
GRUPA MOTO46
Autoryzowany dealer marek:
Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM,
, Yamaha Marine, Suzuki Marine |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Nowa Multistrada 1260 zdecydowanie rozwija koncepcję motocyklowej uniwersalności. Wyposażona w nowy silnik Testastretta DVT o większej pojemności i mocy, którą czuć już od samego dołu, nowym zawieszeniem oraz najnowocześniejszą elektroniką zapewniającą bezpieczeństwo i łatwość prowadzenia na każdej nawierzchni, w każdych warunkach.
Silnik Testastretta DVT, dzięki systemowi zmiennych faz rozrządu (DVT), pozwala na zoptymalizowanie osiągów przy każdej prędkości obrotowej wału korbowego. Pojemność silnika zwiększona do 1262 ccm zapewnia niesamowite osiągi i niepowtarzalne wrażenia z jazdy.
Konstrukcja nowej Multistrady 1260 oparta jest na nowej ramie i dłuższym wahaczu. Kąt główki ramy został zmieniony o jeden stopień z 24° do 25° przy jednoczesnym wydłużeniu wahacza o 48 mm.
Zawieszenie nowej Multistrady 1260 to widelec typu upside-down, w pełni regulowany (napięcie wstępne, tłumienie dobicia i odbicia) Kayaba o średnicy rur 48-mm oraz pojedynczy, w pełni regulowany element resorująco tłumiący dostarczony przez Sachs.
Zupełnie nowy wyświetlacz współpracuje z ultra ergonomicznym systemem menu. Teraz nawigowanie po nawet najbardziej zaawansowanych funkcjach menu jest proste jak nigdy dotąd!
– Vehicle Hold Control (VHC),
– 4 tryby jazdy – Sport, Touring, Urban, Enduro
– Ducati Safety Pack (Cornering ABS Bosch + DTC),
– Ducati Wheelie Control (DWC),
– Tempomat,
– System bezkluczykowy Hands-Free,
– Podświetlane przyciski na kierownicy,
– Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów,
– Przygotowany do montażu Ducati Multimedia System (DMS),
– Przygotowany do montażu systemu antykradzieżowego
79900.00 zł* 2019, kolor Ducati Red
82400.00 zł* Touring 2019, kolor Ducati Red
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ | Ducati Testastretta DVT ze zmiennymi fazami rozrządu (Desmodromic Variable Timing), dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, system Dual Spark, chłodzony cieczą |
Pojemność | 1262 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 106 x 71,5 mm |
Moc maksymalna | 116,2 kW (158 KM) @ 9.500 rpm |
Maks. moment obrotowy | 96,2 Nm przy 7750 obr/min |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu |
Rama | Stalowa, rurowa, kratownicowa |
Zawieszenie przednie | Sachs widelec upside down z pełną regulacją |
Opona przednia | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR17 |
Zawieszenie tylne | W pełni regulowany amortyzator Sachs Monoshock |
Opona tylna | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17 |
Skok koła (przód - tył) | 170 mm - 170 mm |
Hamulec przedni | Dwie pływające tarcze o średnicy 320 mm, radialnie mocowane czterotłoczkowe zaciski Brembo typu monoblock, z systemem Bosch Cornering ABS |
Hamulec tylny | Pojedyncza tarcza o średnicy 265 mm, dwutłoczkowy pływający zacisk z systemem Bosch Cornering ABS |
Masa "sucha" | 209 kg |
Masa własna (z płynami) | 232 kg |
Wysokość siedzenia | 825 - 845 mm |
Rozstaw osi | 1585 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 l |
Ilość miejsc | Dwuosobowy |
Tempomat, system bezkluczykowy Hands-Free, podświetlane przyciski na kierownicy, automatycznie wyłączane kierunkowskazy | |
Vehicle Hold Control (VHC), 4 tryby jazdy, Ducati Safety Pack (Bosch Cornering ABS + DTC), Ducati Wheelie Control (DWC) | |
Przygotowany do montażu: Ducati Quick Shift (DQS) up/down, Ducati Multimedia System (DMS), systemu antykradzieżowego |
15 000 km lub 12 miesięcy, 30 000 rozrząd |
Euro 4 |