Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

YZF-R1

Historia R. Twoja przyszłość.

Od samego początku R1 był tworzony bez kompromisów, a czysta i skoncentrowana filozofia projektowania sprawiałą, że ten zaawansowany technologicznie motocykl wyścigowy Yamahy jest najbardziej ekscytującym supersportowym motocyklem naszych czasów.

Zaawansowana technologia w R1 została w każdym calu opracowana z wykorzystaniem wiedzy zdobytej dzięki ogromnym zaangażowaniu Yamahy w wyścigi. Niezwykły, 4-cylindrowy silnik EURO 5 o pojemności 998 cm3 jest bezpośrednim potomkiem jednostki M1 – jego aerodynamiczne nadwozie wywodzi się prosto z toru wyścigowego.

Jednak to głównie niesamowita gama inteligentnej elektroniki R1 przyczynia się do wyjątkowości R1. Całe wyposażenie motocykla, od przepustnicy ride-by-wire po system kontroli startu (LCS), zarządzanie hamulcami silnikowymi (EBM), a także sterowanie hamulcami (BC) i wiele więcej, sprawia, że jest to najlepszy model supersportowy Yamahy, który został zbudowany, aby wieźć prym na ulicy i torze. Dostępny jest w nowym, sportowym, dwutonowym malowaniu Icon Blue z matowymi wstawkami, a także w dynamicznej opcji Yamaha Black.

  • Opływowe nadwozie w stylu M1
  • Wysokowydajny silnik zgodny z normą EURO 5 o pojemności 998 cm³
  • Wysokiej jakości wykończenie z nową dwuodcieniową kolorystyką
  • Przedni widelec KYB Ø43 mm
  • System kontroli hamowania (BC)
  • System hamowania silnikiem (EBM)
  • Reflektory i światła pozycyjne LED nowej generacji
  • Przepustnica ride-by-wire APSG
  • Układ sterowania startem (LCS)
  • Klocki hamulcowe wytrzymujące większe tarcie
  • Opony Bridgestone Battlax RS11 — szerokość 190 z tyłu
  • Tablica wskaźników TFT obejmująca systemy EBM i BC
CENA:

93 900.00 zł*

Kontakt ws. modelu Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy

  • Silnik o mocy 200 KM z wałem korbowym w technologii crossplane opracowany na bazie modelu M1 spełniający normę EURO 5

    Yamaha R1 jest napędzana 4-cylindrowym silnikiem z wałem korbowym w technologii crossplane o pojemności 998 cm3 z 4 zaworami na cylinder. Jednostka napędowa rozwija moc 200 KM bez systemu dynamicznego doładowania powietrza. Opracowana na bazie silnika napędzającego zwycięską Yamahę YZR-M1 w cyklu MotoGP jednostka ma przesunięte wykorbienia wału korbowego, co wymusza zapłon przy ustawieniach 270° – 180° – 90° – 180°. To rozwiązanie pozwala rozwinąć bardzo wysoki moment obrotowy o liniowej charakterystyce. więcej

  • Głowica o wysokim stopniu sprężania wykonana z lekkich podzespołów

    Aby zapewnić optymalne osiągi, silnik spręża mieszankę paliwowo-powietrzną w stosunku 13:1. Jednostka napędowa ma głowicę o specjalnym kształcie komór spalania oraz kanały ssące i wydechowe o dużej średnicy. Zastosowanie tytanowych korbowodów i kutych tłoków z aluminium gwarantuje natychmiastową reakcję silnika na każdy ruch przepustnicy, bardzo dużą moc i wysoki moment obrotowy o liniowej charakterystyce. więcej

  • Układ dolotowy powietrza o dużej przepustowości

    Dla zapewnienia optymalnej wydajności, nowa Yamaha R1 została wyposażona w dużą obudowę filtra powietrza o pojemności 10,5 litra. Świeże powietrze jest wtłaczane do kanałów elektronicznie sterowanego układu dolotowego (Yamaha Chip Controlled Intake – YCC-I), który automatycznie reguluje ich długość w celu zapewniania optymalnych osiągów przy danej prędkości obrotowej. więcej

