
Wiodąca w branży przekładnia Ultramatic® Yamahy automatycznie wybiera bieg optymalny dla danego rodzaju terenu, a hamowanie silnikiem wszystkich kół zapewnia bezpieczny zjazd ze stromych zboczy. Układ napędowy On-Command® umożliwia płynne przełączanie przyciskiem między trybami 2WD, 4WD i blokadą mechanizmu różnicowego.
Elektryczny układ wspomagania kierownicy EPS zapewnia większy komfort i kontrolę. Dzięki wyposażeniu wszystkich czterech kół w hamulce tarczowe i niezależnie regulowanemu zawieszeniu Grizzly 700 EPS SE poradzi sobie w najbardziej wymagającym terenie.
58 500,00 zł* Bez homologacji
66 500,00 zł* Homologacja T3B
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Jednocylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, SOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 686 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 102,0 mm x 84,0 mm |
Stopień sprężania | 10,1 : 1 |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Układ paliwowy | Elektryczny wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Yamaha Ultramatic® CVT automatic V-belt |
Napęd | On-Command® 2WD/4WD/z blokowanym dyferencjałem |
Napęd końcowy | Wał |
Układ przedniego zawieszenia | Niezależne, podwójne dwuramienne, 193 mm skok koła |
Układ tylnego zawieszenia | Niezależne, podwójne dwuramienne, 232 mm skok koła |
Hamulec przedni | Podwójny hydrauliczny tarczowy, chłodzony powietrzem |
Hamulec tylny | left hand/right foot operation |
Ogumienie przednie | Maxxis MU 19AT26x8-12, E marked, stalowe felgi |
Ogumienie tylne | Maxxis MU 19AT26x10-12, E marked, stalowe felg |
Długość całkowita | 2 070 mm |
Szerokość całkowita | 1 230 mm |
Wysokość całkowita | 1 253 mm |
Wysokość siodełka | 860 mm |
Rozstaw osi | 1 253 mm |
Minimalny prześwit | 300 mm |
Min. promień skrętu | 3,5 m |
Pojemność zbiornika paliwa | 18,0 litrów |
Pojemność zbiornika oleju | 2,6 litrów |
Bagażnik przedni | 50 kg |
Bagażnik tylny | 90 kg |
Układ kierowniczy | Typ Ackermann z elektrycznym układem sterowania (wersja EPS) |