Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

GSX-S1000 2021

PRAWDZIWIE SPORTOWY ROADSTER

GSX-S1000 został zaprezentowany w 2015 jako nowy model, stworzony by dać motocyklistom przyjemność ze sportowej jazdy w ulicznych warunkach. Sercem motocykla był zestrojony na ulicę, potężny silnik o pojemności 999 cm3, który wcześniej poprowadził model GSX-R1000 do niezliczonych zwycięstw w mistrzostwach superbike i endurance. Silnik ten został umiejętnie połączony z kompaktową i lekką ramą, dopracowanymi podzespołami oraz wygodną, wyprostowaną pozycją za kierownicą, by ucieleśnić podejście inżynierów Suzuki do maksymy “Run. Turn. Stop”. Założeniem było osiągnięcie jak najlepszej równowagi ogólnych osiągów i zalet użytkowych motocykla. Tak jak GSX-R1000 został zbudowany by zdominować tor wyścigowy, tak GSX-S1000 został stworzony by „kontrolować ulice”.

Kontakt ws. modelu

Cechy

  • Silnik

    Chłodzony cieczą, rzędowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 , opierający się na osiągach motocykla klasy supersport, zmieniony i poprawiony w celu płynniejszego i bardziej liniowego dostar...

    więcej

    ...czenia mocy, głównie w niskim i średnim, najczęściej używanym na co dzień zakresie prędkości obrotowej. Poprawiony kompaktowy układ wydechowy 4-2-1 o nowym kształcie kolektora, z przesuniętym systemem Suzuki Exhaust Tuning (SET), nowe katalizatory oraz przebudowana komora w celu spełnienia norm emisji Euro 5. Poprawiony układ wtrysku paliwa, wykorzystujący dziesięciootworowe wydłużone dysze wtryskowe w każdym korpusie przepustnicy, maksymalizujący efektywność wypełnienia komory spalania, oraz przyczyniający się do zmniejszenia zużycia paliwa. Zachowuje imponujący dźwięk wydobywający się z dolotu powietrza, jednocześnie poprawiając jakość jego brzmienia. Asystent sprzęgła Suzuki Clutch Assist System (SCAS) zapewnia łagodniejszy proces hamowania silnikiem, lepszą kontrolę podczas redukcji biegów, oraz powoduje, że do obsługi dźwigni sprzęgła wymagane jest użycie mniejszej siły.

  • Systemy elektroniczne

    Pionowy podwójny reflektor LED w sześciokątnych obudowach, zwieńczony światłem pozycyjnym również w systemie LED tworzy nowy, ostry i śmiały wygląd. Nowe LED-owe kierunkowskazy podkreślają agresywn...

    więcej

    ...y design nowego GSX-S1000. Podwójne, zespolone tylne światło LED podkreśla stylową, kompaktową linię tylnej sekcji. Bogaty w informacje i czytelny wyświetlacz full-LCD prezentuje wyjątkową grafikę i niebieskie podświetlenie nawiązujące do image’u GSX-S-a 1000

  • Design

    Agresywna sylwetka zdradzająca potencjał mocy i osiągów, oraz wyrafinowanie zwinnego i poręcznego motocykla. Radykalny futurystyczny wygląd nowego, pionowego reflektora LED, oraz ostre linie przodu...

    więcej

    ... inspirowane wyglądem myśliwców. Wąska, lekka i wyrazista tylna sekcja, przesuwająca środek ciężkości do przodu motocykla, profil tworzący wrażenie muskularnej, nabitej sylwetki. Trzy dostępne wersje kolorystyczne: błękit Metallic Triton Blue (YSF), będący kluczową barwą - symbolem tożsamości marki Suzuki, matowa szarość Glass Mat Mechanical Gray (QT7) - nowy motyw kolorystyczny, oraz błyszcząca czerń Glass Sparkle Black (YVB). Grafiki przedstawiające nowe logo, oraz imitujące karbon teksturowane nakładki podkreślające atrakcyjny wygląd nowego GSX-S-a 1000. Specjalnie zaprojektowany uchwyt kluczyka zawierający logo GSX-S. Zachowuje imponujący dźwięk wydobywający się z dolotu powietrza, jednocześnie poprawiając jakość jego brzmienia.

Specyfikacja

Dane techniczne
Długość całkowita 2115 mm
Szerokość całkowita 795 mm
Wysokość całkowita 1180 mm
Rozstaw osi 1460 mm
Prześwit 140 mm
Wysokość siedzenia 810 mm
Masa własna 209 kg
Typ silnika Czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, rozrząd DOHC
Średnica cylindra x skok tłoka 73,4 mm x 59,0 mm
Pojemność skokowa 999 cm3
Moc maksymalna 112kW (152 KM) / 10,000 obr./ min
Maksymalny moment obrotowy 106Nm / 9,500 obr./min
Stopień sprężania 12,2 : 1
Zasilanie w paliwo Wtrysk paliwa
Rozrusznik Elektryczny
System smarowania Z mokrą miską
Przekładnia 6-biegowa z zazębieniem stałym
Zawieszenie - Przód Odwrócony widelec, sprężyny walcowe, tłumienie olejowe
Zawieszenie - Tył Dźwigniowe, sprężyny walcowe, tłumienie olejowe
Kąt pochylenia główki ramy / wyprzedzenie 25° / 100mm
Hamulce - Przód Tarczowe, podwójne
Hamulce - Tył Tarczowe
Opony - Przód 120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowa
Opony - Tył 190/50ZR17M/C (73W) bezdętkowa
System zapłonu Elektroniczny
Pojemność zbiornika paliwa 17 l

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Suzuki

Części, akcesoria, odzież do marki Suzuki (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR
Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46