Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

Panigale V4 R 2019

Panigale V4 R to bez wątpienia najgorętsza tegoroczna premiera w świecie sportowych motocykli. Filigranowa sylwetka, doskonałe osiągi, najnowsze systemy bezpieczeństwa – to dzieło sztuki, które wzbudza emocje od pierwszego przekręcenia manetki.

SILNIK KLASY WYŚCIGOWEJ

Aby sprostać ograniczeniom nałożonym przez mistrzostwa WSBK, jednostka V4, 90°, o pojemności 1103 ccm z modelu Panigale została zastąpiona przez silnik o pojemności 998 ccm z modelu Desmosedici Stradale R. Zmniejszenie pojemności uzyskano ograniczając skok tłoka do wartości 48,4 mm przy zachowaniu średnicy tłoka 81 mm. Zastosowano także nowy, stalowy, kuty wał korbowy (o wykorbieniu 70 stopni), podparty na panewkach.

Desmosedici Stradale R pozwala osiągnąć czerwone pole obrotomierza przy 16,000 obr./min. Jednostka dysponuje mocą 221 KM (162 kW) oraz natychmiastową reakcją na ruchy manetką gazu. Moc maksymalna jest oddawana przy 15,250 obr./min (zgodnie z homologacją typu EU), czyli przy obrotach większych o 2,250 obr./min w porównaniu do silnika V4 o pojemności 1103 ccm. Imponujące osiągi silnika 998 ccm można polepszyć, montując w pełni sportowy układ wydechowy Ducati Performance by Akrapovič. Wówczas użytkownik otrzymuje do dyspozycji 234 KM (174 kW) przy 15,500 obr./min.

BOGATY PAKIET AERODYNAMICZNY

Rozwiązania aerodynamiczne nowego Panigale V4 R pochodzą wprost z Motocyklowych Mistrzostw Świata i klasy MotoGP. Szyba przednia, osłony reflektora i boczne owiewki z dodatkowymi wylotami, powietrza redukującymi wysoką temperaturę w czasie wyścigu, a także skrzydła z włókien węglowych, to jedne z elementów, co do których inspirację stanowiły motocykle GP16.

Skrzydła i specjalny design owiewek zwiększają docisk kół o 30 kg przy 270 km/h. Dzięki temu minimalizowany jest efekt „pływania” przedniego koła przy dużych prędkościach, a także tendencja do wheelie. Pozwala to na płynne pokonywanie zakrętów oraz większą stabilność hamowania.

KOMFORT NA MISTRZOWSKIM POZIOMIE

Panigale V4 R jest wyposażony w nowy, ciśnieniowy zestaw amortyzatorów przednich Öhlins NPX 25/30 o średnicy Ø 43 mm, z powłoką TiN na teleskopach. Z tyłu zastosowano amortyzator Öhlins TTX36. Amortyzatory przedniego i tylnego zawieszenia wyposażone są w funkcję mechanicznej regulacji.

CENA:

179900.00 zł* 2019, kolor R Livery

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

Specyfikacja

Sinik
Typ Superquadro, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność 998 cm3
Średnica x skok tłoka 81 x 48,4 mm
Moc maksymalna 162 kW (221 KM) przy 15 250 obr/min
Maks. moment obrotowy 112 Nm przy 11 500 obr/min
Przeniesienie napędu
Skrzynia biegów 6-biegowa z systemem Ducati Quick Shift Up&Down Evo
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie
Podwozie
Rama Aluminiowa
Zawieszenie przednie 43 mm widelec Öhlins NPX z pełną regulacją, powlekany azotkiem tytanu (TiN)43 mm widelec Öhlins NPX z pełną regulacją, powlekany azotkiem tytanu (TiN)
Opona przednia Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Öhlins TTX36. Jednoramienny wahacz aluminiowy
Opona tylna Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Skok koła (przód - tył) 120 mm - 130 mm
Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc Stylema 4-tłoczkowe zaciski Evo M50. Bosch Cornering ABS Evo
Hamulec tylny 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch Cornering ABS Evo
Wymiary i waga
Masa "sucha" 172 kg
Masa własna (z płynami) 184 kg
Wysokość siedzenia 830 mm
Rozstaw osi 1471 mm
Pojemność zbiornika paliwa 16 l
Ilość miejsc Jednoosobowy
Wyposażenie standardowe
3 tryby jazdy (Race Riding, Sport Riding, Street Riding)
Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch Cornering ABS + kontrola trakcji DTC)
Ducati Power Launch (DPL)
Regulowana kontrola hamowania silnikiem (EBC Evo)
Ducati Wheelie Control (DWC)
Ducati Qucik Shift Up & Down Evo, wspomagający zmianę i redukcję biegów
Kolorowy panel wskaźników TFT
Ducati Lap Timer GPS Evo
Ducati Data Analyser+ GPS (DDA+ GPS) z rejestracją kąta nachylenia
Najwyższej klasy zawieszenie Öhlins
Homologowany układ wydechowy Akrapovič (jako opcja)
Interwały przeglądowe
 Interwały przeglądowe 12,000 km / 12 miesięcy
NORMA EMISJI SPALIN Euro 4

Wyszukiwarka części

Do waszej dyspozycji oddajemy katalog kilkudziesięciu tysięcy produktów (części, akcesoriów, odzieży) wszystkich naszych marek. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

517 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Oskar - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46