
GRUPA MOTO46
Autoryzowany dealer marek:
Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM,
, Yamaha Marine, Suzuki Marine |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
„Mała Multi” była oczekiwana przez długi czas aż w końcu przyszedł odpowiedni moment, by pokazać ją światu.
Ducati opisuje ją jako „moja pierwsza, moja ostatnia, moje wszystko” i to doskonale obrazuje charakter Multistrady 950 jako wszechstronnego i uniwersalnego motocykla.
Ergonomia i pozycja za kierownicą to atuty każdej z Multistrad. Multistrada 950 zyskała do tego mniejszy, bardziej wszechstronny silnik, który doskonale sprawdzi się w codziennych zadaniach – małych podróżach, z domu do pracy, na zakupy, na spotkanie… gdziekolwiek.
Przednie 19-calowe koło sprawdzi się w miejskiej dżungli dzielnie pokonując krawężniki oraz niedostatki asfaltu, będzie także świetnie się sprawdzać w każdym innym terenie, w jaki zdecydujemy się wypuścić naszą MTS 950.
Uniwersalność małej Multistrady wyposażonej w doskonały silnik 937ccm Testastretta to także o wiele mniejsze okresy pomiędzy przeglądami. W zasadzie Multistrada 950 może poszczycić się najdłuższymi interwałami w na całym rynku w swojej klasie!
Rozpoznawalny design Multistrady który wyznaczył nowe standardy dla konkurencji jest cechą charakterystyczną modelu 950. Pakiet DSP – kontrola trakcji, ABS, znane z Multistrady 1200 tryby jazdy sport, touring, urban i Enduro, świetne zawieszenie i hamulce w połączeniu z ergonomią oraz przyjaznym i dynamicznym silnikiem, powodują, że Multistrada 950 będzie idealnym, uniwersalnym motocyklem na co dzień, który sprosta niemal wszystkim wymaganiom właściciela.
Ducati Multistrada 950 jest dostępna w dwóch kolorach: biały i czerwony i może być wyposażona w jeden z pakietów akcesoriów Urban, Sport, Enduro lub Touring.
70900.00 zł* 950 S - 2019, kolor Ducati Red / Glossy Grey
73400.00 zł* 950 S Touring - 2019, kolor Ducati Red / Glossy Grey
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ | Testastretta, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, jedna świece chłodzony cieczą |
Pojemność | 937 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 94x67,5 mm |
Moc maksymalna | 113 KM (83,1 kW) przy 9000 obr/min |
Maks. moment obrotowy | 96,2 Nm przy 7750 obr/min |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu |
Rama | Stalowa, rurowa, kratownicowa |
Zawieszenie przednie | KYB 48 mm widelec upside down z pełną regulacją |
Opona przednia | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19 |
Zawieszenie tylne | W pełni regulowany amortyzator Sachs ze zdalną regulacją napięcia wstępnego. Dwuramienny wahacz aluminiowy |
Opona tylna | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17 |
Skok koła (przód - tył) | 170 mm - 170 mm |
Hamulec przedni | 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa, ABS |
Hamulec tylny | 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, ABS |
Masa "sucha" | 204 kg |
Masa własna (z płynami) | 227 kg |
Wysokość siedzenia | 840 mm (820 - 860 mm z ajcesryjnymi siedzeniami) |
Rozstaw osi | 1594 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 l |
Ilość miejsc | Dwuosobowy |
4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro) | |
Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch ABS + kontrola trakcji DTC) | |
Przygotowany do systemu antykradzieżowego |
15 000 km lub 12 miesięcy, 30 000 rozrząd |
Euro 4 |