  • Lekki tytanowy układ wydechowy i tłumik umieszczony w środkowej części motocykla

    Imponujące osiągi i liniowa krzywa momentu obrotowego silnika z wałem korbowym krzyżowym to między innymi efekt zastosowania lekkiego układu wydechowego typu 4-2-1. Sterowany serwosilnikiem zawór układu wydechowego reguluje przepływ gazów spalinowych, optymalizując czas reakcji i moc silnika, a kompaktowy, umieszczony w środkowej części motocykla tłumik przyczynia się do centralizacji masy i wydaje niepowtarzalny, niski pomruk. więcej

  • Zwarta rama typu Deltabox

    Aluminiowa rama typu Deltabox współpracuje z wahaczem kratownicowym. Tylny stelaż jest wykonany ze stopu magnezu, co podkreśla wyścigowe DNA Yamahy R1. Mały rozstaw osi wynoszący zaledwie 1405 mm i masa motocykla gotowego do jazdy wynosząca zaledwie 199 kg sprawia, że Yamaha R1 to wzór zwrotności i poręczności, którą doceni każdy kierowca jeżdżący po torze. więcej

  • Czasza inspirowana modelem YZR-M1

    Centralnie umieszczony wlot powietrza, wysoka szyba i reflektory ustawione na małej wysokości... aerodynamiczna przednia czasza Yamahy R1 bezbłędnie kojarzy się z sylwetką wyczynowego modelu M1. Małe, diodowe reflektory po obu stronach wlotu powietrza podkreślają wyścigowe właściwości maszyny. Natomiast podwójne diodowe światła pozycyjne nadają motocyklowi niepowtarzalny, sportowy wygląd. więcej

  • Wyczynowe zawieszenie

    Regulowany widelec KYB z goleniami o średnicy 43 mm został połączony z osią o średnicy 25 mm, co zapewnia wyjątkową precyzję prowadzenia. Idealne proporcje łącznika wahacza, osi zębatki napędowej i wahacza gwarantują stabilność, precyzję i doskonałą przyczepność podczas przyspieszania, hamowania i skręcania. więcej

  • Zintegrowany układ hamulcowy z układem ABS

    Dwie przednie tarcze hamulcowe modelu R1 o średnicy 320 mm współpracujące z jednoczęściowymi zaciskami hamulcowymi i tylna tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm to część zintegrowanego układu hamulcowego, który obejmuje również zaawansowany układ ABS monitorujący kąt pochylenia motocykla. Efekt? Kierowca ma zawsze pełną kontrolę nad maszyną, niezależnie od sytuacji i warunków panujących na torze i na drodze. więcej

Specyfikacja

Silnik
Typ silnika chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-zaworowy
Pojemność 998 cm3
Średnica x skok tłoka 79,0 mm x 50,9 mm
Stopień sprężania 13,0 : 1
Moc maksymalna 147,1 kW (200,0 KM) @ 13 500 obr./min
Limited power version Niedostępny
Maksymalny moment obrotowy 113,3 Nm (11,6 kg-m) przy 11 500 obr./min
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła Mokre, wielotarczowe
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Układ zapłonu TCI (cyfrowy)
Układ rozrusznika Elektryczny
Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy Łańcuch
Spalanie 7,2 l/100km
Emisja CO2 167 g/km
Podwozie
Rama Aluminiowa, Deltabox
Układ przedniego zawieszenia Widelec teleskopowy, Ø 43 mm
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy 24º
Wyprzedzenie 102 mm
Układ tylnego zawieszenia Wahacz, Wahaczowe
Skok tylnego zawieszenia 120 mm
Hamulec przedni Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm
Hamulec tylny Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm
Opona przednia 120/70 ZR17M/C (58W)
Opona tylna 190/55 ZR17M/C (75W)
Wymiary
Długość całkowita 2 055 mm
Szerokość całkowita 690 mm
Wysokość całkowita 1 165 mm
Wysokość siodełka 855 mm
Rozstaw kół 1 405 mm
Minimalny prześwit 130 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 201 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Pojemność zbiornika oleju 4,9 litrów

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Yamaha

Części, akcesoria, odzież do marki Yamaha (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46