
To najlepszy motocykl Supersport o pojemności 600 cm3, który od lat dominuje w wyścigach WorldSSP. Jak każdy motocykl Yamahy z serii R, został opracowany w sposób bezkompromisowy w celu osiągnięcia jak najwyższych osiągów. Aby jeszcze bardziej ułatwić Tobie i Twojemu zespołowi przygotowanie się do sezonu wyścigowego, wyścigowy model R6 RACE jest teraz dostarczany w wersji gotowej do wyścigu.
R6 RACE jest wyposażony w agresywnie stylizowane owiewki z kultowym przednim wlotem powietrza w kształcie litery M. Nadwozie jest inspirowane fabrycznym motocyklem M1 MotoGP, zapewnia maksymalną wydajność aerodynamiczną i skraca czas okrążeń, natomiast kompaktowe podwozie Deltabox, wyprofilowany aluminiowy zbiornik paliwa i smukła rama pomocnicza ze stopu magnezu umożliwiają Ci ścisłe przyleganie do maszyny na prostej.
Dostępny w kolorze Tech Black, minimalistyczny R6 RACE to idealny motocykl dla każdego, od amatorów wyścigów, po ambitnych zawodników, którzy chcą odnosić głośne zwycięstwa. W oparciu o liczne tytuły w WorldWSSP, ten lekki, czterocylindrowy silnik rzędowy o pojemności 599 cm3 udowodnił, że jest najszybszy w swojej klasie. Dzięki systemowi elektronicznego sterowania przepustnicą (YCC-T), systemowi elektronicznie sterowanego układu dolotowego (YCC-I), a także sprzęgłu antyhoppingowemu, 6-biegowej skrzyni i systemowi quick shift (QSS), R6 RACE jest gotowy do każdego wyścigu i zapewnia najwyższy poziom kontroli na każdym torze.
61 000.00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | 4-suwowy, chłodzony cieczą, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 599 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 67,0 mm x 42,5 mm |
Stopień sprężania | 13,1 : 1 |
Moc maksymalna | 87,1 kW (118,4 KM) @ 14 500 obr./min |
Limited power version | Niedostępny |
Maksymalny moment obrotowy | 61,7 Nm (6,3 kg-m) @ 10 500 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | 6,6 l/100km |
Emisja CO2 | 154 g/km |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy, Ø 43 mm |
Skok przedniego zawieszenia | 120 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 24º |
Wyprzedzenie | 97 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, Wahaczowe |
Skok tylnego zawieszenia | 120 mm |
Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm |
Opona przednia | 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
Opona tylna | 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless |
Długość całkowita | 1990 mm |
Szerokość całkowita | 695 mm |
Wysokość całkowita | 1 150 mm |
Wysokość siodełka | 850 mm |
Rozstaw kół | 1 375 mm |
Minimalny prześwit | 130 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 185 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 17 litrów |
Pojemność zbiornika oleju | 3,4 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN