy supersport o pojemności 600 cm3, jaki kiedykolwiek stworzyła Yamaha. Wyposażony w 6-pozycyjny system kontroli trakcji (TCS) oraz system zmiany biegów bez użycia sprzęgła QSS i technologię D-Mode regulującą moc silnika, model YZF-R6 zapewnia kierowcy pełną kontrolę nad maszyną. więcej

  • YZF-R6 Race Bez homologacji 70
    Znany z modelu YZF-R1 przedni widelec

    Od momentu wprowadzenia na rynek pierwszego modelu R6 ten ekstremalny motocykl klasy supersport cały czas wyznacza standardy zwinności i lekkości prowadzenia. Aby mieć pewność, że model R6 podtrzyma czołową pozycję w klasie, wyposażyliśmy go w w pełni regulowany, dostosowany do specyfikacji modelu widelec przedni o średnicy 43 mm pochodzący z YZF-R1, zapewniający doskonałe prowadzenie zarówno na ulicy, jak i na torze wyścigowym. więcej

  • YZF-R6 Race Bez homologacji 38
    Jeszcze lepsza pozycja podczas jazdy

    Pozycja podczas jazdy i możliwość łatwego i szybkiego przenoszenia ciężaru to jedne z najistotniejszych czynników wpływających na poprawę prowadzenia motocykla. Dlatego przebudowaliśmy siedzenie, stelaż i zbiornik paliwa, aby stworzyć doskonalszą pozycję jazdy, umożliwiającą swobodną zmianę ułożenia ciała na motocyklu podczas hamowania, przyśpieszania i pokonywania zakrętów. więcej

  • YZF-R6 Race Bez homologacji 46
    Stelaż wykonany ze stopu magnezu

    Wykonany ze stopu magnezu CF nowy stelaż tylny przyczynia się do obniżenia masy motocykla i jest o 20 mm węższy z przodu, umożliwiając zamontowanie węższego siedzenia. Umożliwienie ułożenia ciała bliżej motocykla poprawia właściwości jezdne i aerodynamiczne. więcej

  • YZF-R6 Race Bez homologacji 30
    Hamulce przednie w specyfikacji YZF-R1

    Wraz z nowymi przednimi widelcami o średnicy 43 mm motocykl został wyposażony w podwójne tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z radialnymi 4-tłoczkowymi zaciskami. Ten zaawansowany, wiodący w klasie system — zbudowany według specyfikacji modelu YZF-R1 — zapewnia niezrównaną siłę hamowania, a wyczynowy układ ABS daje pełną kontrolę nad maszyną w każdych warunkach. więcej

  • YZF-R6 Race Bez homologacji 85
    Nowy, lekki zbiornik paliwa wykonany z aluminium

    Model R6 wyposażono w lekki aluminiowy zbiornik paliwa wyprofilowany w taki sposób, aby zapewnić kierowcy większą swobodę ruchu podczas przenoszenia ciężaru ciała oraz najlepszą pozycję podczas jazdy. Głębokie wcięcia na kolana umożliwiają ułożenie ciała naprawdę blisko maszyny, a ręczne wykończenie tego 17-litrowego zbiornika paliwa podkreśla najwyższej klasy specyfikację motocykla. więcej

  • YZF-R6 Race Bez homologacji 26
    Wysokoobrotowy silnik o doskonałych osiągach

    Uzależniające, wysokie brzmienie i błyskawiczna reakcja na ruch manetki gazu sprawiają, że ten 4-cylindrowy, 4-zaworowy silnik DOHC o pojemności 599 cm3 dostarczy każdemu posiadaczowi YZF-R6 niespotykaną dawkę adrenaliny. Dzięki zaawansowanemu systemowi elektronicznego sterowania przepustnicą i elektronicznemu sterowaniu układem dolotowym ten zaawansowany technicznie silnik zapewnia optymalne osiągi. więcej

Dane techniczne Yamaha YZF-R6 Race Bez homologacji

YZF-R6 Race Bez homologacji 75

Silnik Yamaha YZF-R6 Race Bez homologacji

Typ silnika 4-suwowy, chłodzony cieczą, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy
Pojemność 599 cm3
Średnica x skok tłoka 67,0 mm x 42,5 mm
Stopień sprężania 13,1 : 1
Moc maksymalna 87,1 kW (118,4 KM) @ 14 500 obr./min
Limited power version Niedostępny
Maksymalny moment obrotowy 61,7 Nm (6,3 kg-m) @ 10 500 obr./min
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła Mokre, wielotarczowe
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Układ zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny
Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy Łańcuch
Spalanie 6,6 l/100km
Emisja CO2 154 g/km

Podwozie

Układ przedniego zawieszenia Widelec teleskopowy, Ø 43 mm
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy 24º
Wyprzedzenie 97 mm
Układ tylnego zawieszenia Wahacz, Wahaczowe
Skok tylnego zawieszenia 120 mm
Hamulec przedni Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm
Hamulec tylny Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm
Opona przednia 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless
Opona tylna 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless

Wymiary

Długość całkowita 1990 mm
Szerokość całkowita 695 mm
Wysokość całkowita 1 150 mm
Wysokość siodełka 850 mm
Rozstaw kół 1 375 mm
Minimalny prześwit 130 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 185 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Pojemność zbiornika oleju 3,4 litrów

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Yamaha

Części, akcesoria, odzież do marki Yamaha (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR
dotacja

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46

Ta strona wykorzystuje pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, które wspierają jej funkcjonalność oraz służą do monitorowania sposobu, w jaki korzystasz z naszej witryny internetowej. Aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenie użytkownika, prosimy o włączenie określonych plików cookie w ustawieniach i kliknięcie "Akceptuj"

Niezbędne
Funkcjonalne
Statystyczne
Marketing

Pliki cookie to małe pliki tekstowe przechowywane na Twoim komputerze przez strony internetowe, które przeglądasz. Strony internetowe korzystają z plików cookie w celu ułatwienia użytkownikom sprawnej nawigacji i wykonywania określonych funkcji. Pliki cookie, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, nie wymagają Twojej zgody. Wszystkie inne pliki cookie wymagają zgody przed ustawieniem ich obsługi w przeglądarce. Możesz w każdej chwili zmienić decyzję na temat korzystania z plików cookie na naszej stronie dotyczącej polityki prywatności.